Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

(((O))) skrev:Jeg har den sådan med mælk, ska man drikke det, ska det også være den økologiske. Smager også bedre, især fra køer der har græsset, og hvis du kan få rå mælk er du et heldigt assen.

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

ThomasMN skrev:Det var forresten Fakta på Kastetvej der havde Thise ØKO sødmælk til 5,- - INFO til dem fra Aalborg

hr_bjoern skrev:ThomasMN skrev:Det var forresten Fakta på Kastetvej der havde Thise ØKO sødmælk til 5,- - INFO til dem fra Aalborg
Overså at det var øko! Men er det ikke bare et ugentligt tilbud?

hr_bjoern skrev:(((O))) skrev:Jeg har den sådan med mælk, ska man drikke det, ska det også være den økologiske. Smager også bedre, især fra køer der har græsset, og hvis du kan få rå mælk er du et heldigt assen.
Her kommer man så også til at betale for det. Nu skriver folk at de har kunnet finde sødmælk til omkring fem kroner, mens øko koster mindst ti kroner, gerne mere, de steder jeg har set det. Det kan godt løbe op i en del penge, når man drikker meget sødmælk
Men både Netto og Føtex har Øko Naturmælk, som er en fortrinlig sødmælk

(((O))) skrev:Jeg har den sådan med mælk, ska man drikke det, ska det også være den økologiske. Smager også bedre, især fra køer der har græsset, og hvis du kan få rå mælk er du et heldigt assen.

DjingsIt skrev:(((O))) skrev:Jeg har den sådan med mælk, ska man drikke det, ska det også være den økologiske. Smager også bedre, især fra køer der har græsset, og hvis du kan få rå mælk er du et heldigt assen.
Om vinteren er der ingen forskel på smagen af Økomælk og almindelig.
Jmt skrev:Har i overvejet potentialet i at kneppe tykke piger? Især hvis de er øverst. Glute bridges x infinite med 100+ kg.

(((O))) skrev:hr_bjoern skrev:(((O))) skrev:Jeg har den sådan med mælk, ska man drikke det, ska det også være den økologiske. Smager også bedre, især fra køer der har græsset, og hvis du kan få rå mælk er du et heldigt assen.
Her kommer man så også til at betale for det. Nu skriver folk at de har kunnet finde sødmælk til omkring fem kroner, mens øko koster mindst ti kroner, gerne mere, de steder jeg har set det. Det kan godt løbe op i en del penge, når man drikker meget sødmælk
Men både Netto og Føtex har Øko Naturmælk, som er en fortrinlig sødmælk
Så er det da klart at det ska være af den bedste kvalitet, især hvis man drikke meget af det, og det er øko. Men drikker man kun en lidt og det er til en sjat i kaffen, så er det ok at tage den billigst på hylden. Selv mine børn kan smage forskæl på ikke, og øko. Og desuden er den også meget sundre, hvis man da går op i dette. Skål i den hærlige mælk.

Antonder skrev:DjingsIt skrev:(((O))) skrev:Jeg har den sådan med mælk, ska man drikke det, ska det også være den økologiske. Smager også bedre, især fra køer der har græsset, og hvis du kan få rå mælk er du et heldigt assen.
Om vinteren er der ingen forskel på smagen af Økomælk og almindelig.
Hvorfor har årstiden noget at sige?

massivt angreb skrev:Er der nogen som ved, hvor man kan købe sødmælk fra Jersey køer?

Jeks skrev:Køber Xtras minimælk i fakta quick for sølle 4kr per liter.

Clemmen skrev:Nu er der vist noget med at du med fordel kan indtage fede, økologiske mælkeprodukter ift. almindelige mælkeprodukter..

Clemmen skrev:Nu er der vist noget med at du med fordel kan indtage fede, økologiske mælkeprodukter ift. almindelige mælkeprodukter..

Ittams skrev:Clemmen skrev:Nu er der vist noget med at du med fordel kan indtage fede, økologiske mælkeprodukter ift. almindelige mælkeprodukter..
Nu hvor vi er ved det.
Artiklen om bulk skriver således:
"-Spis mindre fedt - især fra mejeriprodukter og kød
Animalske fedtstoffer, herunder mælkefedt, gør bare ikke særligt meget godt for vores krop. Det skære kød og skummetmælken kan man sagtens bruge meget af, men smør, sødmælk og flæskesteg er simpelthen ikke mad at bulke på. Det gemmer vi til højtiderne."
artikler/bodybuilding/bulking.php
Er det ikke modstridende med det de fleste herinde egentlig praktiserer (mig selv bl.a.) - nemlig at drikke sødmælk?

andreas7074 skrev:Ittams skrev:Clemmen skrev:Nu er der vist noget med at du med fordel kan indtage fede, økologiske mælkeprodukter ift. almindelige mælkeprodukter..
Nu hvor vi er ved det.
Animalske fedtstoffer, herunder mælkefedt, gør bare ikke særligt meget godt for vores krop. Det skære kød og skummetmælken kan man sagtens bruge meget af, men smør, sødmælk og flæskesteg er simpelthen ikke mad at bulke på. Det gemmer vi til højtiderne."
Er det ikke modstridende med det de fleste herinde egentlig praktiserer (mig selv bl.a.) - nemlig at drikke sødmælk?
Jo. Det er en budgetløsning for at få flere kcal indenbords.

Ittams skrev:andreas7074 skrev:Ittams skrev:Clemmen skrev:Nu er der vist noget med at du med fordel kan indtage fede, økologiske mælkeprodukter ift. almindelige mælkeprodukter..
Nu hvor vi er ved det.
Jo. Det er en budgetløsning for at få flere kcal indenbords.
4real?
Lad mig omformulere mit spørgsmål: ulemperne er ifølge artiklen, tilsyneladende, større end fordelene. Burde man i princippet(!) så ikke holde sig fra sødmælk?
V

ThomasMN skrev:Jeks skrev:Køber Xtras minimælk i fakta quick for sølle 4kr per liter.
Så bliver du aldrig swole hvis du drikker minimælk ;-)

Bixen skrev:sødmælk... tror i ikke at i skulle have noget mælk og ikke det vand?
Rigtig ko mælk fra tanken, se det er mælk

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster