Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Animal skrev:Sørg for at holde nogle hviledage, alt andet er idioti.

Merodium skrev:Kørte selv 2-split 3 gange om ugen, med en enkelt fuldstændig off-dag (dvs. ingen cardio) i 2½ måned. Og jeg har ikke haft nogle overtræningsproblemer.

toto_G4M3R skrev:Det er intet problem det der... Begyndte på det efter ca et års træning, og det kører fremragende.
Aldrig haft bedre fremgang end på det

Animal skrev:toto_G4M3R skrev:Det er intet problem det der... Begyndte på det efter ca et års træning, og det kører fremragende.
Det lyder relativt åndssvagt.

Animal skrev:toto_G4M3R skrev:Det er intet problem det der... Begyndte på det efter ca et års træning, og det kører fremragende.

Daniel92 skrev:Animal skrev:Det lyder relativt åndssvagt.
Jeg er enig. Jeg kunne forestille mig det var en form for blitz, og det er det faktisk helt perfekt til. Dvs. du kører det en uge inden du holder ferie. F.eks. rigtig godt, hvis man skal ud og rejse - så kan man skrive de første par dage af til restitution.
Men hvis du kan køre det der hele tiden, så:
1. Du "sovser" den
2. Du er et super menneske. Tillykke! Du er nu forpligtet til at skrive under på en kontrakt, hvor du erkender, at du kun vil bruge dine evner til at hjælpe menneskeheden.
3. Steroider, eller andre hormonelle hjælpemidler. Se punk 2.

mic skrev:Daniel92 skrev:Animal skrev:Det lyder relativt åndssvagt.
Jeg er enig. Jeg kunne forestille mig det var en form for blitz, og det er det faktisk helt perfekt til. Dvs. du kører det en uge inden du holder ferie. F.eks. rigtig godt, hvis man skal ud og rejse - så kan man skrive de første par dage af til restitution.
1. Du "sovser" den
2. Du er et super menneske. Tillykke! Du er nu forpligtet til at skrive under på en kontrakt, hvor du erkender, at du kun vil bruge dine evner til at hjælpe menneskeheden.
Jeg har kørt et 2-split (upper/lower) med temmelig højfrekvent i lange perioder - ligeledes med glimrende resultater. Med tilpasset volume, kan høj frekvens sagtens lade sig gøre.
Mvh.
Supermennesket.

Daniel92 skrev:Animal skrev:toto_G4M3R skrev:Det er intet problem det der... Begyndte på det efter ca et års træning, og det kører fremragende.
1. Du "sovser" den

Godtnok er det 3 split for tiden, men jeg har kørt 2 split 6 dage om ugen før det uden de store problemer. Hvis det skal være gennem længere tid, ville jeg dog nok holde mig til 3 splittet. Det er knap så hårdt for kroppen 

DGammelgaard skrev:Ville man kunne køre det i en enkelt uge? Lige for at komme med det individuelle, så kører jeg normalt 2-split, og om onsdagen føles muskelgruppe 1 helt restitueret.

ChristianR skrev:DGammelgaard skrev:Ville man kunne køre det i en enkelt uge? Lige for at komme med det individuelle, så kører jeg normalt 2-split, og om onsdagen føles muskelgruppe 1 helt restitueret.
En enkelt uge vil det til hver en tid kunne lade sig gøre. Overreaching og overtræning er noget, der foregår over en noget længere periode.

DGammelgaard skrev:ChristianR skrev:DGammelgaard skrev:Ville man kunne køre det i en enkelt uge? Lige for at komme med det individuelle, så kører jeg normalt 2-split, og om onsdagen føles muskelgruppe 1 helt restitueret.
En enkelt uge vil det til hver en tid kunne lade sig gøre. Overreaching og overtræning er noget, der foregår over en noget længere periode.
Hvor lang tid taler vi, når du nævner "længere periode"?

Animal skrev:Merodium skrev:Kørte selv 2-split 3 gange om ugen, med en enkelt fuldstændig off-dag (dvs. ingen cardio) i 2½ måned. Og jeg har ikke haft nogle overtræningsproblemer.
At du ikke har oplevet nogle komplikationer, betyder ikke, at det er hensigtsmæssigt.

Daniel92 skrev:Beskylder dig ikke for at tage steroider, jeg beskylder dig for ikke at give 100% i centeret - ligger bare de forskellige muligheder på bordet ;)
Ja, udtryk som overreaching og overtræning bliver brugt meget bredt, men der er mange faktorer der spiller ind, som det også er blevet nævnt. Hvis dit split udelukkende består af isolations øvelser, så er det jo klart du kan holde til det, det kræver ikke nær så meget af nervesystemet/musklerne som store øvelser ala squat, dødløft, bent-over row osv.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster