I en bestilling fik jeg 4 spande hvor der lå en målekop i hver. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange gram bodylab whey80, der kan være i sådan en når man fylder den helt op.
På forhånd tak,
/P

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Der er vist 2 forskellig scoops, så vidt jeg husker.
Scoop uden hank: 20g
Scoop med hank: 40g
Så vidt jeg husker
raider4life skrev:mener det står beskrevet på bøtten? men det er enten 30 gram eller 35 gram så vidt jeg husker
Gozo skrev:Er det noget at starte en tråd om. Kan du ikke bare veje den?

JBH skrev:Hvilket produkt har du købt ? Mener da der er etiketter på alle deres produkter medmindre du hat købt de tomme spænde for at dele en stor sæk op i !
Ps. Pas lige på tonen gutter - herinde taler vi pænt til hinanden

P skrev:JBH skrev:Hvilket produkt har du købt ? Mener da der er etiketter på alle deres produkter medmindre du hat købt de tomme spænde for at dele en stor sæk op i !
Ps. Pas lige på tonen gutter - herinde taler vi pænt til hinanden
Det er netop det jeg har.
En stor 15 kilo sæk samt 4 spande.

kuglen skrev:havde det ikke været lettere lige at tage en scoop og smide på køkkenvægten

JBH skrev:
Er blevet nævnt og en sådan har han ikke Kugle. Så spørgemålet er helt relevant
de koster jo mindre end proteinpulver gør..

Gozo skrev:Det var ikke for at være dumsmart, bare lige en reminder om, at det ikke er forbudt at tænke inden man spørger.

Niklas! skrev:Gozo skrev:Det var ikke for at være dumsmart, bare lige en reminder om, at det ikke er forbudt at tænke inden man spørger.
forbudt at tænkte inden man spørger? han har jo ikke en køkken vægt.
gzzzz man...

Nu stod mandens svar jo på hans bøtter. Men ok var måske lidt for hurtig ude. Jeg kan selvfølgelig være ligeglad.

P skrev:Nu stod mandens svar jo på hans bøtter. Men ok var måske lidt for hurtig ude. Jeg kan selvfølgelig være ligeglad.
Forhelvede. Det var jo netop hvad der ikke gjorde.
Det kan vel ikke være så svært at at holde sig væk fra et topic hvis man intet konstruktivt har at sige.

Bjørnen skrev:Rolig nu drenge, ingen kunne vide at det ikke stod på lige hans bøtter, når det nu står på alle andres. Ligeledes er der ingen grund til at hidse sig op over sådan noget småtteri.
Drop det drenge.

Niklas! skrev:Bjørnen skrev:Rolig nu drenge, ingen kunne vide at det ikke stod på lige hans bøtter, når det nu står på alle andres. Ligeledes er der ingen grund til at hidse sig op over sådan noget småtteri.
Drop det drenge.
Helt seriøst bjørnen så er det faktisk tilfælde som dette som gør at jeg syntes vores board bliver mere og mere fjendtligt. Kommentarer som: det er tilladt at tænke selv før du spørger. Er ikke særlige venlige! og der blev endda fejlbedømt, for personen der spørger har hverken køkkenvægt og ej heller står det på hans bøtter. Så spørgsmålet var da meget relevant for spørgeren.
Syntes der burde være en ordentlig tone her. Det kan sgu gøre mig i rigtig dårlig humør.

J-S-O skrev:Niklas! skrev:Bjørnen skrev:Rolig nu drenge, ingen kunne vide at det ikke stod på lige hans bøtter, når det nu står på alle andres. Ligeledes er der ingen grund til at hidse sig op over sådan noget småtteri.
Drop det drenge.
Helt seriøst bjørnen så er det faktisk tilfælde som dette som gør at jeg syntes vores board bliver mere og mere fjendtligt. Kommentarer som: det er tilladt at tænke selv før du spørger. Er ikke særlige venlige! og der blev endda fejlbedømt, for personen der spørger har hverken køkkenvægt og ej heller står det på hans bøtter. Så spørgsmålet var da meget relevant for spørgeren.
Syntes der burde være en ordentlig tone her. Det kan sgu gøre mig i rigtig dårlig humør.
Det kan ikke undgåes at der kommer en lettere fjendtlig tone engang imellem, men jeg synes faktisk at vores board er meget bedre til at holde en ordentlig tone i forhold til alle andre danske boards! Ja, der har måske været nogle dumme kommentarer i denne tråd, men skal vi ikke bare lægge det bag os, og fortsætte i den normale tone igen?

Niklas! skrev:J-S-O skrev:Niklas! skrev:Bjørnen skrev:Rolig nu drenge, ingen kunne vide at det ikke stod på lige hans bøtter, når det nu står på alle andres. Ligeledes er der ingen grund til at hidse sig op over sådan noget småtteri.
Drop det drenge.
Det kan ikke undgåes at der kommer en lettere fjendtlig tone engang imellem, men jeg synes faktisk at vores board er meget bedre til at holde en ordentlig tone i forhold til alle andre danske boards! Ja, der har måske været nogle dumme kommentarer i denne tråd, men skal vi ikke bare lægge det bag os, og fortsætte i den normale tone igen?
Det jo netop ikke bare det vi skal. Jeg har set at der er en stigende tendens til dette på boardet og det syntes jeg er ærgeligt. For har altid syntes det var en venligt og roligt board. Men i takt med at medlemstallet er vokset er ubehagelighederne nu også vokset.
Ved ikke hvor mange gange jeg har set en spørge om noget hvor han har fået i hovedet at han skulle søge efter det selv først, og det er os fair nok. Men tit og ofte er måden det bliver sagt på ret grim.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster