Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fouad Abiad
Gustavo Badell
Lionel Beyeke
Matthias Botthof
Evan Centopani
Eduardo Correa
Brandon Curry
Dexter Jackson
Michael Kefalianos
Ben Pakulski
Shawn Rhoden
Branch Warren
Ben White
Dennis Wolf

Equus skrev:The LineupFouad Abiad
Gustavo Badell
Lionel Beyeke
Matthias Botthof
Evan Centopani
Eduardo Correa
Brandon Curry
Dexter Jackson
Michael Kefalianos
Ben Pakulski
Shawn Rhoden
Branch Warren
Ben White
Dennis Wolf
Mine 5 favoritter er helt klart, i tilfældig rækkefølge
Brandon Curry
Fouad Abiad
Ben Pakulski
Gustavo Bardell
Dennis Wolf
Kunne være fedt at det blev Bardell

salt skrev:Equus skrev:The LineupFouad Abiad
Gustavo Badell
Lionel Beyeke
Matthias Botthof
Evan Centopani
Eduardo Correa
Brandon Curry
Dexter Jackson
Michael Kefalianos
Ben Pakulski
Shawn Rhoden
Branch Warren
Ben White
Dennis Wolf
Mine 5 favoritter er helt klart, i tilfældig rækkefølge
Brandon Curry
Fouad Abiad
Ben Pakulski
Gustavo Bardell
Dennis Wolf
Kunne være fedt at det blev Bardell
Du har lige lagt listen med deltagere op. Hvordan kan du stave Badell forkert to gange?![]()
Wolf eller Trentopani. Ud fra deres videoer ser begge forbedret ud.

8800 skrev:Jeg håber på Centopani, men Branch kunne måske godt nappe den igen. Han ser ud til at være kommet stærk igen efter skaden.

Who will take the crown? Bob Cicherillo and Shawn Ray give us the rundown on what we will see at the Arnold Classic this weekend

The Juice skrev:Mit umiddelbare bud er, at Branch vil have en betydelig assymetri i sine ben. Ikke kun i quads, som vil være hårdest ramt, men glutes og hams kan ikke undgå også at være blevet påvirket. Lægger man det oveni hans generelle svage proportioner og ikke eksisterende underarme, er jeg bange for at hans vinderchancer er stærkt begrænsede.
Den står mellem Wolf og Evan. Heldigvis. Begge har fysikker der både er æstetiske og grotesk muskuløse. Branch' er bare grotesk.

8800 skrev:Who will take the crown? Bob Cicherillo and Shawn Ray give us the rundown on what we will see at the Arnold Classic this weekend
http://www.musculardevelopment.com/cont ... n-ray.html

Anker skrev:8800 skrev:Jeg håber på Centopani, men Branch kunne måske godt nappe den igen. Han ser ud til at være kommet stærk igen efter skaden.
Branch ser godt ud, men på de sidste par billeder jeg har set af ham var hans quads ret asymmetriske pga. hans skade før Mr.Olympia. Forhåbentligt er det blevet udlignet!

Garik skrev:Rookie question: Hvornår afholdes det?

ThePhoenix skrev:For dælen, 88, du satme helt vild i varmen med at poste videoer fra bodybuilding scenen for tiden.
Eduardo Correa vinder.

The Juice skrev:Garik skrev:Rookie question: Hvornår afholdes det?
OMG, Google.

Garik skrev:Skriv den 2. og 3. marts i stedet for - eventuelt tidspunkt (som jeg ikke kan finde via deres hjemmeside). Så ville du rent faktisk hjælpe nogle brugere.

The Juice skrev:Garik skrev:Skriv den 2. og 3. marts i stedet for - eventuelt tidspunkt (som jeg ikke kan finde via deres hjemmeside). Så ville du rent faktisk hjælpe nogle brugere.
OMG: google "arnold classic", følg første link, peg på "sports & events", klik på "Arnold Classic". Tidspunktet står ca. midt på siden: http://www.arnoldsportsfestival.com/hom ... assic.html
Saturday, March 3, 2012
Prejudging
2-4 p.m.
Finals
7-9:30 p.m.

Saturday, March 3, 2012
Prejudging
2-4 p.m.
Finals
7-9:30 p.m.

8800 skrev:ThePhoenix skrev:For dælen, 88, du satme helt vild i varmen med at poste videoer fra bodybuilding scenen for tiden.
Eduardo Correa vinder.
Det kræver minimalt arbejde og giver aktivitet på boardet = win.
Haha LOL juice.
Top 3 bliver Centopani, Wolf og Branch. Forhåbentlig i den rækkefølge
Edit: Correa er et frækt bud, hvis det holder stik med at conditioning er key.

The Juice skrev:Nej, Correa har ikke en chance. Han bliver som minimum pwnet af:
1) Wolf
2) Evan
3) Branch
4) Dexter
Beyeke
Pakulski
Badell
Fouad
Curry
Måske endda også af Shawn Rohden, som han også tabte til ved Flex Pro. Husk nu på at vi har at gøre med verdens næststørste bodybuildingkonkurrence, ikke Mister Fitness.

Bygger godt op til han snart skal på scenen. Bliver fandme spændende 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster