Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Atleten444 skrev:synes at der ikke er sket noget sidste mange måneder.

Atleten444 skrev:Jeg tror ikke problemet er at jeg ikke spiser nok for, følger selv jeg gøre en stor indsats for at holde my mæt hele tiden for ved godt hvad det kraver for at vokse. Jeg mener selv de min træning som er problemet lige nu...

Atleten444 skrev:Det kan os bare være jeg træner forkert så jeg ikke opbygger noget masse kan være min krop har vennet sig til den samme belastning tror simpelhen ikke det noget med min kost af gøre... Jeg har ikke et trænings program jeg vælger bare nogen øvelser og køre dem til ca 8-12 rep...

tror simpelhen ikke det noget med min kost af gøre...

Atleten444 skrev:Du ved jo ikke hvor meget jeg spiser så det kan jo ikke udtale dig om for jeg spiser meget men har bare svært med at tage på.... kan lige så Godt være noget andet som spiller ind at jeg ikke vokser...

PeterK skrev:Men hvis du ikke stiger i vægt, opbygger du heller ikke større muskler. Hvis du ikke stiger i vægt, spiser du ikke nok.

Atleten444 skrev:Du ved jo ikke hvor meget jeg spiser så det kan jo ikke udtale dig om for jeg spiser meget men har bare svært med at tage på.... kan lige så Godt være noget andet som spiller ind at jeg ikke vokser...

PeterK skrev:Du er en svær mand at hjælpe. ^^ Jeg citerer lige mig selv:PeterK skrev:Men hvis du ikke stiger i vægt, opbygger du heller ikke større muskler. Hvis du ikke stiger i vægt, spiser du ikke nok.
Du har ikke svært ved at tage på, men du har sikkert svært ved at spise nok til at tage på. Mange er som dig. Jeg er en af dem.
Edit: Jagd, du kommer før mig i alle tråde lige nu.

Thomas Jagd skrev:Atleten444 skrev:Du ved jo ikke hvor meget jeg spiser så det kan jo ikke udtale dig om for jeg spiser meget men har bare svært med at tage på.... kan lige så Godt være noget andet som spiller ind at jeg ikke vokser...
Du siger din kropsvægt ikke stiger. Lige netop derfor kan jeg udtale mig om det. Det er pure logik. Hvis ens kropsvægt står stille, så ligger man på det der hedder vedligeholdelsesindtag. Og ved vedligeholdelsesindtag, vil du praktisk talt ikke kunne øge din muskelmasse. Hvis du vil være større er du nødt til at spise mere. Så simpelt er det bare. Det kan godt være du føler du spiser meget. Men din subjektive fornemmelse af hvad "meget" er, er i realiteten hamrende ligegyldig. Du må bare spise mere. Hvis du har svært ved at spise nok, så må du begynde at skifte kaloriefattige fødevarer ud med mere kalorietætte alternativer, som nødder, peanutbutter og weightgain shakes.

Atleten444 skrev:Thomas Jagd skrev:Atleten444 skrev:Du ved jo ikke hvor meget jeg spiser så det kan jo ikke udtale dig om for jeg spiser meget men har bare svært med at tage på.... kan lige så Godt være noget andet som spiller ind at jeg ikke vokser...
Du siger din kropsvægt ikke stiger. Lige netop derfor kan jeg udtale mig om det. Det er pure logik. Hvis ens kropsvægt står stille, så ligger man på det der hedder vedligeholdelsesindtag. Og ved vedligeholdelsesindtag, vil du praktisk talt ikke kunne øge din muskelmasse. Hvis du vil være større er du nødt til at spise mere. Så simpelt er det bare. Det kan godt være du føler du spiser meget. Men din subjektive fornemmelse af hvad "meget" er, er i realiteten hamrende ligegyldig. Du må bare spise mere. Hvis du har svært ved at spise nok, så må du begynde at skifte kaloriefattige fødevarer ud med mere kalorietætte alternativer, som nødder, peanutbutter og weightgain shakes.
Hvor meget skal jeg æde og hvor ofte så? For synes jeg er ved at brække mig for så meget spiser jeg -p og det det wightgainer er det regne lort halvdelen af det er rent sukker... Har selv en kasse med det og tog 3 shakers om dagen i lang tid- ingen resultater opnået med det... Har os prøvet andre protin pulver ingen effekt. Min tillidt til det lort er ikke så stor mere.

Atleten444 skrev:havetgryn rosiner mælk masser rugbrød og boller med ægesalat - tunsalat- rofbeef avokado kyllingefilet i strimler, rejer,Torskerogn får 6 stykker frugt og en masse bananer Nødder. Det nok det jeg spiser i gennemsnit Om dagen i store mængder

Hutch17 skrev:Atleten444 skrev:havetgryn rosiner mælk masser rugbrød og boller med ægesalat - tunsalat- rofbeef avokado kyllingefilet i strimler, rejer,Torskerogn får 6 stykker frugt og en masse bananer Nødder. Det nok det jeg spiser i gennemsnit Om dagen i store mængder
Det der kan ikke rigtig bruges til noget, få vejet det du spiser, derefter kan du smide det ind i kostplan funktionen her på siden. Det vil gøre det lidt nemmere at hjælpe dig

Atleten444 skrev:Okay tak. Nogen det har et program til arm/skulder som i kan poste?

Boris Eleiko skrev:Atleten444 skrev:Okay tak. Nogen det har et program til arm/skulder som i kan poste?
med dine stats vil du have bedre af at træne allround.

Atleten444 skrev:Boris Eleiko skrev:Atleten444 skrev:Okay tak. Nogen det har et program til arm/skulder som i kan poste?
med dine stats vil du have bedre af at træne allround.
Det har jeg gjort i 3 år, nu spørg jeg bare om skulder / arm program.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster