Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

..... Joke

HansJensen skrev:Tak for de foreløbige svar!
Nu er der kommet kostplan, giv en masse credit!
Der mangler dog noget kød til aftensmaden.

HansJensen skrev:Igen tak for de hurtige svar!
Jeg tilføjer til kostplanen efter de råd i kommer med. Og nu er jeg på 2800 kcal, og mit ligevægtsindtag skal ligge på 2280.
Er jeg godt på vej?
Mangler der noget, hvad skal jeg spise mere af ?

- Ret mig hvis jeg tager fejl! 
HansJensen skrev:Hej alle!
Jeg har nu trænet i ca et år on and off.
Jeg har overhovedet ikke tager på i den tid jeg har trænet, mine mål er 186 cm og 59 kg.
Jeg træne 3 gange om ugen, full body hver gang.
Jeg er dog gået op i vægt, men man kan ikke se det på min krop, jeg har prøve en masse kosttilskud som ikke har virket. (kreatin, protein pulver og gainer)
Og mit spørgsmål er så hvordan jeg bliver større, og det eneste svar jeg kan få, er at jeg skal spise noget mere, men jeg spiser hvad jeg kan.
Men ville løsningen så være en kostplan? Hvis ja, er der så en random awesome dude, som kan finde eller lave en til mig, så jeg kommer i kalorie overskud.
thank you!

Malthe1997 skrev:Sådanne kunne en kostplan for dig se ud. Jeg vejer selv 59 kg. Jeg ved dog ikke om du kan lide de ting der er på kostplanen, men bare spis noget lignende det her. Få lidt proteinpulver, og den er der. Man skal have ca. 2 gram protein på kg kropsvægt, og da du vejer 59 kg skal du have 118 gram her får du ca det du skal have.
kostplan

HansJensen skrev:on and off

SpliFF skrev:Malthe1997 skrev:Sådanne kunne en kostplan for dig se ud. Jeg vejer selv 59 kg. Jeg ved dog ikke om du kan lide de ting der er på kostplanen, men bare spis noget lignende det her. Få lidt proteinpulver, og den er der. Man skal have ca. 2 gram protein på kg kropsvægt, og da du vejer 59 kg skal du have 118 gram her får du ca det du skal have.
kostplan
Det er jo et ringe raad det der...
1700kcal... Hvad fanden altsaa.

Malthe1997 skrev:SpliFF skrev:Malthe1997 skrev:Sådanne kunne en kostplan for dig se ud. Jeg vejer selv 59 kg. Jeg ved dog ikke om du kan lide de ting der er på kostplanen, men bare spis noget lignende det her. Få lidt proteinpulver, og den er der. Man skal have ca. 2 gram protein på kg kropsvægt, og da du vejer 59 kg skal du have 118 gram her får du ca det du skal have.
kostplan
JA.. Men der er jo nogen der bruger kreatin pulver![]()
Det kan han jo få fat i

HansJensen skrev:Så det i siger nu er at der er for meget mad ?
Og tror kun jeg kan give jer ret, for når jeg spiser det hele så får jeg virkelig ondt i maven og bliver oppustet.
Men hvis jeg fjerner lidt rugbrød, ville den så ikke se fin nok ud ?

Malthe1997 skrev:SpliFF skrev:Malthe1997 skrev:Sådanne kunne en kostplan for dig se ud. Jeg vejer selv 59 kg. Jeg ved dog ikke om du kan lide de ting der er på kostplanen, men bare spis noget lignende det her. Få lidt proteinpulver, og den er der. Man skal have ca. 2 gram protein på kg kropsvægt, og da du vejer 59 kg skal du have 118 gram her får du ca det du skal have.
kostplan
JA.. Men der er jo nogen der bruger kreatin pulver![]()
Det kan han jo få fat i

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster