og jeg trænede 6-7 gange om ugen... Tak for hjælpen

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 68883 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er DoomDuck
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049970 indlæg i 100474 emner
0 nye indlæg i dag
og jeg trænede 6-7 gange om ugen... 

ilhano skrev:Så det er normalt at jeg ikke er steget ret meget i KG fordi jeg har ligget i kalorieunderskud..

Jeg steg på et tidspunkt fra 7,5kg på hver side til 12,5kg på hver side i løbet af en uge.. efter jeg lærte korrekt teknik... men da jeg så kom op på 15kg på hver side, sad jeg fast... og nu er jeg så steget til 17,5kg...
toto_G4M3R skrev:Du kunne godt smide et par sæt military mere på imo.
Eventuelt smid flyes og skullchrusher ud, og erstat med dips.

ilhano skrev:55kg ialt kører 5x5. er 16 år 173cm høj og vejer 70kg. jeg kørte 25kg ialt 3x10 da jeg var ny. Da jeg startede var jeg slap og overvægtig, nu er jeg blevet stærkere og normal. 17,5 kg på hver side + stang (20kg)= 55kg ialt.. + kan tilføje de første 3-4 måneder gik med at jeg skulle lære at bænke korrekt, før i tiden bænket jeg hvor mine skuldre var løse, jeg lå flad på bænken løftet ikke stangen helt ned til brystet. efter jeg lærte alle disse ting steg jeg hurtigere end normalt.Jeg steg på et tidspunkt fra 7,5kg på hver side til 12,5kg på hver side i løbet af en uge.. efter jeg lærte korrekt teknik... men da jeg så kom op på 15kg på hver side, sad jeg fast... og nu er jeg så steget til 17,5kg...

skyprey skrev:Nu blir jeg nød til at spørge om du er dreng eller pige og hvad er din alder og vægt og højde?
Lyder ret vildt du ikke kan løfte mere og det lyder som om du træner voldsomt meget!
ilhano skrev:er 16 år 173cm høj og vejer 70kg.

Comedian skrev:toto_G4M3R skrev:Du kunne godt smide et par sæt military mere på imo.
Er du fuld? Han har noteret 14 worksæt, der rammer forskulderen, og kun 6 sæt trækkeøvelser.

Comedian skrev:toto_G4M3R skrev:Du kunne godt smide et par sæt military mere på imo.
Er du fuld? Han har noteret 14 worksæt, der rammer forskulderen, og kun 6 sæt trækkeøvelser.

ilhano skrev:Comedian skrev:toto_G4M3R skrev:Du kunne godt smide et par sæt military mere på imo.
Er det godt eller dårligt.

Comedian skrev:ilhano skrev:Comedian skrev:toto_G4M3R skrev:Du kunne godt smide et par sæt military mere på imo.

ilhano skrev:Comedian skrev:ilhano skrev:Comedian skrev:toto_G4M3R skrev:Du kunne godt smide et par sæt military mere på imo.
Og hvad mener du med det hahah

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster