Havde sgu lige et underligt connection problem med BB.dk, noget med
"General Error
SQL ERROR [ mysqli ]
Too many connections [1040]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists. "?
Nå, men ja, jeg har ikke målt hvor meget mælk, men det med de 200 - 300g havregryn den er god nok.
Men som jeg ser det lige nu, ville det være langt bedre hvis jeg gøre måltiderne mindre og strækker dem ud over dagen, måske med en 5 måltider istedet for kun 3?
Energiforbruget ser således ud:
Basalstofskifte: 1686 kcal (7054 kJ)
Energiforbrug: 2613 kcal (10934 kJ)
Jeg har ikke benyttet kost plan funktionen, da jeg synes det er lidt "ikke så sjovt" at skulle taste alt ind i et regnskab, selvfølgelig vil jeg gøre det hvis jeg gad spise det samme hver dag. Men jeg er nok mere den type der heller vil havde det lidt mere løst, forstået på den måde at jeg ikke vil være knytte til en "plan" for hvad vis man ikke lige har det der står i planen, så må man finde et andet alternativ, så måske ikke er lige så godt, forstå mig nu ret.
Men hvad vil I sige, jeg er enig i at jeg skal op på flere måltider på dagen, det vil hjælpe en del.
Men hvad af daglig dags ting er "gode" og spise, da jeg ikke havde regnet med at leverpostej og salami var noget problem?
Jeg vil jo helst gøre det rigtige for min krop, så der kommer så lidt fedt som muligt.
PS: billederne er fra maj i år, ikke helt up to date, og please kan I ikke tale af erfaringer for artikler har jeg læst, nok nærmere alt om kost på denne side!