Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hsraand skrev:Hej alle
Nu er jeg blevet nysgerrig.
Efter at have set nogle ghetto work out movies, er jeg blevet nysgerrig om hvordan de har opnået sådan en habil fysik, som jeg synes de fleste har, blot ved at lave kropsvægt øvelser med meget høje reps. I min forstand vokser en muskel når den udsættes for noget den ikke er vant til, men er kropsvægt øvelser virkelig nok til at udsætte en muskel for det.
Kan godt se hvis mit spørgsmål er svært at forstå, håber dog i kan gennemskue det.

hsraand skrev:Ja steroider kan selvfølgelig have spillet en rolle, men uden at kende priserne i USA så ville jeg da ikke tro at unge fra ghettoen har råd til det, måske tager jeg fejl.

Misterhamper skrev:Jeg så kun én med arme over 40 cm i den video, så hvad er begrundelsen for at råbe steroider?

TheFatboy skrev:Jeg synes fandme det er fedt at de gør det, i stedet for at sidde og æde sig fede, tage stoffer og skyde hinanden.

Hjaltason skrev:Det er jo ikke alle og enhver der kan lægge sådan en video op.

Karl Æg skrev:Nu skal vi også lige huske på, at de alle sammen er negere. Just sayin'.

Bundesball skrev:Karl Æg skrev:Nu skal vi også lige huske på, at de alle sammen er negere. Just sayin'.
Og hvad fanden skal det betyde??? Det er da soleklart for alle at de er negere, tak for at poientere det åbenlyse.![]()
Hvis du vil frem til at negere genetisk er bedre rustet til at opnå muskelmasse eller lign. vil jeg gerne se dokumentation.

Bay skrev:Bundesball skrev:Karl Æg skrev:Nu skal vi også lige huske på, at de alle sammen er negere. Just sayin'.
Og hvad fanden skal det betyde??? Det er da soleklart for alle at de er negere, tak for at poientere det åbenlyse.![]()
Hvis du vil frem til at negere genetisk er bedre rustet til at opnå muskelmasse eller lign. vil jeg gerne se dokumentation.
Jeg har ikke lige tid til at lede efter dokumentation, men Ægget har faktisk ret. Negroider, betegnelsen for den afrikanske menneskerace, har nogle genetisk fordele i forhold til os hvide.

Lithium skrev:Thomas Jagd skrev:Bundesball> det er bestemt ikke en and. Nu er der godt nok forskel på sorte, og hvilket område af Afrika de stammer fra. Men det er korrekt, at nogle sorte har højere testosteron niveau, og langt større andel af type II fibre end hvide. Det er blandt andet derfor man ser sprint disciplinerne domineret af folk med mørk hudfarve.
Man må da ikke håbe de opdager styrkeløft så får de hvide nok også røv der

Thomas Jagd skrev:Lithium skrev:Thomas Jagd skrev:Bundesball> det er bestemt ikke en and. Nu er der godt nok forskel på sorte, og hvilket område af Afrika de stammer fra. Men det er korrekt, at nogle sorte har højere testosteron niveau, og langt større andel af type II fibre end hvide. Det er blandt andet derfor man ser sprint disciplinerne domineret af folk med mørk hudfarve.
Ja, man kan undre sig over at der ikke er flere sorte i styrkesport. Specielt i olympisk vægtløftning skulle man tro de kunne gøre sig godt.

hsraand skrev:

Casper H. skrev:steroider er mit bud

Thomas Jagd skrev:Lithium skrev:Thomas Jagd skrev:Bundesball> det er bestemt ikke en and. Nu er der godt nok forskel på sorte, og hvilket område af Afrika de stammer fra. Men det er korrekt, at nogle sorte har højere testosteron niveau, og langt større andel af type II fibre end hvide. Det er blandt andet derfor man ser sprint disciplinerne domineret af folk med mørk hudfarve.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster