Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1419
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1416

Følg bodybuilding.dk på

Computerspil

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey, jeg er ny her på BB. Jeg har fulgt siden mere eller mindre i et årstid nu og har endelig besluttet at oprette en bruger herinde. Jeg kom til at tænke på her den anden dag, om jeg var den eneste der både trænede OG spillede computer? Altså ikke på samme tid ( ](*,) ). Jeg træner selv om dagen, og slapper af om aftenen med lidt computer (wow, lol). Er der andre herinde der gør det samme eller ? :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

min computer er ren skod, så kan ikke game nogle spil...

men når GTA5 og Counter-Strike:GO kommer til ps3 så ved folk godt hvor de kan finde mig :dope:

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

100% Games and gainz, så kører det bare. Starcraft 2, Heroes of newearth, Chivalry Medieval warfare er noget af det jeg roder i for tiden.

jepper, træner om middagen og så får den ellers alt hvad den kan trække med computeren om aftenen :) selvfølgelig ikke hver dag da der jo også skal være tid til fest og ballade ;)

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 125.00

Vi har faktisk en spil-tråd, så du er bestemt ikke alene: spiltraden-t46898-1050.html

Selv gamer jeg rigtig meget - nok også for meget nogengange. Lige for tiden står den meget på DotA 2, men derudover er der heller ikke noget bedre end at ligge og flade ud på sofaen og spille Xbox. Nyder det især nu her hvor det er så varmt og min lejlighed er som en bageovn.
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Spiller da LoL engang imellem :)
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Ahh havde ikke lige set spiltråden, undskylder.

Men Dota2 er også en gammel favorit. Spillede i betaen, men alt for mange fejl. Ved dog ikke om den stadig køre i beta :(

Kongnic skrev:Ahh havde ikke lige set spiltråden, undskylder.

Men Dota2 er også en gammel favorit. Spillede i betaen, men alt for mange fejl. Ved dog ikke om den stadig køre i beta :(

Den kører ikke i beta længere, men jeg synes da ikke der var nogen fejl overhovedet. Hvad er det for nogle fejl du har oplevet?
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg kan da også få en aften eller to til at gå med at sidde og spille WoW til sent ud på natten
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 120.00

DotA 2 er udmærket imo, men hvis man kan lide den originale DotA, så er Heroes of Newerth væsentligt bedre.

- jeg kan dog godt lide den der casual- lidt faggot-agtige spillestil i LoL. Derfor spiller jeg det. Plejede ellers at spille HoN siden Betaen. Det er/var et rimelig godt spil. Især til "Kom-sammen'r" med venner.

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

andreas7074 skrev:DotA 2 er udmærket imo, men hvis man kan lide den originale DotA, så er Heroes of Newerth væsentligt bedre.

Hvis man godt kunne lide det originale DotA skal man da netop spille DotA 2 da det bygger fuldstændig på det originale - samme heroes osv. :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Pzyrex skrev:
andreas7074 skrev:DotA 2 er udmærket imo, men hvis man kan lide den originale DotA, så er Heroes of Newerth væsentligt bedre.

Hvis man godt kunne lide det originale DotA skal man da netop spille DotA 2 da det bygger fuldstændig på det originale - samme heroes osv. :)

Heroes Of Newerth tager udgangspunkt i de gamle Heroes, omend ikke dem allesammen (forskellige navne på de fleste). Dog ligner gameplayet meget mere DotA i HoN end i DotA 2 :) - Det er ikke engang løgn. Det er mere fast-paced, og autoattacks kan bliver interrupted af fog of war, hvilket ikke sker i DotA 2, hvor ens hero løber hen imod fjenden indtil den er i rækkevidde til et andgreb. Lige så snart den er i rækkevidde er andgrebet uundgåeligt, hvilket fører til nogle meget underlige kampe nogle gange, hvor et autoattack kan have en milliard rækkevidde. Jeg synes ikke det fungerer specielt godt, men det er måske bare mig.

Ellers er DotA 2 meget fedt, faktisk. Og jeg har også spillet det lidt. HoN gør det bare meget bedre, hvis man endelig er til det helt originale DotA med flere heroes og bedre grafik + uden 1020103 ms, som WC3 led under, medmindre man brugte..(var det arena.net?)
Specielt i starten af HoN's levetid, var det rigtig godt.

Måske burde man give DotA 2 en chance til. Har alligevel massere at lave her i ferien.

Styrkeliste

Spiltråden er perfekt til formålet: spiltraden-t46898-240.html
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Kvindelig semi-hardcore SWTOR raider her; raid 2-3 gange om ugen, det er derfor jeg "kun" træner 3 dage ;)

Man kan sagtens træne og spille samtidig.. kører tit Fifa mens jeg er på kondicyklen i vinter perioden. Det er virkelig LÆKKERT arrangement... og indbygget interval når man er ved at lave kasser..

På PC bliver det til en lille smule CS:GO..
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00

League of legends gamer, since 2011 :wink:
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: København

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00

league of legends!! Er lige begyndt næsten :D

Men spillet "HoN" på høj plan! Pwnede alle n00bs

add mig Wackiwacky - Hvis det er :D

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

andreas7074 skrev:Heroes Of Newerth tager udgangspunkt i de gamle Heroes, omend ikke dem allesammen (forskellige navne på de fleste). Dog ligner gameplayet meget mere DotA i HoN end i DotA 2 :) - Det er ikke engang løgn. Det er mere fast-paced, og autoattacks kan bliver interrupted af fog of war, hvilket ikke sker i DotA 2, hvor ens hero løber hen imod fjenden indtil den er i rækkevidde til et andgreb. Lige så snart den er i rækkevidde er andgrebet uundgåeligt, hvilket fører til nogle meget underlige kampe nogle gange, hvor et autoattack kan have en milliard rækkevidde. Jeg synes ikke det fungerer specielt godt, men det er måske bare mig.

Som jeg ser det, er DotA 2 en direkte forlængelse af det originale DotA: Præcis samme heroes og jeg synes også gamplayet er meget ens, bare med enkelte forbedringer. Det skal dog nævnes, at jeg aldrig har prøvet HoN, men jeg har set billeder og videoer af det, og jeg synes bestemt ikke det ligner det originale DotA overhovedet. Jeg har derimod spillet lidt LoL, og selvom det er kraftig inspireret af DotA (jeg vil næsten kalde det et rip-off) så synes jeg slet ikke det er det samme. Jeg har spillet DotA siden 2004 og jeg kan slet ikke stille mig tilfreds med efterligninger som LoL og HoN :)
Brugeravatar

Styrkeliste

HoN var fint, men modsat dota der har released en helt hver 6. måned i snit, så pumper S2 så mange helte ud at de mest hyper-elendige hero koncepter er blevet realiserede. HoN føles dog hurtigere. Jeg foretrækker DotA2, selvom jeg finder det forfærdeligt at der ikke er nogen synlig ladder.

Min PC er dog helt ude at skide for tiden, så jeg har ikke kunnet spille de sidste 4 mdr. Når jeg får en ny PC bliver det nok DotA med et par venner og så skal jeg ha købt mig Civ V.

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00

APB:Reloaded ! :3
Nakker jer alle sammen ;D
Roskilde Atlet Klub <3

Geografisk sted: Roskilde

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 300.00
- Dødløft: 320.00

Jeg spiller også HON, dog mest for at holde kontakten ved lige med mine gamle klassekammerater da flere af dem spiller det og jeg ikke får snakket særlig meget med dem hvis ikke det var for HON :)

Jeg har spillet meget fanatasy rpg spil og så er jeg pisse god til CoD :D.
Beefcake.
Brugeravatar

Geografisk sted: Brabrand, Aarhus

Styrkeliste
- Squat: 152.50
- Dødløft: 192.50

Jeg er blevet helt vildt grebet af The Witcher 2 :p

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 230.00

Hvis i kan lide skydespil, så tag et kig på Planetside 2 på youtube :D

Shipitleg skrev:Hvis i kan lide skydespil, så tag et kig på Planetside 2 på youtube :D

Downloadede det, startede det - tror jeg havde under 1 fps :D Det skal helt sikkert have en chance.. når jeg får købt mig en stationær

Styrkeliste

EmilB skrev:HoN var fint, men modsat dota der har released en helt hver 6. måned i snit, så pumper S2 så mange helte ud at de mest hyper-elendige hero koncepter er blevet realiserede. HoN føles dog hurtigere. Jeg foretrækker DotA2, selvom jeg finder det forfærdeligt at der ikke er nogen synlig ladder.

Min PC er dog helt ude at skide for tiden, så jeg har ikke kunnet spille de sidste 4 mdr. Når jeg får en ny PC bliver det nok DotA med et par venner og så skal jeg ha købt mig Civ V.

Enig i at S2 bare har pumpet heroes ud. Især på det seneste. I starten var der 35-40 stykker mener jeg. Nu er der 70, bare 1,5-2 år senere.

Jeg har det lidt som om at HoN er SHOOT and load hvormod DotA2 er LOAD and shoot. Som i at man skal "oplade" sit skud før man bruger det i DotA, hvormod der er noget "afladning" efter endt spell i HoN. Sådan kan jeg bedre lide det, men jeg giver DotA2 en chance mere, og jeg er frisk på et game hvis nogen lyster.

Styrkeliste

Dota2 ligner Dota mere end Hon ligner Dota - i hvert fald for mig. Har spillet begge dele. Ex-competitive DotA spiller her, hvis det gælder for noget.

Et spil Dota2 i ny og næ, kan selv min IntelHD4000 studie-bærbar klare ;)
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 222

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster