Er jeg den eneste der LANGT fra er enig?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Og hans arme ser da heller ikke for fede ud.

ej, er nærmest foravet over det der 
Trænet som atlet
Selv om Kristian er velsignet med gode gener, så er hans flotte overkrop resultatet af benhård torso-træning i ugerne op til konkurrencen.
- Jeg skulle træne og spise som en atlet - masser af protein kombineret med grønsager, og ekstra konditionstræning kombineret med min styrketræning. Musklerne bliver mere definerede og står bedre frem, når man får det sidste fedt af, siger Kristian Greiff, der fik hjælp af sin personlige træner Jimmy Nakel i den sidste måned op til konkurrencen.

Hende?WrathChild skrev:Dingo, du er en syg mand,
og jeg blir i dræber humør når jeg ser hende![]()
hahahahH !

Matt skrev:Slap nu af drenge, det er jo ikke danmarks smukkeste overkrop
- Det er Mr. Veet 2007. Ekstrabaldet har vidst misforstået noget

Morrison skrev:Staklen har jo ingen skuldreOg hans arme ser da heller ikke for fede ud.

synes bare ikke hans krop er vildt pæn, men jo den er da langt over gennemsnittet, men ikke det værd som den er kåret til IMO, men kender heller ikke til bedømmelseskritierne, heldigvis 

Busk skrev:Vil sq gerne lige sige at i overdriver...
I skal huske at tænke med at at han også har (uden at lyde for bøsset) et rigtig fisse-magnetisk ansigt.. og ja, det tæller altså med i bedømmelser, og sådan er det altid..
ud over det er han ganske godt skruet sammen, det er jo ikke mr. univers eller noget i den retning, så man skal ikek være kæmpestor og ulækker, det er ment som han er en af danmarks lækreste mænd, det er ikke får sjov han er model vel !

Dingo skrev:

hulck skrev:Hvis i spørger tøser hvilken overkrop der er pænest, Brad Pitt i fight club eller Ronnie til Olympia 2005, gæt så hvad de svarer...

Boc'en skrev:Damn...danmark er et land, fuld af hatere...![]()
![]()
![]()
![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster