Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Stefan86 skrev:Det bare fordi jeg sidder og kigger på bodylab, der jo flere kuldhydrater i carbs? og så om det virker på samme måde som weight gainer, bare billiger? for vil os gerne kunne ta nogle kg. på , hjælper det på det?

Stefan86 skrev:Det bare fordi jeg sidder og kigger på bodylab, der jo flere kuldhydrater i carbs? og så om det virker på samme måde som weight gainer, bare billiger? for vil os gerne kunne ta nogle kg. på , hjælper det på det?

Bone-14 skrev:Det der bliver solgt som "Carbs" Hos bodylab er ren kulhydrat.
Stefan86 skrev:Bone-14 skrev:Det der bliver solgt som "Carbs" Hos bodylab er ren kulhydrat.
jaa, og så er det jeg vil høre om man ligeså godt kan betale halvdene og så købe bodyman's carbs, i stedet for weight gainer?

Stefan86 skrev:Bone-14 skrev:Det der bliver solgt som "Carbs" Hos bodylab er ren kulhydrat.
jaa, og så er det jeg vil høre om man ligeså godt kan betale halvdene og så købe bodyman's carbs, i stedet for weight gainer?

Stefan86 skrev:det er til at blande op sammen med Bodylab Whey 80 !!!
for at få flere Kulhydrater ..

Stefan86 skrev:øh en skefuld med protiner, og en med Kulhydrater ? så sku da for at få begge dele .!

Bone-14 skrev:Jo du kan sagtenes tage 50g carbs og 30g proteinpulver og blande sammen, det giver den klassiske PWO shake. Jeg gør det selv, weight gainer består dog også af langsomme kulhydrater og ikke kun hurtige.

HommkufH skrev:LOOOOOOOOL
Gal det er en grineren tråd..
Han tager jo pis på jer for helved.. ;o)

Illisher skrev:Bone-14 skrev:Jo du kan sagtenes tage 50g carbs og 30g proteinpulver og blande sammen, det giver den klassiske PWO shake. Jeg gør det selv, weight gainer består dog også af langsomme kulhydrater og ikke kun hurtige.
déjà vu
Det er maltodextrin der er i WG. Dette er kulhydrat kilden. Den helt samme kulhydratkilde som der bruges til deres carps. Hvor har du fra der er langsomme kylhydrater i?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster