Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69608 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

dankee skrev:Jeg har prøvet at finde et svar i de mange gode indlæg her på siden ... Har ikke kunnet finde svar.
](./images/smilies/wallbash.gif)

krolle skrev:dankee skrev:Jeg har prøvet at finde et svar i de mange gode indlæg her på siden ... Har ikke kunnet finde svar.
Det er der nok en god grund til..
no offence but

](./images/smilies/wallbash.gif)

janninho93 skrev:Held og lykke med den lille tissemand som er resultatet af en Anavar kur..![]()
![]()
![]()
![]()

janninho93 skrev:Held og lykke med den lille tissemand som er resultatet af en Anavar kur..![]()
![]()
![]()
![]()

Lean2000 skrev:janninho93 skrev:Held og lykke med den lille tissemand som er resultatet af en Anavar kur..![]()
![]()
![]()
![]()
Nogle gange er det bedere at lukke munden og ligne et fjols end det er at åbne og fjerne alt tvivl.
Til topic starter. Jeg blev også vildledt første gang jeg begyndte på dette forum.
Mange mener de er vilde bodybuildere selvom de kun vejer 80kg og at det skal gøres clean.
Og følger man ikk strømmen så er man en troll.
Men tilgengæld er siden også heldig og have rigtige dedikerede bodybuildere og fitness udøvere der gør det værd at
Blive på siden. Bare så du ikk bliver skræmt helt væk.
Ang din kur skal du ikk begynde på noget uden at kunne gøre det fuldt ud
Så ingen pauser. Det ikk legetøj.
Alt yderlig info må du få på de andre anbefalede sider.

Animal skrev:Lean2000 skrev:janninho93 skrev:Held og lykke med den lille tissemand som er resultatet af en Anavar kur..![]()
![]()
![]()
![]()
Nogle gange er det bedere at lukke munden og ligne et fjols end det er at åbne og fjerne alt tvivl.
Til topic starter. Jeg blev også vildledt første gang jeg begyndte på dette forum.
Mange mener de er vilde bodybuildere selvom de kun vejer 80kg og at det skal gøres clean.
Men tilgengæld er siden også heldig og have rigtige dedikerede bodybuildere og fitness udøvere der gør det værd at
Man kan sagtens være en vild og vindende bodybuilder på 80 kg, nok endnu mere vindende på 79,9 kg.

Lean2000 skrev:Animal skrev:Lean2000 skrev:janninho93 skrev:Held og lykke med den lille tissemand som er resultatet af en Anavar kur..![]()
![]()
![]()
![]()
Man kan sagtens være en vild og vindende bodybuilder på 80 kg, nok endnu mere vindende på 79,9 kg.
Vild nej vindene ja.
Har selv stillet op i en lav klasse og vejede under 80kg på scenen.
I mine øjne alt for lidt. Man er fandme lille i de klasser.
Og bodybuilding handler bla om symetri og om at være unaturlig stor.
Og stadig vejer man 80kg på scenen vejer folk tit 10-20kg mere off season

Lean2000 skrev:Haha ja.
Hva der galt i at være skraldespandsroder

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster