Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

micker skrev:Hva mener du med maxer? i starten kørte jeg crunches, som man skal køre situps, så så jeg instructional videos, så nu jeg begyndt at køre rimelig lavt op og ned, og syntes ikke rigtig situps gir særlig meget
micker skrev:Hvad med cyklen btw? er den brugbar?

Bundesball skrev:Ham har jeg aldrig set før. Han må siges at have en helt unik og særpræget tilgang til bodybuilding

micker skrev:jeg kører bare 4x8 weighted crunches da jeg kører med b2b programmet, men ska jeg bare maxe til jeg er død?
Bundesball skrev:Har du forsøgt med evil wheels?
Eller hvad med et TRX system
Ellers plejer jeg blot at ændre på teknikken. Jeg kan uden problemer smadre min mave helt med blot en coreball. Det handler bare om at finde præcis den metode der går rent ind. Andre svinger sig op og ned, som om det er en konkurence om hvem der kan tage flest.
Eller er variationer af hanging leg raises også altid godt.

micker skrev:Jeg vil opnå optimal hypertrofi, er relativt ligeglad med styrke lige pt.
Men har tænkt mig noget ala
4x8 weighted crunches
4x25sek planks (ved ikke om 25sek er nok?)
4x8 ben løft
hvordan ser det ud i forhold til maks hypertrofi

StefanM skrev:micker skrev:Jeg vil opnå optimal hypertrofi, er relativt ligeglad med styrke lige pt.
Men har tænkt mig noget ala
4x8 weighted crunches
4x25sek planks (ved ikke om 25sek er nok?)
4x8 ben løft
hvordan ser det ud i forhold til maks hypertrofi
Forestiller du dig at det er øvelser, der er gode ift at øge belastningen på længere sigt?
Kender du forøvrigt til rækken af faktorer, der er med til at inducere hypertrofi?

Casper.S skrev:Pas nu på med alt det Broscience, Stefan!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster