Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65720 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049582 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1381
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1378

Følg bodybuilding.dk på

BB kærester eller ej?

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Ja, jeg har tænkt lidt over det, og vi jeg er lidt i tvivl om bodybuildere score godt i byen, og om i har kærester eller ej. Har træning været et problem for jer i jeres forhold til kærester eller har det været en fordel? Kom bare med alt i har :D

Jeg er selv 16 år, har haft min kæreste i 7 snart 8 måneder, og jeg har op til flere gange sprunget et par træninger over for at være lidt sammen med hende. Indtil vidre har træning ikke chikaneret mit forhold. Tell, tell :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1687
Tilmeldt: 26. aug 2008, 14:39
 
Træner her: FitnessDK Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nu har jeg også din alder, og jeg vil ikke ligefrem sige det er noget, der har gjort det sværere at få damer. Jeg har ofte slæbt kæresten med ned i jernhulen. :mrgreen:

Jeg kan ikke se, hvordan den ene skulle modarbejde den anden.
Brugeravatar
 
Reputation point: 300
 
Indlæg: 9985
Tilmeldt: 20. mar 2007, 18:18
Geografisk sted: Ebeltoft.
 
Træner her: Hulen
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Sød kæreste > træning

Selvom jeg skam tager min træning seriøst, så skal det ikke komme på tværs af mit forhold til min dejlige kæreste. MEn omvendt mener jeg heller ikke at hun skal komme på tværs af min træning. Det handler om balance, og man skal aldrig tage en sød pige for givet!

Ja jeg har skippet mange træninger pga. noget jeg skulle med kæresten, men dem kan man jo bare ligge på andre tidspunkter. Det er jo så nemt ved BB, der skal bare bruges noget jern.
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 2355
Tilmeldt: 5. feb 2008, 20:57
 
Træner her: Dansk Fitness Vanløse
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Squat: 300.00
- Dødløft: 60.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan



Tværtimod må man gå ud fra at kæresten er glad for at have en viljestærk og dedikeret kæreste, der går op i træning, bliver større og stærkere. Det er jo alle mandlige egenskaber, så at sige. Og udover det bliver man vel bedre til at perform nekkid, som Thib så pænt formulerede det. :´)

Jeg har haft min kæreste i snart 3 år, hvilket var før jeg startede med at træne, og selvom der går en del tid med træningen har hun da 100 % forståelse for det. Vi har begge to meget at lave i hverdagen, så vi ser som regel ikke hinanden før 21-22 om aftenen alligevel, og så er det jo bare direkte i seng O:)
Eat clen, tren hard
Brugeravatar
 
Reputation point: 135
 
Indlæg: 8205
Tilmeldt: 13. nov 2007, 19:53
Geografisk sted: Århus C
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bundesball skrev:Selvom jeg skam tager min træning seriøst, så skal det ikke komme på tværs af mit forhold til min dejlige kæreste. Men omvendt mener jeg heller ikke at hun skal komme på tværs af min træning. Det handler om balance, og man skal aldrig tage en sød pige for givet!


+1
Eat clen, tren hard
Brugeravatar
 
Reputation point: 135
 
Indlæg: 8205
Tilmeldt: 13. nov 2007, 19:53
Geografisk sted: Århus C
 
Træner her: Ultimate Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bnaz skrev:Nu har jeg også din alder, og jeg vil ikke ligefrem sige det er noget, der har gjort det sværere at få damer. Jeg har ofte slæbt kæresten med ned i jernhulen. :mrgreen:

Jeg kan ikke se, hvordan den ene skulle modarbejde den anden.


Hehe, nej efter jeg er begyndt at træne, tror jeg det er nemre at få snakket med tøserne, da de jo ikke har noget at sige imod ens ydre. Medmindre ens ansigt ligner en der har ](*,) Men desværre forstår alle tøser jo ikke at man skal arbejde hårdt for at få den flotte krop, som de jo alle er så glade for :|
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1687
Tilmeldt: 26. aug 2008, 14:39
 
Træner her: FitnessDK Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 155.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Sixpack Boy skrev:
Bnaz skrev:Nu har jeg også din alder, og jeg vil ikke ligefrem sige det er noget, der har gjort det sværere at få damer. Jeg har ofte slæbt kæresten med ned i jernhulen. :mrgreen:

Jeg kan ikke se, hvordan den ene skulle modarbejde den anden.


Hehe, nej efter jeg er begyndt at træne, tror jeg det er nemre at få snakket med tøserne, da de jo ikke har noget at sige imod ens ydre. Medmindre ens ansigt ligner en der har ](*,) Men desværre forstår alle tøser jo ikke at man skal arbejde hårdt for at få den flotte krop, som de jo alle er så glade for :|

Piger der udviser den form for intelligens, at de ikke ved, man skal arbejde for at opnå noget gider jeg slet ikke snakke med. :)

Og tja, det er ikke nemmere at snakke med dem synes jeg, hvis bare du er en interessant person kan du sagtens score, men der er i al fald flere, der opsøger mig nu. Det er dog yderst begrænset, hvor meget jeg går i byen.
Brugeravatar
 
Reputation point: 300
 
Indlæg: 9985
Tilmeldt: 20. mar 2007, 18:18
Geografisk sted: Ebeltoft.
 
Træner her: Hulen
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



man kunne også få sig en BB kæreste, 2 fluer med et smæk
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 18. sep 2007, 21:14
Geografisk sted: 2500
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Har en AF kæreste. vi træner ca ligemeget. og har begge fuld forståelse for den andens passion til træningen.. vi træner god ikke sammen.. tror det ville være alt for meget samvær.
[Gefährlich ist wer Schmerzen kennt]
Kroppen er som en udlejningsbil, den skal køres helt ud i alle gear og afleveres med tom tank...
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1893
Tilmeldt: 13. mar 2009, 09:53
Geografisk sted: Århus
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har ikke haft et forhold i snart virkelig lang tid, og det passer mig, min træning og mine fordrukne tilbøjeligheder ganske glimrende :mrgreen:
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har faktisk haft en kæreste, som til tider kunne blive sur hvis jeg tog til træning i stedet for at være sammen med hende. Dette var dog mest i weekenderne, hvor hun kunne blive irriteret over at jeg lige smuttede 1½ til 2 timer for at træne. Hvilket jeg synes var noget pjat...

Det var ikke et decideret problem (i hvertfald ikke for mig! :D), men det var nok bare et udtryk for 2 forskellige livsstile. Vi er heller ikke sammen længere, hvilket ikke var træningens skyld, men vores forskellige syn på træning, kost osv. spillede nok en rolle.

Jeg har dog en kæreste nu, som kan tage med mig op og træne og faktisk følge med. Ikke mht. belastning i øvelserne, men i intensitet og udførelse af dem, hvilket er total win! :D

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 63
Tilmeldt: 13. apr 2009, 00:38
Geografisk sted: Odense
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Min kæreste finder det yderst irriterne at jeg skal spise hver 2. eller 3. time, eller at jeg tager ned i centeret for at træne imens jeg er sammen med hende.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 7352
Tilmeldt: 16. feb 2009, 18:13
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Træner her: TarGet Fitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nu skriver i kun om at skippe træningen frem for kæresten.

Det jeg nogle gange har haft problemer med er at min kæreste er træt af at vi altid skal spise kylling eller fisk :lol: Og at jeg skal spise hver 2. time :P Og ikke spiser slik.

Jo mere striks man er med BB, jo svære er det også at gøre noget spontant. Hele vinterperioden satte jeg nærmest BB på hylden for at kunne gøre lige hvad jeg ville (øh...jeg ville da også træne? :-k )
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 421
Tilmeldt: 5. jan 2007, 14:25
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 110.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bone-14 skrev:Min kæreste finder det yderst irriterne at jeg skal spise hver 2. eller 3. time, eller at jeg tager ned i centeret for at træne imens jeg er sammen med hende.


Over stregen at tage i centeret mens du har besøg (af kæresten)! - med mindre hun er en pain in the ass, selvfølgelig.. :? :P
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1280
Tilmeldt: 30. jul 2008, 11:13
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan



Zaulich skrev:
Bone-14 skrev:Min kæreste finder det yderst irriterne at jeg skal spise hver 2. eller 3. time, eller at jeg tager ned i centeret for at træne imens jeg er sammen med hende.


Over stregen at tage i centeret mens du har besøg (af kæresten)! - med mindre hun er en pain in the ass, selvfølgelig.. :? :P

Det gjorde jeg skam selv, eller, hev hende med. :P
Det havde hun det fint med, hun var også elitesvømmer, så måske derfor hun var så forstående overfor min sport..
Brugeravatar
 
Reputation point: 300
 
Indlæg: 9985
Tilmeldt: 20. mar 2007, 18:18
Geografisk sted: Ebeltoft.
 
Træner her: Hulen
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Bnaz skrev: Det gjorde jeg skam selv, eller, hev hende med. :P
Det havde hun det fint med, hun var også elitesvømmer, så måske derfor hun var så forstående overfor min sport..


Det er vel også noget andet, når du træner i din egen crib ? Det er jo ikke som du "efterlader" hende..

Hvis man tager ned i centeret derimod, så er hun jo selv og kan ikke komme i kontakt med dig? Det kan hun vel (forhåbenligt), når du bare er i din garage ? :D
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1280
Tilmeldt: 30. jul 2008, 11:13
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan



Zaulich skrev:
Bnaz skrev: Det gjorde jeg skam selv, eller, hev hende med. :P
Det havde hun det fint med, hun var også elitesvømmer, så måske derfor hun var så forstående overfor min sport..


Det er vel også noget andet, når du træner i din egen crib ? Det er jo ikke som du "efterlader" hende..

Hvis man tager ned i centeret derimod, så er hun jo selv og kan ikke komme i kontakt med dig? Det kan hun vel (forhåbenligt), når du bare er i din garage ? :D


Det kan hun da også i centeret? :)

Man ja, man er jo så alene i garagen, så det er lidt noget andet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 300
 
Indlæg: 9985
Tilmeldt: 20. mar 2007, 18:18
Geografisk sted: Ebeltoft.
 
Træner her: Hulen
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Bnaz skrev: Det kan hun da også i centeret? :)

Man ja, man er jo så alene i garagen, så det er lidt noget andet.


Jeg ville aldrig, i hele mit liv, slæbe min kæreste med ned i centeret - Det er sku ikke særlig BB!

Når man smeder, så er det med drengene :D
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1280
Tilmeldt: 30. jul 2008, 11:13
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan



Zaulich skrev:
Bnaz skrev: Det kan hun da også i centeret? :)

Man ja, man er jo så alene i garagen, så det er lidt noget andet.


Jeg ville, aldrig i hele mit liv, slæbe min kæreste med ned i centeret - Det er sku ikke særlig BB!

Når man smeder, så er det med drengene :D


Hvis du havde 2 valg

1 sidde hjemme og se baywatch men kæresten
2 smede den i centeret mens kæresten luller rundt og træner lidt sammen med dig

-så ved jeg i al fald godt hvilken en af dem, der er mest BB..
Brugeravatar
 
Reputation point: 300
 
Indlæg: 9985
Tilmeldt: 20. mar 2007, 18:18
Geografisk sted: Ebeltoft.
 
Træner her: Hulen
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Bnaz skrev:
Zaulich skrev:
Bnaz skrev: Det kan hun da også i centeret? :)

Man ja, man er jo så alene i garagen, så det er lidt noget andet.


Jeg ville, aldrig i hele mit liv, slæbe min kæreste med ned i centeret - Det er sku ikke særlig BB!

Når man smeder, så er det med drengene :D


Hvis du havde 2 valg

1 sidde hjemme og se baywatch men kæresten
2 smede den i centeret mens kæresten luller rundt og træner lidt sammen med dig

-så ved jeg i al fald godt hvilken en af dem, der er mest BB..


Bestemt. Det må da være #1, Baywatch har jo The Hoff! :lol: (......)

Life is not about waiting for the storm to pass, It's about learning how to dance in the rain.


Træningslog
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 977
Tilmeldt: 25. feb 2009, 09:04
 
Træner her: Klub Herkules Nordborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nu går snakken på at have en kæreste. Jeg er single og har kun haft sporadiske forhold de sidste mange år. Så vil ikke kloge den på det område, andet end at min sidste kæreste syntes det var fedt jeg trænede, så det var i hvert fald ikke nogen hindring.

Med hensyn til interessen fra det modsatte køn har jeg mærket en forandring siden jeg startede med hvad jeg vil betegne som BB (træning efter bestemte programmer, fokus på kost, fokus på sundhed). Det hænger dog nok i højere grad sammen med at min udstrålig er noget mere positiv samt at jeg nok virker mere selvsikker. En veltrænet krop kan vel næsten aldrig være et minus, men de fleste piger ligger nu ikke så meget vægt på det, som vi gutter der løfter lidt jern selv har en tendens til.

Noget der skal nævnes, er at jeg efter jeg har startet på BB, er blevet betydeligt mindre interresseret i at finde en kæreste eller score i byen.... Dunno why :-k
Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2898
Tilmeldt: 5. jan 2009, 11:39
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



the answer skrev:
Bnaz skrev:
Zaulich skrev:
Bnaz skrev: Det kan hun da også i centeret? :)

Man ja, man er jo så alene i garagen, så det er lidt noget andet.


Jeg ville, aldrig i hele mit liv, slæbe min kæreste med ned i centeret - Det er sku ikke særlig BB!

Når man smeder, så er det med drengene :D


Hvis du havde 2 valg

1 sidde hjemme og se baywatch men kæresten
2 smede den i centeret mens kæresten luller rundt og træner lidt sammen med dig

-så ved jeg i al fald godt hvilken en af dem, der er mest BB..


Bestemt. Det må da være #1, Baywatch har jo The Hoff! :lol: (......)


Oh yeah. Busted. :´)
Brugeravatar
 
Reputation point: 300
 
Indlæg: 9985
Tilmeldt: 20. mar 2007, 18:18
Geografisk sted: Ebeltoft.
 
Træner her: Hulen
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Bnaz skrev:Hvis du havde 2 valg

1 sidde hjemme og se baywatch men kæresten
2 smede den i centeret mens kæresten luller rundt og træner lidt sammen med dig

-så ved jeg i al fald godt hvilken en af dem, der er mest BB..


Er du godt klar over, hvor godt Baywatch er? :D

Nej, altså jeg kan da helt sikkert følge dig, men synes da næsten det er lidt synd for kæresten, altså, når jeg træner, så er jeg ofte så fokuseret, at jeg knapt nok snakker - Ergo kommer hun nok til at kede sig lidt.. Og hvis hun kommer til at kede sig, og hun er en af dem som ikke nære respekt for træningen, så vil hun sikkert brokke sig (hvilket jeg slet ikke gider under træning?) :?

Det kan helt sikkert fungerer for nogen - jeg gider bare ikke - og det er vel i sidste ende en smagssag, selvfølgelig er det det..

Kender en der gør det med hans kæreste, og det fungerer jo åbenbart for dem, men jeg ville aldrig selv kunne klare det.. Desuden har hun en god numse, derfor må han godt tage hende med :mrgreen:

Billede
What did you say about Baywatch? :mrgreen: :mrgreen:
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1280
Tilmeldt: 30. jul 2008, 11:13
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan



Zaulich skrev:
Bnaz skrev:Hvis du havde 2 valg

1 sidde hjemme og se baywatch men kæresten
2 smede den i centeret mens kæresten luller rundt og træner lidt sammen med dig

-så ved jeg i al fald godt hvilken en af dem, der er mest BB..


Er du godt klar over, hvor godt Baywatch er? :D

Nej, altså jeg kan da helt sikkert følge dig, men synes da næsten det er lidt synd for kæresten, altså, når jeg træner, så er jeg ofte så fokuseret, at jeg knapt nok snakker - Ergo kommer hun nok til at kede sig lidt.. Og hvis hun kommer til at kede sig, og hun er en af dem som ikke nære respekt for træningen, så vil hun sikkert brokke sig (hvilket jeg slet ikke gider under træning?) :?

Det kan helt sikkert fungerer for nogen - jeg gider bare ikke - og det er vel i sidste ende en smagssag, selvfølgelig er det det..

Kender en der gør det med hans kæreste, og det fungerer jo åbenbart for dem, men jeg ville aldrig selv kunne klare det.. Desuden har hun en god numse, derfor må han godt tage hende med :mrgreen:


Tja, min kæreste sad bare og kiggede, spurgte hvad der var på stangen, om jeg ikke lige skulle tage en mere og sådan, ikke noget brok, men ja, det er nok meget individuelt.

Baywatch sux.
Brugeravatar
 
Reputation point: 300
 
Indlæg: 9985
Tilmeldt: 20. mar 2007, 18:18
Geografisk sted: Ebeltoft.
 
Træner her: Hulen
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Bnaz skrev: Tja, min kæreste sad bare og kiggede, spurgte hvad der var på stangen, om jeg ikke lige skulle tage en mere og sådan, ikke noget brok, men ja, det er nok meget individuelt.

Baywatch sux.


Hun må også, inderst inde, have kedet sig lidt?

Der er noget du har misforstået ved Baywatch. :mrgreen: Man skal kun se det, man skal ikke lytte til hvad de siger ..
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1280
Tilmeldt: 30. jul 2008, 11:13
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan



Zaulich skrev:
Bnaz skrev: Tja, min kæreste sad bare og kiggede, spurgte hvad der var på stangen, om jeg ikke lige skulle tage en mere og sådan, ikke noget brok, men ja, det er nok meget individuelt.

Baywatch sux.


Hun må også, inderst inde, have kedet sig lidt?

Der er noget du har misforstået ved Baywatch. :mrgreen: Man skal kun se det, man skal ikke lytte til hvad de siger ..


Ja, indimellem faldt hun i søvn på en af bænkene, meget charmerende. :mrgeen:

Well, baywatch sux, EOD. :P
Brugeravatar
 
Reputation point: 300
 
Indlæg: 9985
Tilmeldt: 20. mar 2007, 18:18
Geografisk sted: Ebeltoft.
 
Træner her: Hulen
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Bnaz skrev:Ja, indimellem faldt hun i søvn på en af bænkene, meget charmerende. :mrgeen:


Dårligt tegn :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 9549
Tilmeldt: 15. dec 2007, 01:49
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bnaz skrev: Ja, indimellem faldt hun i søvn på en af bænkene, meget charmerende. :mrgeen:

Well, baywatch sux, EOD. :P


Hendes kærlighed til dig må have været STOR - for hun har tydeligvis kedet sig helt af H til :D
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1280
Tilmeldt: 30. jul 2008, 11:13
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan



TheFatboy skrev:
Bnaz skrev:Ja, indimellem faldt hun i søvn på en af bænkene, meget charmerende. :mrgeen:


Dårligt tegn :lol:


Hold da op, jeg havde også ofte siddet og set på at hun svømmede. Noget for noget, det er sådan, det fungerer. :wink:
Men jo, ikke et tegn på at det er interessant. :mrgreen:

Zaulich - Det ér jo mig, hvad havde du regnet med? :dance:
Brugeravatar
 
Reputation point: 300
 
Indlæg: 9985
Tilmeldt: 20. mar 2007, 18:18
Geografisk sted: Ebeltoft.
 
Træner her: Hulen
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



Bnaz skrev: Zaulich - Det ér jo mig, hvad havde du regnet med? :dance:


Haha! Selvfølgelig, det havde jeg jo ikke lige tænkt over #-o :lol:
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1280
Tilmeldt: 30. jul 2008, 11:13
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan


Næste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 276 gæster