Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

GoingBiG skrev:Det kan nemt forsvares at køre BB Rows som nr. 2 gør det.

Klud skrev:Er det forkert af mig at mene at nr 1 er den bedst udførte?
Ved selvfølgelig godt at det kan være problematisk at bøje sig så langt forover hvis man har mange kilo på stangen.

Thomas Jagd skrev:Jeg synes det føles vildt akavet at stå med overkroppen parralelt med gulvet. Jeg kan bedre lide at stå mere oprejst ala video 2. Både i normale rows og yates rows. Og det giver jo den bonus at man kan køre meget tungere. Det er godt for egoet

Moqensen skrev:Thomas Jagd skrev:Jeg synes det føles vildt akavet at stå med overkroppen parralelt med gulvet. Jeg kan bedre lide at stå mere oprejst ala video 2. Både i normale rows og yates rows. Og det giver jo den bonus at man kan køre meget tungere. Det er godt for egoet
Haha. Så er det også egoet der får mest ud af løftet

Thomas Jagd skrev:Moqensen skrev:Thomas Jagd skrev:Jeg synes det føles vildt akavet at stå med overkroppen parralelt med gulvet. Jeg kan bedre lide at stå mere oprejst ala video 2. Både i normale rows og yates rows. Og det giver jo den bonus at man kan køre meget tungere. Det er godt for egoet
Nej, tung er vejen frem. Jane Fona Feel The Burn Style med picture perfect teknik er der aldrig nogen der er blevet store af

Thomas Jagd skrev:Moqensen skrev:Thomas Jagd skrev:Jeg synes det føles vildt akavet at stå med overkroppen parralelt med gulvet. Jeg kan bedre lide at stå mere oprejst ala video 2. Både i normale rows og yates rows. Og det giver jo den bonus at man kan køre meget tungere. Det er godt for egoet
Nej, tung er vejen frem. Jane Fona Feel The Burn Style med picture perfect teknik er der aldrig nogen der er blevet store af

Moqensen skrev:Thomas Jagd skrev:Moqensen skrev:Thomas Jagd skrev:Jeg synes det føles vildt akavet at stå med overkroppen parralelt med gulvet. Jeg kan bedre lide at stå mere oprejst ala video 2. Både i normale rows og yates rows. Og det giver jo den bonus at man kan køre meget tungere. Det er godt for egoet
Men at stå næsten oprejst med minimal ROM er der heller ikke nogen der bliver stor af. Man skal finde den gode mellemvej der giver optimale gains

Thomas Jagd skrev:Moqensen skrev:Thomas Jagd skrev:Moqensen skrev:Thomas Jagd skrev:Jeg synes det føles vildt akavet at stå med overkroppen parralelt med gulvet. Jeg kan bedre lide at stå mere oprejst ala video 2. Både i normale rows og yates rows. Og det giver jo den bonus at man kan køre meget tungere. Det er godt for egoet
Men at stå næsten oprejst med minimal ROM er der heller ikke nogen der bliver stor af. Man skal finde den gode mellemvej der giver optimale gains
Der er vist heller ikke nogen som snakker om at stå helt oprejst. Men efter min mening er en 45-55 graders vinkel bedre end parralelt med gulvet. Det gælder for mig i det mindste.

Moqensen skrev:Thomas Jagd skrev:Moqensen skrev:Thomas Jagd skrev:Moqensen skrev:Thomas Jagd skrev:Jeg synes det føles vildt akavet at stå med overkroppen parralelt med gulvet. Jeg kan bedre lide at stå mere oprejst ala video 2. Både i normale rows og yates rows. Og det giver jo den bonus at man kan køre meget tungere. Det er godt for egoet
Der er vist heller ikke nogen som snakker om at stå helt oprejst. Men efter min mening er en 45-55 graders vinkel bedre end parralelt med gulvet. Det gælder for mig i det mindste.
Så er vi nogenlunde enige. Det er som sagt den gyldne mellemvej mellem helt foroverbøjet og video nr. 2

schulz skrev:Barbell Rows som ronnie laver dem i unbelievable. I nummer 2 er det næsten mere shrugs og egner sig bedst til yates i den position, i bent over row, SKAL DEN NED OG KNÆET FOR SATAN!

Nick187 skrev:Moqensen skrev:Thomas Jagd skrev:Moqensen skrev:Thomas Jagd skrev:Moqensen skrev:Thomas Jagd skrev:Jeg synes det føles vildt akavet at stå med overkroppen parralelt med gulvet. Jeg kan bedre lide at stå mere oprejst ala video 2. Både i normale rows og yates rows. Og det giver jo den bonus at man kan køre meget tungere. Det er godt for egoet
Så er vi nogenlunde enige. Det er som sagt den gyldne mellemvej mellem helt foroverbøjet og video nr. 2
Arh, come on - så oprejst står han altså heller ikke i video nummer 2, og ROM'en er da okay. Alt efter hvilken del af ryggen man ønsker at ramme er det imo ganske fint at row'e som ham i video nummer 2 gør.

Smeden skrev:Thomas Jagd skrev:Moqensen skrev:Thomas Jagd skrev:Jeg synes det føles vildt akavet at stå med overkroppen parralelt med gulvet. Jeg kan bedre lide at stå mere oprejst ala video 2. Både i normale rows og yates rows. Og det giver jo den bonus at man kan køre meget tungere. Det er godt for egoet
Nej, tung er vejen frem. Jane Fona Feel The Burn Style med picture perfect teknik er der aldrig nogen der er blevet store af![]()
![]()
![]()
![]()
Lige nøjagtig den formulering har jeg været tvunget til at bruge rigtig mange gange når jeg fik vrøvl for mine rows. Den skinbarlige sandhed er jo at jane fonda ikke var særlig stor!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster