Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1404
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1402

Følg bodybuilding.dk på

Anklaget for at tage AS!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey bb.dk

Jeg sidder lige med et seriøst problem som jeg håber nogen af jer kan hjælpe med. Da jeg var oppe og træne i dag skete der det at to instruktørere kom med en anklage og næsten var 100% sikker på at mig og mine træningsmakkere havde taget doping, i form af steorider. Centeret vi træner i er ikke det største så rygterne er allerede spredt vidt omkring og jeg synes det er et meget uheldigt rygte at bære. Vi er de eneste i centeret som træner optimalt med kost, variation i programmer osv. og jeg understreger at vi IKKE har taget nogen former for steroider og heller aldrig kunne finde på det.

På den ene måde er det jo bare til at grine af men det er sgu også irriterende at have de rygter på sig.

Hvad gør vi for at stoppe disse rygter? En test er jo ikke helt billig :?

Draper1990, Bundgaard90

:( :(
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 165.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Da jeg var yngre tog jeg dopingbeskyldninger meget til mig og var enlig lidt små ked af folk troede det, da jeg virkelig havde knoklet for den muskelmasse og styrke. Fysikmæssig var jeg nada dengang i forhold til nu - så der skal ikke meget til før folk får ondt i røven :roll:

Men glem det og vend dig til det :wink:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Kostplan: Vis kostplan

Ignorer det og tag det som et kompliment.

Det er det jeg har gjort de par gange hvor jeg har fået disse slags "hentydninger".
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

Ja ok :)

Men det sjove er jo at jeg langt fra ligner en på AS!!

Man ja, man må vel bare tage det som et kompliment. Bare et trist rygte at have på sig!
Lift until you see God !
Brugeravatar

Træner her: Atletklubben Jyden
Fjerritslev Motioncenter
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 190.00

Uheldigt... meget..

Jeg ville goere det saadan at spoerge ind til det. Hvad bygger de deres udtalelser paa? Er det fordi i er stoerre end dem og de har ondt i roeven ?
Sig det som det er og at de egentlig godt kan pakke sammen med det fordi det er ubehageligt at have paa sig uden det har noget hold. Og sig at de da hjertens gerne maa troppe op med ADD naar som helst og skyde en test afsted, hvis det er det der skal til.

Men skidt for dig at skulle bakse med saadan noget lort..
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Hvis jeg var i jeres position, så ville jeg sige "Hvad fanden rager det jer", og " Og hvad vil i med de anklager? Det er jo personlig hetz", og "Jeg vil som undskyldning have at i skriver på tavlen, at det var en stor..."

Sådan nogen anklager hører simpelthen ikke hjemme i fitnesscenterne!
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Galleri: Vis galleri (13)

Dingo skrev:Uheldigt... meget..

Jeg ville goere det saadan at spoerge ind til det. Hvad bygger de deres udtalelser paa? Er det fordi i er stoerre end dem og de har ondt i roeven ?
Sig det som det er og at de egentlig godt kan pakke sammen med det fordi det er ubehageligt at have paa sig uden det har noget hold. Og sig at de da hjertens gerne maa troppe op med ADD naar som helst og skyde en test afsted, hvis det er det der skal til.

Men skidt for dig at skulle bakse med saadan noget lort..

Jeg har det præcis på samme måde. Selvom det er fint med noget "respons" på ens træning så føles det i hvert fald meget ubehageligt at have den siddende på sig med at man tager as! :x
Men jeg tror bare at vores by er ALT for lille til at blive stor i! Der er folk deroppe som har trænet i 5 år og som stadig kæmper med 115kg i dl og derfor falder beskyldningerne jo på os som hurtigt "udvikler" os. Jo mere dedikeret man er til det jo flere beskyldninger ender man sgu med at få :|
Brugeravatar

Styrkeliste

problemet er vel at man ikke kan bestille ADD til at komme :|

og en test er alt for dyr!!
Lift until you see God !
Brugeravatar

Fjerritslev Motioncenter
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste

Jeg var en af træningsmakkerne, som også er blevet anklaget. Instruktørerne i vores som overstående nævn meget lille motionscenter har snakket sammen, hvor de er blevet enige om, at vi umuligt kan opnå så gode resultater uden at være dopet.

I vores motionscenter er der mange, der "hyggetræner", altså de træner i årevis uden rigtigt at have den store viden omkring det, og er derfor aldrig blevet specielt store eller stærke, selvom det er derfor, de går der. Da vi så er nogle drenge, der tager træningen seriøst og endda spiser efter kostplan er det jo klart, at vi opnår langt bedre resultater end dem. Det vil de naturligvis ik tro, og tænker i stedet: "Hvorfor stiger de i vægt, når jeg ikke gør", og konkluderer udfra deres egen meget dårlige viden og træningserfaring, at vi må være dopet. Og så florerer rygterne i den lille by ellers bare! ;) :(

Jeg håber, at I har nogle bud på, hvordan man på en god måde forklarer de her folk, at vi ikke på nogen måde er dopet, da det er et træls rygte at have.
Man føler sig virkelig pisset på, når det er "takken" for at tage sin træning seriøst!

På forhånd tak! :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.00
- Squat: 158.00
- Dødløft: 180.00

"Du tror jeg goer det, jeg ved at jeg ikke goer det. Og hvor langt er vi saa kommet?"

Saadan ville jeg stille det op. Det er ord mod ord og hvad vil de bruge det til?
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

hvis jeg var jer, ville jeg sige til disse lade instruktøre om at blive medlem af ADD så de kan komme og tage et test af jer så de kan se hvor lidt de selv forstår inden for faget.. ved ik om man kan få ens læge til at tage blodprøve og lave rapport derpå man kan tage med og vise... HUSK at hvis de undskylder jer skal de undskylde over for resten af byen...
Tjek min log

viewtopic.php?t=25174&postorder=asc&start=120#p668994

"Det er godt for dine guns"
Brugeravatar

Geografisk sted: Bælum

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

Dingo > Vi sagde også at vi hellere end gerne ville testes hvis/når ADD kommer igen, men det er jo ikke nemt at forudsige :P

R0mme1 > det der rager dem mest her, er at de også får en ordentlig bøde når folk bliver taget i deres center, hvilket jeg vil gætte tærer meget hårdt på deres økonomi
What doesn't kill you only makes you stronger
Brugeravatar

Reputation point: 45

Styrkeliste
- Bænkpres: 295.00
- Squat: 340.00
- Dødløft: 327.00

Bundgaard89 skrev:
R0mme1 > det der rager dem mest her, er at de også får en ordentlig bøde når folk bliver taget i deres center, hvilket jeg vil gætte tærer meget hårdt på deres økonomi

Ja deres økonomi er godt nok presset :| hvad sker der også for en husleje på 16000 i en by som fjerritslev #-o
Lift until you see God !
Brugeravatar

Fjerritslev Motioncenter
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste

Har lige flyttet tråden til OT, da den som sådan ikke har noget DIREKTE med doping at gøre.
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00

Bundgaard90 skrev:
Bundgaard89 skrev:

Ja deres økonomi er godt nok presset :| hvad sker der også for en husleje på 16000 i en by som fjerritslev #-o

OM MÅNEDEN??? :shock:
Brugeravatar

Styrkeliste

Draper1990 skrev:
Bundgaard90 skrev:
Bundgaard89 skrev:

OM MÅNEDEN??? :shock:

Tjaah de kan intet gøre når i ikke har underskrevet en kontrakt med ADD osv... :D
Hvis de virkelig gik op i deres økonomi så kan de bare fjerne håndvægte over 25 og så gøre centeret 100% motion, og wellness. Der er langt flere som motionerer, og laver wellness, end jer :P
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Galleri: Vis galleri (13)

Be dem om at giv jer en test eller tie stille, eller i tiltaler dem for injurier.. Det burde give skræmmeeffekt nok eller i for en reel test.. Men har selv været der, og der blev jeg bare smidt ud, uden at de gad give mig en test, da de er dyre, men de var tilmeldt en dopingbekæmpelse, men den var så mere for synsskyld..

LA dem snakke, og sæt evt en statement op på deres opslagstavle.. Alt fra de ikke gider give dig en test, og du er clean, og at de bliver anklaget for injurier hvis de ikke trækker deres udtalelse tilbage uden at bakke den op..

Sådan jeg ville gøre, måske er der smartere måder, men sådan jeg reagere..
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Mit råd, vend ryggen til det :)

Har selv samme rygte i thisted, dog uden grund pga. min "lille" størrelse.. Men nogle folk kan bare ikke lade være med at komme med sådanne anklager.. Det er pisse irreterende, men der er desværre ikke andet at gøre end at vende dem rygger og grine af det :P

Louis
" Get big or die tryin' "

Mål for år 2009 RAW:
Bænkpres: 145kg
Squat: 210kg
dødløft: 250kg
Brugeravatar

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.00
- Squat: 180.00

Gå op til lægen og få målt dit testosteron niveau hvis du er sikker i din sag. Dette er langt fra en sikker metode til påvisning af misbrug, men med sådan et initiativ og en værdi inden for normalen vil du få lukket munden godt og grundigt på alle, da det vil vise du er sikker i din sag og IKKE skjuler noget.
Brugeravatar

Bondi skrev:Gå op til lægen og få målt dit testosteron niveau hvis du er sikker i din sag. Dette er langt fra en sikker metode til påvisning af misbrug, men med sådan et initiativ og en værdi inden for normalen vil du få lukket munden godt og grundigt på alle, da det vil vise du er sikker i din sag og IKKE skjuler noget.

Det skal du ikke være sikker på lukker munden på dem. Jeg var selv i samme situation for år tilbage. Jeg blev også anklaget for doping og jeg sagde jeg ville gå til lægen og få lavet en androgenstatus. De sagde jeg ikke kunne bruge den prøve til det mindts, da jeg bare timede min prøve efter det :roll:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Bay skrev:
Bondi skrev:Gå op til lægen og få målt dit testosteron niveau hvis du er sikker i din sag. Dette er langt fra en sikker metode til påvisning af misbrug, men med sådan et initiativ og en værdi inden for normalen vil du få lukket munden godt og grundigt på alle, da det vil vise du er sikker i din sag og IKKE skjuler noget.

Det skal du ikke være sikker på lukker munden på dem. Jeg var selv i samme situation for år tilbage. Jeg blev også anklaget for doping og jeg sagde jeg ville gå til lægen og få lavet en androgenstatus. De sagde jeg ikke kunne bruge den prøve til det mindts, da jeg bare timede min prøve efter det :roll:

Jamen, så kan de jo bare bestemme hvornår den skal laves - bedre kan det vel ikke gøres, når klubben ikke er medlem af ADD. Selv med en ADD test kan man ikke udlukke misbrug, da de jo heller ikke er i centeret 24x7x365...
Brugeravatar

Hvis de seriøst mener du har taget AS - kan du bare tilbyde dem at tage en test... Tilbyd de kan betale - så det jo ude af verden...
Beskyldninger som denne handler mange gange om uvidenhed...
:wink: Hver eneste gang jeg har været på diæten og når striber og vægttab begynder at vise sig, så snakker folk i kulissen... =D>
Ignorer dem - de aner ikke hvad de snakker om..,
Men igen - det er desværre bagsiden af medaljen i denne sport...

:wink:

Træner her: OBBC
Chandre Fitness
Fitness4All

Problemet er bare, at selv om man vil betale for testen, kan man ikke få den lavet nogen steder i DK. ADD laver kun test i de centre der er medlem af ordningen og iøvrigt kun af dem de selv udvælger.

Det bedste man kan gøre hvis man vil være nogen lunde fri for beskyldninger er at melde sig ind i en ADD besøgt klub eller arbejde for ens klub bliver medlem. Det burde ALLE klubber iøvrigt være !
Brugeravatar

Bondi skrev:Problemet er bare, at selv om man vil betale for testen, kan man ikke få den lavet nogen steder i DK. ADD laver kun test i de centre der er medlem af ordningen og iøvrigt kun af dem de selv udvælger.

Det bedste man kan gøre hvis man vil være nogen lunde fri for beskyldninger er at melde sig ind i en ADD besøgt klub eller arbejde for ens klub bliver medlem. Det burde ALLE klubber iøvrigt være !

Helt enig her... Men er der ikke billigere muligheder - jeg mener absolut der er andre end ADD der kan ordne en sådan test...

Men problemet er dog at medlemsskab af ordningen er ALT for dyr for de små klubber... Mit center har f.eks. ikke råd... Så prisen burde nedjusteres lidt...

Chandre Fitness
Fitness4All

Fitness-iver skrev:
Bondi skrev:Problemet er bare, at selv om man vil betale for testen, kan man ikke få den lavet nogen steder i DK. ADD laver kun test i de centre der er medlem af ordningen og iøvrigt kun af dem de selv udvælger.

Helt enig her... Men er der ikke billigere muligheder - jeg mener absolut der er andre end ADD der kan ordne en sådan test...

Men problemet er dog at medlemsskab af ordningen er ALT for dyr for de små klubber... Mit center har f.eks. ikke råd... Så prisen burde nedjusteres lidt...

Så vidt jeg ved finder der ikke andre labs i DK, der kan lave dette. Og er iøvrigt i tvivl om ADD i det hele taget får lavet deres test i DK.

Der skulle muligvis findes et lab i Sverige, men for de fleste vil det nok være i overkanten, at gå denne vej for at blive renset for mistanke.

Jep, det er alt for dyrt. Man burde fra regeringens side afsætte nogle penge til dette formål, således alle klubber kunne blive medlem. Ja, for mig at se burde man ikke kunne drive en klub uden dette.
Brugeravatar

Jep, det er alt for dyrt. Man burde fra regeringens side afsætte nogle penge til dette formål, således alle klubber kunne blive medlem. Ja, for mig at se burde man ikke kunne drive en klub uden dette

Jepper - helt enig her... :wink:

Chandre Fitness
Fitness4All

Forstår det godt. Men det viser jo bare at i yder for jeres træning, og at det har givet resultater.

I kan da bare komme over i slettestrand og træne, der er næsten aldrig et øje. Og så kan man spille så højt man vil, kan godt være der af og til kigger en handicapped ned, men herregud.

Klar federe center, det er ikke sådan et pop shit agtigt! Og så kan man være sig selv!
Sidst rettet af Kolditz 22. maj 2008, 08:14, rettet i alt 2 gange.

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Hjørring Helsestudie
Hobro Helse Sport
Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Squat: 232.00
- Dødløft: 232.00

Kolditz skrev:Forstår det godt. Men det viser jo bare at i yder for jeres træning, og at det har givet resultater.

I kan da bare komme over i slettestrand og træne, der er næsten aldrig et øje. Og så kan man spille så højt man vil, kan godt være der af og til kigger en handicapped ned, men herregud.

Klar federe center, det er ikke sådan et pop shit agtigt! Og så kan man være sig selv!

Ja Slettestrand Feriecenter er et fedt sted at træne... Har trænet der et par gange under ferieophold...

Stadigt ejet af John Kronborg ikke? Hils ham fra midtfyn hvis du ser ham... :wink:

Chandre Fitness
Fitness4All

Det tror jeg. Og det skal jeg gøre. Ja det er sgu udmærket, der er ikke alt det nymodenshaløj, og der er mulighed for alle basisøvelserne!

Og der er aldrig en instruktør, man passer sig selv. Og tingene er aldrig optaget. Tror jeg er den eneste der træner basis. :lol:

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Hjørring Helsestudie
Hobro Helse Sport
Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Squat: 232.00
- Dødløft: 232.00

Kolditz skrev:Det tror jeg. Og det skal jeg gøre. Ja det er sgu udmærket, der er ikke alt det nymodenshaløj, og der er mulighed for alle basisøvelserne!

Og der er aldrig en instruktør, man passer sig selv. Og tingene er aldrig optaget. Tror jeg er den eneste der træner basis. :lol:

Ja det er et fint old school sted... :wink:

Chandre Fitness
Fitness4All

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster