Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Niels1 skrev:Jeg forstår intet af det der, men er det nu man plejer at fråde roethlis burgere?

Niels1 skrev:Jeg forstår intet af det der, men er det nu man plejer at fråde roethlis burgere?

SimonJ skrev:Personligt tror jeg selv på at Dallas Corboys går hele vejen til superbowl, specielt efter at nærmest ydmygede Phantors totalt.
Derudover så tror jeg at Cardinals vinder over 49'ers med over 12 point. Kampen begynder på TV3+ om en øjeblik.

SimonJ skrev:Ratz & Moody: Hvad oddser i Cardinals vs. 49'ers til?

Rasmuskrogh skrev:Anyways så er jeg Kansas fan, og mine forventninger til sæsonen er at vi får mere end 2 sejre.
Ellers tror jeg på SB mellem Vikings og Patriots, og i aftenens første kamp på 3+ taber Cards til 49'ers fordi købmanden ikke er god mere.

Ratz skrev:Rasmuskrogh skrev:Anyways så er jeg Kansas fan, og mine forventninger til sæsonen er at vi får mere end 2 sejre.
Ellers tror jeg på SB mellem Vikings og Patriots, og i aftenens første kamp på 3+ taber Cards til 49'ers fordi købmanden ikke er god mere.
Kansas![]()
![]()
Håber da snart ham Leinart spænder hjelmen og slår den gamle mand af.

Rasmuskrogh skrev:SimonJ skrev:Personligt tror jeg selv på at Dallas Cowboys går hele vejen til superbowl, specielt efter at nærmest ydmygede Phantors totalt.
Derudover så tror jeg at Cardinals vinder over 49'ers med over 12 point. Kampen begynder på TV3+ om en øjeblik.
Ehm mener du Eagles? Eller mener du Cowboys ydmygede Bucs?
Anyways så er jeg Kansas fan, og mine forventninger til sæsonen er at vi får mere end 2 sejre.

SimonJ skrev:Rasmuskrogh skrev:SimonJ skrev:Personligt tror jeg selv på at Dallas Cowboys går hele vejen til superbowl, specielt efter at nærmest ydmygede Phantors totalt.
Ehm mener du Eagles? Eller mener du Cowboys ydmygede Bucs?
Anyways så er jeg Kansas fan, og mine forventninger til sæsonen er at vi får mere end 2 sejre.
Ups, ja det var jo selvfølgelig Eagles som slog Phantors..

AndersHolm skrev:Men hey, det kan jo være at du fik det dårligt efter at se Cutler kaste 4 INTs og Packers tage en vigtig sejr over Bjørneungerne...

Ratz skrev:AndersHolm skrev:Men hey, det kan jo være at du fik det dårligt efter at se Cutler kaste 4 INTs og Packers tage en vigtig sejr over Bjørneungerne...
Forfærdeligt ringe, hverken mere eller mindre!
I dag skammer jeg mig over at være Bears fan.

SimonJ skrev:Personligt tror jeg selv på at Dallas Corboys går hele vejen til superbowl, specielt efter at nærmest ydmygede Phantors totalt.

Ronzefar skrev:SimonJ skrev:Personligt tror jeg selv på at Dallas Corboys går hele vejen til superbowl, specielt efter at nærmest ydmygede Phantors totalt.
Syntes ikke du kan vudere det efter den første kamp og en total ydmygelse var det trods alt ikke

AndersHolm skrev:Ronzefar skrev:SimonJ skrev:Personligt tror jeg selv på at Dallas Corboys går hele vejen til superbowl, specielt efter at nærmest ydmygede Phantors totalt.
Syntes ikke du kan vudere det efter den første kamp og en total ydmygelse var det trods alt ikke
Enig... + Romo har vist gang på gang at han ikke formår at holde niveau i december.

Ronzefar skrev:AndersHolm skrev:Ronzefar skrev:SimonJ skrev:Personligt tror jeg selv på at Dallas Corboys går hele vejen til superbowl, specielt efter at nærmest ydmygede Phantors totalt.
Enig... + Romo har vist gang på gang at han ikke formår at holde niveau i december.
Hvis de desuden lader et hold som Buc´s der er i genopbygnings fase score 21 point ser defence ikke for godt ud desuden mener jeg at både Eagles og Giants er bedre og slutter over Cowboys i NFC East og der kommer ikke 2 Wild card videre fra den Division er jeg sikker på

AndersHolm skrev:Ronzefar skrev:AndersHolm skrev:Ronzefar skrev:SimonJ skrev:Personligt tror jeg selv på at Dallas Corboys går hele vejen til superbowl, specielt efter at nærmest ydmygede Phantors totalt.
Hvis de desuden lader et hold som Buc´s der er i genopbygnings fase score 21 point ser defence ikke for godt ud desuden mener jeg at både Eagles og Giants er bedre og slutter over Cowboys i NFC East og der kommer ikke 2 Wild card videre fra den Division er jeg sikker på
Jeg ved ikke med Giants, der skal jeg se nogle flere kampe...
Men Eagles er, i hvert fald hvis de har en rask McNabb..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster