Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bridge skrev:Er det overhoved nødvendig at bulke og cutte ??
Jeg mener i den sidste ende giver det så ikke samme resultat at holde sig ved grænse mellem overskud/underskud af kcal som at bulke og cutte ??
For når man cutter smider man jo også muskelmasse, hvor hvis man er i god form hele året tager man ikke så meget fedt på og derfor sparer cut perioden

Bridge skrev:okay.. Men det at bulke betyder vel heller ikke at man skal spise vildt meget så man tager meget fedt på.. Kan man ikke bare spise så man tager meget lidt fedt på og stadig få den samme masse ud af det ???
Jeg har fx ikke styr på mit kcal indtag men jeg ved hva jeg ska spise.. Tænker bare om jeg ikke ka risikere at smide alt for meget masse når jeg cutter og at jeg ku have fået det samme ud af det ved at spise normalt

Thomas Jagd skrev:Hvis du hverken er i kalorieunderskud (cut) eller kalorieoverskud (bulk), så ligger du på dit vedligeholdelsesindtag, og i så fald vil du hverken få mere muskelmasse eller mindre fedtmasse. Nu er det godt nok relativt svært at holde sig på sit vedligeholdelsesindtag, og man vil med stor sansynelighed veksle mellem under- og overskud. Men unanset hvad, så får man altså noget bedre resultater, hvis man bevidst ligger i enten over- eller underskud alt efter sine mål.

Moqensen skrev:Thomas Jagd skrev:Hvis du hverken er i kalorieunderskud (cut) eller kalorieoverskud (bulk), så ligger du på dit vedligeholdelsesindtag, og i så fald vil du hverken få mere muskelmasse eller mindre fedtmasse. Nu er det godt nok relativt svært at holde sig på sit vedligeholdelsesindtag, og man vil med stor sansynelighed veksle mellem under- og overskud. Men unanset hvad, så får man altså noget bedre resultater, hvis man bevidst ligger i enten over- eller underskud alt efter sine mål.
Er det helt umuligt at få mere muskelmasse, hvis man ligger på sit vedligeholdelsesindtag?

BOOBS skrev:Moqensen skrev:Thomas Jagd skrev:Hvis du hverken er i kalorieunderskud (cut) eller kalorieoverskud (bulk), så ligger du på dit vedligeholdelsesindtag, og i så fald vil du hverken få mere muskelmasse eller mindre fedtmasse. Nu er det godt nok relativt svært at holde sig på sit vedligeholdelsesindtag, og man vil med stor sansynelighed veksle mellem under- og overskud. Men unanset hvad, så får man altså noget bedre resultater, hvis man bevidst ligger i enten over- eller underskud alt efter sine mål.
Er det helt umuligt at få mere muskelmasse, hvis man ligger på sit vedligeholdelsesindtag?
det troede jeg heller ikke det var ?? men tror også at man mener når man ligger på sit ligevægtsindatg et man så svinger som han også siger der. for så er du jo nogle gange i overskud og kan på den måde gaine lidt masse.

02blume skrev:Det er muligt at tage muskelmasse på selvom du ikke bevidst cutter eller bulker.

Bridge skrev:det jeg bare synes er irriterende er at det er svært at finde ud af præcis hvornår man ska bulke og cutte.. Hvordan ska jeg vide hvornår jeg ska cutte ??
ved jo ikke hvor lang tid det vil tage..
Fx nu sidder jeg med meget mere fedt end jeg gjorde sidste sommer (selv om det ikke er meget) og det er jo ikke særlig nice for sommeren er her nu, og så ender det med at jeg lige akkurat er blevet helt cuttet når jeg ska til at bulke igen

Bridge skrev:Det er også det jeg gør.. Synes bare mine arme flyver væk når jeg cutter..
Kan nogen give et bud på hvor mange måltider jeg ca. bør spise om dagen hvis jeg er 173cm høj, vejer 72-73kg og løber omkring 45min. hver dag ???

Bridge skrev:har nenmlig cuttet i en måned og 5 dage nu, og efter jeg begyndte at cutte igen tabte jeg 2ml på armene efter 4 dage... Forstår bare ikke mine arme blir ved med at gå ned ad når jeg cutter.. selvfølgelig er der røget væske og fedt, men kan jo se jeg ikke har noget fedt på armene mere.. kan det godt gå så hurtigt med at smide masse ??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster