Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jeg havde ikke set at de linkede

Han fortæller, at man skal være opmærksom på, om man laver konditionstræning eller skal ned og løfte vægte, inden man slår et smut forbi køledisken. Mælk egner sig nemlig bedst til styrketræning, mens kakaomælk er bedre til konditionstræning:
- Efter dobbelt spinningtime eller en lang løbetur er kakaoskummetmælk perfekt, fordi det indeholder den perfekte balance mellem kulhydrat og protein.
- Hvis man derimod styrketræner, har man ikke det samme behov for kulhydrat. Der er mælk bedre, da det kun indeholder halvt så meget sukker, som kakaomælk, siger Martin Kreutzer.

hr_bjoern skrev:Det er fordi der er tale om færdiglavet proteindrik, som de endda linker til, og ikke proteinpulver:
http://(Slettet af Admin)/4/dk/artiklar/nutramino-proteinshake-250-ml

bestwr96 skrev:Han fortæller, at man skal være opmærksom på, om man laver konditionstræning eller skal ned og løfte vægte, inden man slår et smut forbi køledisken. Mælk egner sig nemlig bedst til styrketræning, mens kakaomælk er bedre til konditionstræning:
- Efter dobbelt spinningtime eller en lang løbetur er kakaoskummetmælk perfekt, fordi det indeholder den perfekte balance mellem kulhydrat og protein.
- Hvis man derimod styrketræner, har man ikke det samme behov for kulhydrat. Der er mælk bedre, da det kun indeholder halvt så meget sukker, som kakaomælk, siger Martin Kreutzer.
Dafuq. Hvordan kan en ekspært i human ernæring sige sådan noget broscience, når der endda er lavet mange undersøgelser som påviser kulhydrat behovet efter styrketræning

Jmt skrev:Jeg kan få 3L mælk til 18 kr. 6 kr. stykket.
1L mælk = 6 kr. = 35 g protein.
2 kg protein pulver = ca. 300 kr (så er vi i den dyre ende, det kan købes billigere) = ca. 1500 g protein (ca. 75 g pr. 100 g, +/- 5 g).
1500 g protein / 300 kr. = 5 g. protein/kr. Dvs. 30 g protein for 6 kr, altså 5 g mindre end i mælk.
Prisen på protein - om det så er i mælk eller i pulverform - er nogenlunde den samme, alt afhængigt af variablerne. Så handler det om præferencer. Flere kalorier vs. færre kalorier, whey vs. kasein osv.
Det ville ikke overraske mig, hvis mange danskere (*host* idioter) følte sig snydt og forrådt.

](./images/smilies/wallbash.gif)

](./images/smilies/wallbash.gif)

cots skrev:Får man det samme kalk,vitamin og kalium osv, protein pulver som i mælk
har det samme nærrings værdi?hvis ikke så er det vel bedst at drikke mælk for sådan nogle
hobby budybuildere som de fleste af os herinde er

chri571p skrev:En top 5 liste over de billigste protein-tilskud i DK, jeg har sparet en del, og så smager nogen af de billige varianter ikke så dårligt, som man skulle tro.
http://summer-life-13.blogspot.dk/2014/ ... lskud.html

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster