Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

rikke1234 skrev:I forbindelse med Emil fra SUSPEKT's soloprojekt, søger vi Bodybuilderkvinder, der vil deltage i videoen som stærke kvinder i et fedt træningslokale.
Vi er et proffessionelt hold der alle bakker op om Emils projekt med denne video. Vi kan desværre ikke tilbyde betaling, men vi kvittere med en fed dag, forplejning og kreditering på videoen.
Vi fåren super sjov og fed dag med optagelser og fed musik.
Vi filmer enten d. 9 el 10/5. Det vil kun dreje sig om en 1/2 dag! Vi filmer i KBH.
Jeg glæder mig til at høre fra jer! Skriv ASAP :-D
Sig endelig til hvis i har spørgsmål
MVH
Rikke Andersen
rikkecc@hotmail.com

SandyFrink skrev:rikke1234 skrev:I forbindelse med Emil fra SUSPEKT's soloprojekt, søger vi Bodybuilderkvinder, der vil deltage i videoen som stærke kvinder i et fedt træningslokale.
Vi er et proffessionelt hold der alle bakker op om Emils projekt med denne video. Vi kan desværre ikke tilbyde betaling, men vi kvittere med en fed dag, forplejning og kreditering på videoen.
Vi filmer enten d. 9 el 10/5. Det vil kun dreje sig om en 1/2 dag! Vi filmer i KBH.
MVH
Rikke Andersen
rikkecc@hotmail.com
Hvorfor kan du ikke tilbyde betaling? Regner denne Emil ikke med at tjene nogen penge? Hvorfor ikke i det mindste give bare 500-1000 kr så dagens udgifter til mad, husleje osv er dækket? Hvad er det for en latterlig kultur?
Hver gang der er en tråd fra en eller anden manager eller producer hvor man søger muskuløse folk til en eller anden musikvideo er betalingen højst en sandwich. Jeg tror du mener "vi VÆLGER ikke at tilbyde betaling". Det er et spørgsmål om vilje, ikke evne. Usmageligt og usympatisk.
MVH
SandyFrink
Value BB.dk member

SandyFrink skrev:rikke1234 skrev:I forbindelse med Emil fra SUSPEKT's soloprojekt, søger vi Bodybuilderkvinder, der vil deltage i videoen som stærke kvinder i et fedt træningslokale.
MVH
Rikke Andersen
rikkecc@hotmail.com
Hvorfor kan du ikke tilbyde betaling? Regner denne Emil ikke med at tjene nogen penge? Hvorfor ikke i det mindste give bare 500-1000 kr så dagens udgifter til mad, husleje osv er dækket? Hvad er det for en latterlig kultur?
Hver gang der er en tråd fra en eller anden manager eller producer hvor man søger muskuløse folk til en eller anden musikvideo er betalingen højst en sandwich. Jeg tror du mener "vi VÆLGER ikke at tilbyde betaling". Det er et spørgsmål om vilje, ikke evne. Usmageligt og usympatisk.
MVH
SandyFrink
Value BB.dk member

rikke1234 skrev:Vi er et proffessionelt hold

MKT skrev:Der skal nu nok være nogle attention whores, som vil tage sig til takke med en sandwich og de 3 minutes of fame de opnår. Men ellers meget enig med Sandy Frink.

MVH
Rikke Andersen
rikkecc@hotmail.com
MVH
SandyFrink
Value BB.dk member

2. Synonymt med at udøve betalt, faglært arbejde.

Legend skrev:Fra wikipedias definition på ordet "professionel":2. Synonymt med at udøve betalt, faglært arbejde.
I er virkelig et professionelt team synes jeg.

JohnDoe skrev:Det er jo et spørgsmål om udbud og efterspørgsel. De kan sagtens få masser af piger til, at gøre det for en frokost..
Hej håndværkersandyabefrink - hvad skal du have for at kysse min fod? 20,- kroner siger du? ok..
Hej håndværkersandyfrink2 - hvad skal du have for at kysse min fod? 10 kroner,- siger du? ok.
Hvem vælger du?
Det er ikke forskel på sandyfrinks kys under ens fod.
Det er kapitalisme venner.

Andersbr skrev:JohnDoe skrev:Det er jo et spørgsmål om udbud og efterspørgsel. De kan sagtens få masser af piger til, at gøre det for en frokost..
Hej håndværkersandyabefrink - hvad skal du have for at kysse min fod? 20,- kroner siger du? ok..
Hej håndværkersandyfrink2 - hvad skal du have for at kysse min fod? 10 kroner,- siger du? ok.
Hvem vælger du?
+1
I kan brokke jer over de mest mærkelige ting. Der er sikkert massere af trunter ude i det danske land der gerne vil i en musik video med Emil. Og hvis der ikke er, finder selskabet nok selv ud af at sætte et mindre honorar ind, så der er nogen der vil.
I virker nærmest forbavset og mindre forarget over at den slags kunne finde sted uden betaling, ligesom nogle bruger også er forarget over at Bodylab vil give et gavekort til en tyk dreng der har tabt sig og muligvis få en smule reklame ud af det(uanset hvor ufatteligt lidt reklameværdi det måtte have)
Wake up mand, gå ud og se jer om - verdenen er et lidt anderledes sted end I sidder og forestiller jer foran computeren![]()
(er der stavefejl i ovenstående, er der nok også en eller anden tumpe der vil påpege det)

salt skrev:Andersbr skrev:JohnDoe skrev:Det er jo et spørgsmål om udbud og efterspørgsel. De kan sagtens få masser af piger til, at gøre det for en frokost..
Hvem vælger du?
+1
I kan brokke jer over de mest mærkelige ting. Der er sikkert massere af trunter ude i det danske land der gerne vil i en musik video med Emil. Og hvis der ikke er, finder selskabet nok selv ud af at sætte et mindre honorar ind, så der er nogen der vil.
I virker nærmest forbavset og mindre forarget over at den slags kunne finde sted uden betaling, ligesom nogle bruger også er forarget over at Bodylab vil give et gavekort til en tyk dreng der har tabt sig og muligvis få en smule reklame ud af det(uanset hvor ufatteligt lidt reklameværdi det måtte have)
Wake up mand, gå ud og se jer om - verdenen er et lidt anderledes sted end I sidder og forestiller jer foran computeren![]()
(er der stavefejl i ovenstående, er der nok også en eller anden tumpe der vil påpege det)
Vise ord, fra to genier. I forstår i hvert fald at udstille jer selv...

Andersbr skrev:I virker nærmest forbavset og mindre forarget over at den slags kunne finde sted uden betaling
Andersbr skrev:Wake up mand, gå ud og se jer om - verdenen er et lidt anderledes sted end I sidder og forestiller jer foran computeren![]()
Andersbr skrev:(er der stavefejl i ovenstående, er der nok også en eller anden tumpe der vil påpege det)
ntp9 skrev:Andersbr skrev:I virker nærmest forbavset og mindre forarget over at den slags kunne finde sted uden betaling
Hvilken magisk omstændighed genereret af denne "Emil fra SUSPEKT" gør det urimeligt at forvente økonomisk kompensation, som man ellers ville gøre det i enhver anden sammenhæng?Andersbr skrev:Wake up mand, gå ud og se jer om - verdenen er et lidt anderledes sted end I sidder og forestiller jer foran computeren![]()
Kan du som den verdensmand du er ikke bare forklare det for os, så vi ikke behøver forlade vores respektive computere og skåle med osterejer?Andersbr skrev:(er der stavefejl i ovenstående, er der nok også en eller anden tumpe der vil påpege det)
Jeg vil gerne lige påpege, at dit indlæg er proppet med stavefejl.

Andersbr skrev:1. Jeg kan ikke komme på noget. Det ændrer dog ikke på at det er sådan tingene fungerer i den virkelige verden. Det er dog meget sødt at du og andre forsøger at bekæmpe det via et træningsforum.
Andersbr skrev:2. Føler du dig en smule ramt? For mig at se optræder du oftere som verdensmand på denne side end jeg selv.
ntp9 skrev:Andersbr skrev:1. Jeg kan ikke komme på noget. Det ændrer dog ikke på at det er sådan tingene fungerer i den virkelige verden. Det er dog meget sødt at du og andre forsøger at bekæmpe det via et træningsforum.
Så du er sådan set enig i kritikken, men er bare imod at den bliver udtrykt.Andersbr skrev:2. Føler du dig en smule ramt? For mig at se optræder du oftere som verdensmand på denne side end jeg selv.
Nu har jeg også kropsbygning som en globus, så jeg har lidt mere at have det i.

ntp9 skrev:Nu har jeg også kropsbygning som en globus, så jeg har lidt mere at have det i.

Andersbr skrev:
Nej, jeg forstår ikke hvorfor I føler behov for at komme med denne kritik. Hvis Rikke har held med at få fat i et par unge damer der ønsker at deltage uden at få betaling for det, så hurra for det.

The Dream skrev:ntp9 skrev:Nu har jeg også kropsbygning som en globus, så jeg har lidt mere at have det i.
Pics or it didn't happen.

s0enice skrev:Det kaldes udbud og efterspørgsel, venner

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster