Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Papanal skrev:efter at havde læst http://www.tmuscle.com/free_online_arti ... for_doping
ville jeg bare høre om i har oplevet noget godt ved at tage vitamin d ?om der er overhoved er nogle positive effekter

Bay skrev:Hvor mange IU svarer 35mcg Vitamin D3 til?

RasmusThorup skrev:Bay skrev:Hvor mange IU svarer 35mcg Vitamin D3 til?
1400

JensL skrev:mcg? Bare mg vel?

Nej, mg og mcg er to forskellige begreber - hhv. miligram og microgram.
IU dækker over "International Units" - på dansk IE "internationale enheder"

Støttrup skrev:Nu skal I også passe på I ikke får for meget d-vitamin
http://www.netdoktor.dk/vitaminer/vitamind.htm
"D-vitamin er fedtopløseligt. Det vil sige, at det ikke kan opløses i vand og udskilles med urinen. Man må altså ikke tage for store doser D-vitamin, fordi det så ophobes i kroppen og har skadevirkninger. De andre fedtopløselige vitaminer er: K, E og A."
Ved ikk hvor store doser der skal til, men min mor får nemt bivirkninger i form af migræne, hvis hun indtager for mange d-vitaminer. (fiskeolie, hørfrøolie og multivitaminpille)
edit: det modstrider godt nok meget det der står i artiklen

Smeden skrev:Hvor ved din mor fra at det er D-vitamin, der giver hende hovedepine?
Man kan ikke overdosere vha sollys. Egensyntesen lukker ned ved høj koncentration i blodet.

Bay skrev:Jeg var til et foredrag af Poliquin i denne weekend. Han talte meget varmt om D3 vitamin og i store mængder.

Støttrup skrev:Vitamin D findes kun i to former. D2 og D3, og siden D2 er giftig i høje doser, går jeg stærkt ud fra at det vitamin D vi kan købe fra Bodylab, udelukkende består af D3. Er det korrekt?

WannaBeBig skrev:Bay skrev:Jeg var til et foredrag af Poliquin i denne weekend. Han talte meget varmt om D3 vitamin og i store mængder.
Den rigtige Poliquin og ikke har fra boardet der har taget brugernavnet 'Poliquin' går jeg ud fra![]()

Smeden skrev:Jeg fik mit målt til 100 nmol/L
Smeden skrev:Jeg forslår desuden at personer der har en mac, bruger knappen "alt" og knappen "m" til at lave det µ, der står for microgram.

Smeden skrev:nej. nmol/L.

Bay skrev:Jeg var til et foredrag af Poliquin i denne weekend. Han talte meget varmt om D3 vitamin og i store mængder.

incognito skrev:Bay skrev:Jeg var til et foredrag af Poliquin i denne weekend. Han talte meget varmt om D3 vitamin og i store mængder.
hvorfor fanden var du det? Han er er da en knaldhætte af værste skuffe... Signal/støj ratioen er alt for lav og langt de fleste mennesker kan ikke finde ud af at filtrere støjen fra....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster