Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

holstc skrev:Hold frekvensen høj, bænk tungt, fokuser på triceps, øvreryg og opspænd, hold træningen low-rep.

jensagv skrev:Jeg synes dit mål lyder helt urealistisk.

Lentz skrev:jensagv skrev:Jeg synes dit mål lyder helt urealistisk.
Hvorfor?
Vi ved intet om ham, hverken hans genetik, hans træning, hans kost, hans teknik, eller hans trænings erfaring, med mindre de 2 måneder er al hans erfaring.
Hvis han træner i et fitness center er der stor sandsynlighed for at hans opspænd er lort, så alene her kan han få mange kg på at få den rettet.![]()
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2

min træningserfaring er ca et år, men siden jeg startede for to måneder siden med smolov har jeg ligget i kcal overskud på ca 700-800 kcal om dagen og jeg har passet min træning næsten alle gange og samtidig også passet min søvn så jeg har fået mellem 8-9 timers søvn hver dag og opspænd det snakkede jeg med en træner om ca den første måned havde jeg forkert teknik men det har træneren hvis mig så han siger at jeg har den rette teknik nu. men igen tak for svarende og de gode råd og tak for linket til "stærkere i bænkpres på syv uger"

toto_G4M3R skrev:jensagv skrev:Jeg synes dit mål lyder helt urealistisk.
pjat.. Jeg er steget fra 92-102 på 40 dage med pyramidetræning..
ps; spis masser og tag en 4-5 kg på. Så kan det måske lade sig gøre.

JOR skrev:Han har trænet et år, så ikke flere begyndergains. Han har fået rettet sit opspænd, så her er ikke mere at hente. Han er gået 25kg frem de sidste to måneder ved hjælp af to smolov i træk, så ikke mere smolov. Oven i de 25 kg de sidste to måneder skal han så gå yderligere 15 kg frem på 1,5 måned uden "nemme" kg fra bedre teknik eller begyndergains. Næppe. Jeg tror det ikke. Mere sandsynlig er en skade ved at forsøge at presse citronen yderligere.

Forcedreps skrev:Hvad kan det være du vil opnå dette netop lige inden jul?

Vejer 78,5 og stort set konkurence Cut. Så det bare at klø på
Ghostrider skrev:Kørte 4x10 med 100 og 1x5 110 idag.Vejer 78,5 og stort set konkurence Cut. Så det bare at klø på

Ghostrider skrev:Kørte 4x10 med 100 og 1x5 110 idag.Vejer 78,5 og stort set konkurence Cut. Så det bare at klø på

Ghostrider skrev:konkurence Cut.

k_saack skrev:hej BB jeg har et stor mål med min træning jeg vil nå at bænke 100 kg inden 24/12. jeg startede på 60 kilo for 2 måneder siden og jeg tager nu 85 jeg har kørt to smolov jr cykluser i streg og mit spørgsmål er nu om jeg skal tage en smolov cyklus mere eller prøve et nyt bænk program fordi jeg har læst at hvis man køre mere end to cykluser i træk så øger man sandsynligheden for skader og overtræning
så det enelige spørgsmål er hvad skal jeg køre her de sidste 1.5 måneder og har i andre gode råd som kan hjælpe mig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster