essensen skrev:Se bare på MOL, der har man nu brugt 400 sider på diskutioner omkring dette, men endnu er man ikke kommet frem til en brugbar konklusion.
b]
Det er, alt andet lige, lidt mere interessant at diskutere sagen i relation til denne side, da MASS har en tilknytning til den side og er sponsoreret af dem, hvorimod han ingen tilknytning har til MOL

DEt kan jo virke problematisk at bb.dk advokerer for flere personligheder på deres eliteteam der utvivlsomt befinder sig i gråzonen hvad angår brug af diverse præparater, når de unægteligt fungerer som forbilleder for mange af de unge brugere på siden. Det synes jeg er en interessant problemstilling.
Kan ikke se hvordan denne evt. diskution kunne komme til at virke interessant og spændende. Der er jo ingen af jer, andre en MASS selv der ved hvad fakta er i denne sag. Vi kan have vores egne vurderinger og meninger - men så længe der ikke forlægger en dom eller erkendelse fra vedkomne selv, er der jo reelt ingen sag. Men medgiver at sagen kan se ret "speget" ud.
Men så snart man finder ud af hvad der er hoved og hale i det her, er jeg sten sikker på at folkene bag BB.dk nok skal handle korrekt ud fra dette. Længere er den vel ikke.
At folk ikke har bragt sagen op her på siden, ser jeg kun som et posivtivt tegn på, at brugerne her på siden ikke gider alt det person fnidder men heller vil forholde sig til fakta, når det engang kommer frem.
Skulle der på et tidspunkt dukke en AS sag op på nogen i forbindelse med elite teamet, er det selvfølgelig uheldigt. Men på den anden side, er det vel heller ikke chokerende for nogen, at der kan findes AS i BB kredse, hvis man vil være med i toppen. Dermed ikke sagt, at jeg finder dette accetabelt - men min personlige meninger om dette finder jeg ikke interessant at bringe her i denne sammenhæng.