Har prøvet at vaske dem op i hånden. Stank stadig. Derefter røg de en tur i opvaskemaskinen ,og det hjalp, men der er stadig en snert af stanken.
Nogle der har prøvet det før? og eventuelle tips til at få stanken helt væk?
Winsilver

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheFatboy skrev:Prøv med noget Rhodalon - det både desinficerer, fjerner lugt og så videre... hvis ikke det virker, så køb en ny

winsilver skrev:TheFatboy skrev:Prøv med noget Rhodalon - det både desinficerer, fjerner lugt og så videre... hvis ikke det virker, så køb en ny
Altid værd at prøveHvor kan det købes henne?

winsilver skrev:TheFatboy skrev:Prøv med noget Rhodalon - det både desinficerer, fjerner lugt og så videre... hvis ikke det virker, så køb en ny

vQlse skrev:Jeg ville sku ikke købe alle mulige kemikalier, og proppe det i en plasticflaske jeg skulle drikke af. Jeg ville bare bruge Odysseus' anbefaling.

vQlse skrev:Jeg ville sku ikke købe alle mulige kemikalier, og proppe det i en plasticflaske jeg skulle drikke af. Jeg ville bare bruge Odysseus' anbefaling.

fl0dhest skrev:Jeg kan huske jeg hørte et råd engang at hvis man havde sure sko, så skulle man ligge dem i fryseren, og så ville lugten forsvinde..
det kunne jo være det også virker på ens shaker

MC skrev:winsilver skrev:TheFatboy skrev:Prøv med noget Rhodalon - det både desinficerer, fjerner lugt og så videre... hvis ikke det virker, så køb en ny
Hvorfor ikke bare bruge pengene på en ny shaker?

winsilver skrev:MC skrev:winsilver skrev:TheFatboy skrev:Prøv med noget Rhodalon - det både desinficerer, fjerner lugt og så videre... hvis ikke det virker, så køb en ny
Hvorfor ikke bare bruge pengene på en ny shaker?
25 kr + 59 kr i forsendelse = 84 kr

MC skrev:Du kan sagtens købe en shaker i en butik. De fleste steder hvor de sælger kosttilskud sælger der også shakere.

winsilver skrev:MC skrev:Du kan sagtens købe en shaker i en butik. De fleste steder hvor de sælger kosttilskud sælger der også shakere.
Havde jeg ikke lige tænkt på![]()
Tak for tippet

Odysseus skrev:Det eneste som hjælper, er desværre bare at komme igang med at bruge dem igen. Jeg har selv oplevet det flere gange, og ligegyldigt hvor grundigt du rengør dem så vil stanken blive der! Kom igang med at bruge dem igen, og du vil erfare at stanken aftager stille og roligt, hvis du selvsagt vasker dem naturligvis ;)

Moqensen skrev:Har ingen råd til trådstarter, men til alle folk der skriver off topic, jer med jeres +10 shakere![]()
Jeg har 1, den vasker jeg hver dag + jeg ikke glemmer den alle mulige mystiske steder. Se det er fornuft

PeterHejleJensen skrev:Moqensen skrev:Har ingen råd til trådstarter, men til alle folk der skriver off topic, jer med jeres +10 shakere![]()
Jeg har 1, den vasker jeg hver dag + jeg ikke glemmer den alle mulige mystiske steder. Se det er fornuft
Nej, det er OCD

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster