Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Så er stangen bag dine håndled i din linje, her mister du vital styrke.

mads-larsen skrev:syntes det ser rigtigt godt ud, men hvis du gerne vil have lidt kritik hehe:
hvorfor ikke tage den generelt lidt langsomere ned og lade være med at ligge den på brystet i et stykke tid.
lige nu tager du den hurtigt op og hurtigt ned og ligger den på brystet et stykke tid.
Tror det ville være bedre at tage den hurtigt op og generelt langsomere ned og så hurtigt op igen så snart stangen rammer brystet. Håber du kunne bruge det.

mads-larsen skrev:syntes det ser rigtigt godt ud, men hvis du gerne vil have lidt kritik hehe:
hvorfor ikke tage den generelt lidt langsomere ned og lade være med at ligge den på brystet i et stykke tid.
lige nu tager du den hurtigt op og hurtigt ned og ligger den på brystet et stykke tid.
Tror det ville være bedre at tage den hurtigt op og generelt langsomere ned og så hurtigt op igen så snart stangen rammer brystet. Håber du kunne bruge det.

Casper.S skrev:mads-larsen skrev:syntes det ser rigtigt godt ud, men hvis du gerne vil have lidt kritik hehe:
Denne mand skal du ikke lytte til.

8800 skrev:Casper.S skrev:mads-larsen skrev:syntes det ser rigtigt godt ud, men hvis du gerne vil have lidt kritik hehe:
Hvad skulle begrundelsen være for, at en almindelig motionist laver bænkpres med stop på brystet?Hvis vi ser bort fra Bone mener han kan bruge det til at træne bundstyrken.

Lærling skrev:Mine pecs er vokset lige så meget de sidste par mnd, hvor jeg pga. en lidt overbelastet skulder har kørt med pause på brystet, end de har de første 6-8 måneder, jeg trænede. Simpelthen fordi jeg er blevet bedre til at trykke med pecs.

Casper.S skrev:8800 skrev:Casper.S skrev:mads-larsen skrev:syntes det ser rigtigt godt ud, men hvis du gerne vil have lidt kritik hehe:
Hvad skulle begrundelsen være for, at en almindelig motionist laver bænkpres med stop på brystet?Hvis vi ser bort fra Bone mener han kan bruge det til at træne bundstyrken.
Fordi han kører Sheiko ligenu, hvorfor han ligeså godt kan tilføje pause på de lettere sæt. Og fordi at det er awesome.

Lærling skrev:8800,
Selvfølgelig. Det er jo bare, fordi jeg er dårlig til at bænke, at det har haft en effekt.

Lærling skrev:Jeg er dybt seriøs. At det har givet så stor en forbedring siger formentlig noget om manglerne ved teknikken før. Faktum er ikke desto mindre, at jeg har langt lettere ved at arbejde med pecs, når jeg bænker med pause.

Casper.S skrev:mads-larsen skrev:syntes det ser rigtigt godt ud, men hvis du gerne vil have lidt kritik hehe:
Røven skal i sædet, men kun lige røre.
Skriv tingene ned som Lithium nævner + Dave Tate videon, og arbejd så med det næste gang. Vi kan godt kigge lidt på det næste gang hvis det er?

Røven skal i sædet, men kun lige røre.
Skriv tingene ned som Lithium nævner + og arbejd så med det næste gang

Vesterling skrev:Dette blev postet for ikke så frygtelig længe siden, og så er den endda dansk:

Biiver skrev:Der er vel reelt kun to gode grunde til at træne bænkpres med pause:
1. Man er styrkeløfter
2. Man ønsker bedre bundstyrke og/eller større fokus på patterne
Derudover synes jeg der er kommet fin feedback til trådstarter

Det kan man argumentere for, men omvendt kan man jo argumentere for at touch'n'go vil betyde flere reps eller evt. højere vægt. Det ville jeg nok prioritere først, hvis jeg trænede for masse. Bortset fra det, er variation en fin ting og der er ikke noget endeligt svar på én øvelse, som gør jobbetIllisher skrev:2: med større fokus på patterne, må man vel også stimulere til mere hypertrofi end ellers?
har overvejet selv at kører med en lille pause i bunden, i håbet om at det kunne hjælpe lidt til større pecs.

Biiver skrev:Det kan man argumentere for, men omvendt kan man jo argumentere for at touch'n'go vil betyde flere reps eller evt. højere vægt. Det ville jeg nok prioritere først, hvis jeg trænede for masse. Bortset fra det, er variation en fin ting og der er ikke noget endeligt svar på én øvelse, som gør jobbetIllisher skrev:2: med større fokus på patterne, må man vel også stimulere til mere hypertrofi end ellers?
har overvejet selv at kører med en lille pause i bunden, i håbet om at det kunne hjælpe lidt til større pecs.

JannikB skrev:Det er godt nok offtopic, men Biiver har du lavet andre instruktionsvideoer end til dl og bp? Og hvorfor ligger vidoen med bp ikke på din profil?!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster