Prøv flg;
Jeg vil lige understreje at jeg aldrig vejer min mad, det er ca metoden dagen igennem derfor ingen gram foran de varer jeg bruger.
Jeg må indrømme at jeg er imod at blende min mad, men jeg nyder at sove så længe jeg kan om morgenen derfor kan det være en nødvendighed for at få lidt indenbords inden arbejde, hellere det end ingenting.
Min flydende morgenmad består af flg.;
Choco proteinpulver 80-90 (Gainer hvis man skal tage på og have lidt ekstra energi)
Omega 3-6-9 flydende olie med citrussmag (plejer at købe min i matas, men de virker vel alle sammen)
Havregryn (grovvalsede for mit vedkommende da jeg ynder at tage det ublendet efter arbejde, så smager det bedre efter min mening når der er lidt bid i)
Lidt A38 for konsistens
Mælk til man synes at det ser flydende nok ud til at få det ned:o)
Frugt kan man altid tage med i hånden el spise som en lille hurtig snack, jeg blender det aldrig med i morgenmaden da jeg synes at man stortset aldrig kan smage det alligevel og så kan det sku næsten være ligemeget desuden så fylder det heller ikke alverden i tasken.
Med mine smagsløg er den shake ligesom at spise et stykke kage, omega med citrussmag er det der giver shaken den gode smag. Ved selvf. ikke om det er nok til at få grynet ned, men prøv det