Hvis jeg får 7-8 timers søvn hver nat ville det så skade hvis jeg stod op 1 gang om natten hver dag?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Emilow skrev:Hey
Hvis jeg får 7-8 timers søvn hver nat ville det så skade hvis jeg stod op 1 gang om natten hver dag?

livebig55 skrev:Emilow skrev:Hey
hvorfor vil du op`?
edit: og ja det ødelægger jo din søvn cyklus

Emilow skrev:livebig55 skrev:Emilow skrev:Hey
hvorfor vil du op`?
Det er en åndsvag grund :p
Men ville bare høre om det ødelagde meget eller om der ikke skete så meget ved det.

livebig55 skrev:Emilow skrev:livebig55 skrev:Emilow skrev:Hey
hvorfor vil du op`?
Men ville bare høre om det ødelagde meget eller om der ikke skete så meget ved det.
hvorfor? vil du på

mikkel_baech skrev:livebig55 skrev:Emilow skrev:livebig55 skrev:Emilow skrev:Hey
hvorfor vil du op`?
hvorfor? vil du på
hvad er "at ville på"??

Cirkeline skrev:Hvis du står op fx på toilet og går i seng igen, så gør det ikke noget

Smiled skrev:Cirkeline skrev:Hvis du står op fx på toilet og går i seng igen, så gør det ikke noget
Correct, det er nemlig ikke så behageligt at sove på toilettet. Så gå hellere i seng hvis du vågner ude på toilettet.![]()
OT: Men nej, uden videre ville jeg ikke tro der vil kunne ske det store. Kommer selvfølgelig an på hvor længe du er oppe, og den slags!

Emilow skrev:Det er 5-10 min maks vi snakker om.

Pind skrev:Emilow skrev:Det er 5-10 min maks vi snakker om.
Hvis det er fordi du skal op og have et måltid fordi du så tror du bliver mere anaboliXxx af det, så glem det.

Emilow skrev:Det er 5-10 min maks vi snakker om.

Boris Eleiko skrev:Men hvis det drejer sig om sengevædning kan det godt forsvares.

Cirkeline skrev:Emilow skrev:Det er 5-10 min maks vi snakker om.
Hvad laver du i de 5-10 min ??: D

Emilow skrev:Cirkeline skrev:Emilow skrev:Det er 5-10 min maks vi snakker om.
Det er et spil hvor det er godt lige at tjekke en gang om natten

sund skrev:Det, folk prioriterer herinde, er om deres lår og lægge kan være i bukserne, og ikke om det er det ene eller andet mærke.

Bone-14 skrev:TRAVIAN

Emilow skrev:Bone-14 skrev:TRAVIAN
JAAAAAA!!!!!!!!!!![]()

Emilow skrev:Cirkeline skrev:Emilow skrev:Det er 5-10 min maks vi snakker om.
Det er et spil hvor det er godt lige at tjekke en gang om natten

TheCzech skrev:Åh hvor jeg husker de gode gamle traviandage. Hvis man spiller speedserver skal man endda op 2 gange hver nat.

Wopper skrev:Som allerede sagt, så ødelægger det dit søvnmønster at stå op om natten.

livebig55 skrev:Wopper skrev:Som allerede sagt, så ødelægger det dit søvnmønster at stå op om natten.
ja mener der er 5-8 søvn cykulser man skal ha UDEN afbrudelse hver nat

Emilow skrev:livebig55 skrev:Wopper skrev:Som allerede sagt, så ødelægger det dit søvnmønster at stå op om natten.
ja mener der er 5-8 søvn cykulser man skal ha UDEN afbrudelse hver nat
Hvis jeg sover 8 timer og står op 1 gang i løbet af de 8 timer har jeg vel os fået 7 søvn cykulser eller har jeg misset noget?
Og hvis det er samme tidspunkt hver nat så bliver det vel en del af mit søvnmønster.
Om man står op og pisser eller man står op og tjekker sin pc i 5 min hvad er forskellen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster