lucas1995 skrev:Dingo skrev:Jeg har ofte mistænkt diverse pros for lige at smide en del ekstra kg på når træningen filmes, for at virke mere hardcore. Og for at give folk noget at se på. En træningsvideo med Jane Fonda style øvelser gider man ikke glo på.
Jeg tror branch vil skide højt og helligt på han bliver filmet, han gør self hvad han føler der er bedst for ham og det må nok også være grunden til han træner sådan
Nu skriver du også Branch. Manden havde lår på størrelse med (indsæt noget voldsomt) helt tilbage da han blev pro. Det har aldrig været hans problem, de vosker når han benpresser med 1/8 ROM. Men JOJ har sølle ben, hans Quads er utrolig små, af en pro at være. Derfor kan man blive sur og undre sig over at han gør alt hvad han kan for at blive bedre og vinde shows, men hvis det er på den måde, så er det jo sørgeligt??
Rage eller ej, JOJ får minimalt respekt for det der. Branch is Branch og hans lå er vilde.
Derimod har jeg samme irritation over hans rygtræning. Han er ustoppelig med den ene row øvelse efter den anden, men detajler får han aldrig frem..
Kan selvfølgelig sagtens sidde og være klog bag en skærm, løfte min små kg og være utilfreds med mine 90 kg. Men det ændrer ikke at de træner ukorrekt. Ligesom det ikke retfærdiggør det for nogle andre.
"What's the point? No one will see my quads anyway,". You just missed the point. Looking good for appearances or for competitions is one thing, but great bodybuilding is more than that. It has to be more than that, or you just don't get it.