Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Misterhamper skrev:Hvorfor ikke bare et normalt fullbody så? Du får rimelig svært ved at træne hård skrå bænk dagen efter en hård bænk.

Misterhamper skrev:Hvorfor ikke bare et normalt fullbody så? Du får rimelig svært ved at træne hård skrå bænk dagen efter en hård bænk.

KayVee skrev:Det ser ud som et meget sejt fullbody programBliver det bare trænet som et split prog, Man, Tir - Tor, Fredag?
Liii' en ting, man kan alså ikke køre et fullbody uden DipsJeg kan så ikke.

Bliver sq det næste jeg prøver, med fokus på styrke.
hamudenben skrev: Skulle det bare køres sån on-on-off-on-on-off-off? Og har du tænkt dig måske at lave et lidt mere systematisk Excel-ark med progression osv.? Meget spændende.
Liii' en ting, man kan alså ikke køre et fullbody uden Dips Cool Jeg kan så ikke.
Måske ku du skifte flyers ud med chest dips på 4 dag?
Glemte også at sige at Chins mangler, måske skifte den ud med lat front pulldown?

problemet med et alm fullbody program er at der ikke er noget varriation fra dag til dag, og man derfor ikke omgår sin responstærskel. der er ikke tale om noget nyt, men blot om at optimere sin træning udfra det man ved idag. ved at lave 4 forskellige fullbody programmer bliver det heller ikke kedeligt at lave fullbody træning.

essensen skrev:problemet med et alm fullbody program er at der ikke er noget varriation fra dag til dag, og man derfor ikke omgår sin responstærskel. der er ikke tale om noget nyt, men blot om at optimere sin træning udfra det man ved idag. ved at lave 4 forskellige fullbody programmer bliver det heller ikke kedeligt at lave fullbody træning.
Man kan da sagtens have variation i et almindeligt fullbody? Personligt kører jeg stort set altid forskellige øvelser på de 3 dage jeg kører fullbody - det er alt andet lige sjovere!

Pumperen skrev:er du kommet længere med programmet Kuglen?
ser spændende ud. har overvejet noget lignende fremfor traditionelt hst

Bay skrev:Hvornår starter du?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster