Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

inzaneXs skrev:Som titlen siger....går der noget godt for tiden der er værd at se? Nogen der kan anbefale noget hvis man skal en tur i bio?

MC skrev:inzaneXs skrev:Som titlen siger....går der noget godt for tiden der er værd at se? Nogen der kan anbefale noget hvis man skal en tur i bio?
:)
Hvis ikke du har set den, så tag ind og se The Dark Knight :)

MC skrev:Dingo: Mumien skulle være virkelig ringe!
Kung fu panda skulle også være sjaw - den ku jeg godt finde på at tage ind og se
der skal ikke meget til at underholde mig 

Dingo skrev:MC skrev:Dingo: Mumien skulle være virkelig ringe!
Kung fu panda skulle også være sjaw - den ku jeg godt finde på at tage ind og se
En af mine venner har set den, han siger den er meget fedjeg vover pelsen
der skal ikke meget til at underholde mig
Kung fu panda er for nicemen for guds skyld, se den på org. sprog..

Har netop for 10 minutter siden besluttet mig for at gå ind og se wanted her om en time, med en ven... YIR!!Kolditz skrev:Wanted er kanon, så den for et stykke tid siden og den lever fuldstændig op til forventningerne!
Kunne godt tænke mig at se blå mænd og dark night.

MC skrev:Film SKAL ses på originalt sprog - der er ikke noget værere end oversatte film

Dingo skrev:Har netop for 10 minutter siden besluttet mig for at gå ind og se wanted her om en time, med en ven... YIR!!Kolditz skrev:Wanted er kanon, så den for et stykke tid siden og den lever fuldstændig op til forventningerne!
Kunne godt tænke mig at se blå mænd og dark night.

Synes de har rig mulighed for at lave en fed film med hele den ide med den nye måde at kunne skyde på osv, og hele det her hemmelige broderskab, men de taber det på gulvet..Bay skrev:Wanted er en okay film, men bestemt ikke noget specielt

Dingo skrev:Jeg stemmer også for "21", synes virkelig det er en fed film!

Neoc skrev:Dingo skrev:Jeg stemmer også for "21", synes virkelig det er en fed film!
Ja den er fed? Den er pisse genial! Virkelig gennemtænkt. Hvis man kan lide film hvor man bliver bombarderet med intelligens, i dette tilfælde igennem blackjack, så er "21" lige sagen!

J-S-O skrev:Neoc skrev:Dingo skrev:Jeg stemmer også for "21", synes virkelig det er en fed film!
Ja den er fed? Den er pisse genial! Virkelig gennemtænkt. Hvis man kan lide film hvor man bliver bombarderet med intelligens, i dette tilfælde igennem blackjack, så er "21" lige sagen!
Går den stadig i biografen?

Neoc skrev:J-S-O skrev:Neoc skrev:Dingo skrev:Jeg stemmer også for "21", synes virkelig det er en fed film!
På http://www.filmtrailer.dk står den under "Aktuel i biografen", så det går jeg da ud fra?

lassah skrev:BLÅ MÆND!!! =D> =D>

Neoc skrev:J-S-O skrev:Neoc skrev:Dingo skrev:Jeg stemmer også for "21", synes virkelig det er en fed film!
På http://www.filmtrailer.dk står den under "Aktuel i biografen", så det går jeg da ud fra?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster