Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MakeMeMonster skrev:Tynd omgang og noget redigeringsfejl/doublepost, har du for travlt Garik?

At vi samtidig har mistet en moderator i ugens løb, der har gjort et exceptionelt stykke arbejde over længere tid, gør det selvfølgelig heller ikke nemmere.

Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

One Man Army skrev:Jeg kan godt lide ideen med en kortere UDG, så man undgår alt for meget støj.
Dermed mener jeg også at man skal tage de bedste videoer og de bedste billeder fx er alle dødløft i denne UDG pretty weak, hvis 8x92,5 - 5x120 og 10x150 har været højdepunkterne, så har det satme været en sløj uge. Man kunne have haft nøjes med videoerne fra Sørensen og TC samt måske nogle fra DM Raw og så havde det været helt fint.
Udover brugerdelen, så er det jo en ganske god UDG.

androide skrev:Mic du er jo den der laver den bedste ugen der gik!! Hvorfor er du smuttet? Er du blevet træt af diktaturen herinde hvor alt der ikke falder i moderatorernes smag og hjemmesiden mm, bliver slettet omgående, det samme med links herinde osv? Jeg tænker Rusland for 20 år siden... Skræmmende hvad et monopol gør ved folk...

Mads801 skrev:One Man Army skrev:Jeg kan godt lide ideen med en kortere UDG, så man undgår alt for meget støj.
Dermed mener jeg også at man skal tage de bedste videoer og de bedste billeder fx er alle dødløft i denne UDG pretty weak, hvis 8x92,5 - 5x120 og 10x150 har været højdepunkterne, så har det satme været en sløj uge. Man kunne have haft nøjes med videoerne fra Sørensen og TC samt måske nogle fra DM Raw og så havde det været helt fint.
Så det er kun boardets store, stærke drenge, der har en plads i UDG?

MadPanda skrev:androide skrev:Mic du er jo den der laver den bedste ugen der gik!! Hvorfor er du smuttet? Er du blevet træt af diktaturen herinde hvor alt der ikke falder i moderatorernes smag og hjemmesiden mm, bliver slettet omgående, det samme med links herinde osv? Jeg tænker Rusland for 20 år siden... Skræmmende hvad et monopol gør ved folk...
Jeg synes du skal gå ind i hans log og læse, hvorfor han er stoppet. Hvis du er træt af "diktaturen", androide, hvad laver du så herinde?
Og så for at genere dig selvfølgelig ;)

peter n skrev:Mads801 skrev:One Man Army skrev:Jeg kan godt lide ideen med en kortere UDG, så man undgår alt for meget støj.
Ja tak. Det kunne være fedt, hvis UDG faktisk viste hvor store og stærke atleter vi har her inde, i stedet for hvor ufatteligt middelmådige de fleste herinde er. Det vil også være meget mere motiverende. Derudover er ikke nogen der giver en skid for et 8x92,5kg dødløft. Come on.

Garik skrev:
"Diktaturet" på BB.dk
Jeg har lyst til at sige: "Kan du ikke lide lugten i bageriet, er du velkommen til at handle andre steder," men det ville være mere arrogant end jeg normalvis er.
Faktum er dog, at siden selv modererer links til konkurrenter, da siden jo, som alle efterhånden godt er klar over, er sponseret af Bodyman og Bodylab. Derfor finder vi det ikke unfair, at disse links fjernes - du ser jo heller ikke VW-reklamer hos Peugeot
At vi skulle slette det, der ikke falder i vores smag, klinger lidt hult - især taget din årelange historik for ligegyldigheder i betragtning, androide - men vi fjerner doping-snak og støj. Derudover lægger vi også op til, I blot kontakter os, hvis I mener, vi er for "hårde" i vores virke.
Monopol? Hvad mener du, androide, specifikt med det? Lyst til at uddybe?

Stativet skrev:Garik skrev:"Diktaturet" på BB.dk
Jeg har lyst til at sige: "Kan du ikke lide lugten i bageriet, er du velkommen til at handle andre steder," men det ville være mere arrogant end jeg normalvis er.
Faktum er dog, at siden selv modererer links til konkurrenter, da siden jo, som alle efterhånden godt er klar over, er sponseret af Bodyman og Bodylab. Derfor finder vi det ikke unfair, at disse links fjernes - du ser jo heller ikke VW-reklamer hos Peugeot
Hvordan kan du dog sammenligne to forskellige bilproducenter med et sponsoreret site? Dit argument er vagt og direkte forkert. Det du siger, ville svare til at bodylab selv reklamerede for g y m n o r d i c (censur afleder!). Sitet er sponsoreret, ikke ejet af bodylab. Hvis det var ejet af bodylab var det selvsagt en anden sag.
Stativet skrev:At vi skulle slette det, der ikke falder i vores smag, klinger lidt hult - især taget din årelange historik for ligegyldigheder i betragtning, androide - men vi fjerner doping-snak og støj. Derudover lægger vi også op til, I blot kontakter os, hvis I mener, vi er for "hårde" i vores virke.
Jeg har endnu ikke været på et site, hvor man har slettet så meget som her. Prøv at hop ind på pokernet.dk - der har de en ufatteligt mild tilgang til sletning af emner der ikke lige passer dem. Hvis vi ser på sagen med øjenbrynpige, så blev det topic slettet så sent som i går. Det er i øvrigt løgn, at jeg aldrig har været på et site der slettede så meget. Jeg huserede i en periode på xplayn.com som var graden slemmere end jer, men der er gennemsnitsalderen og ik'en lidt lavere. Modsat er den selvfølgelig også højere på pokernet.
Stativet skrev:Monopol? Hvad mener du, androide, specifikt med det? Lyst til at uddybe?
Din "passive/aggressive" stil er super nederen og nedladende. Du ved åbenlyst godt hvad han mener. I er det eneste ordentlige træningsforum, hvor der bare er minimal aktivetet. Nu fik jeg skåret det ud i pap, så lad venligst være med at stille så dumme spørgsmål igen.

Sitet er finansieret af Bodylab og Bodyman. De sørger for, det kan køre rundt, så jeg kan ikke se, hvorfor eksemplet er så forkert? BB.dk er ikke en salgskanal for Bodylab og Bodyman per se, men de ser gerne, at BB.dk ikke bliver en salgskanal for konkurrenterne. Eventuelle spørgsmål om disse forhold bør nok stilles Bodylab/Bodyman.
Jeg er muligvis farvet i denne diskussion, men har du eksempler på, vi har slettet tråde? Essensen låste emnet (han slettede det ikke) vedrørende Hviid, fordi folk begyndte at opføre sig som 12-årige pubertetsknægte - det modererer vi forholdsvist hårdt, indrømmer jeg gerne - da vi ikke ønsker, boardet skal flyde med sådanne ytringer og diskussioner. Vi ser gerne, folk ikke kaster mudder og at de opfører sig socialt acceptabelt. Det gjorde de ikke i ovenstående tråd.
Derudover smider vi dopingdiskussioner i "Skraldespanden" og søger at holde tonen ordentlig herinde.
Der er ingen aggressivitet i mit indlæg - beklager hvis det opfattes sådan. Ingen tvinger folk herind, men fordi vi gerne ser øget trafik i vores lille "samfund", forsøger vi at opretholde en vis orden. Når folk opfører sig som en internethero og kalder folk for idioter, svin og lignende eller poster upassende billeder, sletter vi og giver advarsler. Hvad ønsker du ellers, vi bør gøre?

Stativet skrev:Garik skrev:
"Diktaturet" på BB.dk
Hvordan kan du dog sammenligne to forskellige bilproducenter med et sponsoreret site? Dit argument er vagt og direkte forkert. Det du siger, ville svare til at bodylab selv reklamerede for g y m n o r d i c (censur afleder!). Sitet er sponsoreret, ikke ejet af bodylab. Hvis det var ejet af bodylab var det selvsagt en anden sag.At vi skulle slette det, der ikke falder i vores smag, klinger lidt hult - især taget din årelange historik for ligegyldigheder i betragtning, androide - men vi fjerner doping-snak og støj. Derudover lægger vi også op til, I blot kontakter os, hvis I mener, vi er for "hårde" i vores virke.
Jeg har endnu ikke været på et site, hvor man har slettet så meget som her. Prøv at hop ind på pokernet.dk - der har de en ufatteligt mild tilgang til sletning af emner der ikke lige passer dem. Hvis vi ser på sagen med øjenbrynpige, så blev det topic slettet så sent som i går. Det er i øvrigt løgn, at jeg aldrig har været på et site der slettede så meget. Jeg huserede i en periode på xplayn.com som var graden slemmere end jer, men der er gennemsnitsalderen og ik'en lidt lavere. Modsat er den selvfølgelig også højere på pokernet.Monopol? Hvad mener du, androide, specifikt med det? Lyst til at uddybe?
Din "passive/aggressive" stil er super nederen og nedladende. Du ved åbenlyst godt hvad han mener. I er det eneste ordentlige træningsforum, hvor der bare er minimal aktivetet. Nu fik jeg skåret det ud i pap, så lad venligst være med at stille så dumme spørgsmål igen.
Der drives en forretning og jeg kan virkelig ikke se det er så svært at forstå, man ikke gider ligge plads til konkurrenter får linktrafik her.

Stativet>> Det eksempel holder fint. Sitet er netop ejet af bodylab og bodyman. 50/50. Så din argumentation falder lidt til jordenDer drives en forretning og jeg kan virkelig ikke se det er så svært at forstå, man ikke gider ligge plads til konkurrenter får linktrafik her
Derudover tror jeg ikke du ved hvor meget damage-control vi laver. Vi sletter ikke bare fordi vi synes det er sjovt at gøre det - det er en meget underlig tankegang, jeg ikke forstår hvorfor du har. Vi sletter for at undgå at emner udvikler sig negativt og præger boardet i en negativ retning. Der er mange unge mennesker herinde og bølgerne går ofte højt - derfor må vi også svinge leen for at holde et godt debatniveau herinde. Jeg kan love dig for at der ville blive rigtig ubehageligt herinde, hvis vi stoppede med det.
Topic af "øjenbrynpigen" blev ikke slettet, men låst. Det var en rigtig dårlig tråd der udviklede sig til kollektiv mobning af en pige - kan du give mig én god grund til at den tråd ikke skulle låses og glemmes?

Mads801 skrev:One Man Army skrev:Jeg kan godt lide ideen med en kortere UDG, så man undgår alt for meget støj.
Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

Hun kunne have skrevet til dig eller en anden moderator.. Ja, måske selv dingo som havde lagt billederne op. Når hun selv spiller bolden op, så må topic bare køres videre.

One Man Army skrev:Mads801 skrev:One Man Army skrev:Jeg kan godt lide ideen med en kortere UDG, så man undgår alt for meget støj.
UDG bør IMHO være forbeholdt imponerende feats ala
Fru Eriks dødløft
I stedet for løft af tynde drenge med dårlig teknik. Det er da også enormt nedværdigende overfor styrke-atleter, at man begynder at kalde et 5x120 kg. dødløft "at være god til styrke".

Håber hans svar var svar nok 

One Man Army skrev:Helt fint, at man har taget den strategiske beslutning om at UDG skal have alt med, så kan man bare ikke lave så kort en UDG som tilfældet var. I den uge, som UDG refererer til har Veiny, Th00000mas, Misterhamper og Feldskov lagt billeder op af formen. De billeder er langt mere interessante end de 2, der kom med i UDG som, hvis jeg skal være helt ærlig, er noget tarvelige.
Pointen er, at hvis man skal have en UDG med alt, så skal man ikke frasortere toppen

One Man Army skrev:Helt fint, at man har taget den strategiske beslutning om at UDG skal have alt med, så kan man bare ikke lave så kort en UDG som tilfældet var. I den uge, som UDG refererer til har Veiny, Th00000mas, Misterhamper og Feldskov lagt billeder op af formen. De billeder er langt mere interessante end de 2, der kom med i UDG som, hvis jeg skal være helt ærlig, er noget tarvelige.
Pointen er, at hvis man skal have en UDG med alt, så skal man ikke frasortere toppen

8800 skrev:One Man Army skrev:Helt fint, at man har taget den strategiske beslutning om at UDG skal have alt med, så kan man bare ikke lave så kort en UDG som tilfældet var. I den uge, som UDG refererer til har Veiny, Th00000mas, Misterhamper og Feldskov lagt billeder op af formen. De billeder er langt mere interessante end de 2, der kom med i UDG som, hvis jeg skal være helt ærlig, er noget tarvelige.
Du er selvfølgelig, ligesom alle andre brugere, velkommen til at skrive en PB til mods, hvor du foreslår materiale til UDG. Det kan ikke forventes at mods ser alt.
Garik skrev:One Man Army skrev:Helt fint, at man har taget den strategiske beslutning om at UDG skal have alt med, så kan man bare ikke lave så kort en UDG som tilfældet var. I den uge, som UDG refererer til har Veiny, Th00000mas, Misterhamper og Feldskov lagt billeder op af formen. De billeder er langt mere interessante end de 2, der kom med i UDG som, hvis jeg skal være helt ærlig, er noget tarvelige.
Det er skam heller ikke vores hensigt. Måden UDG skabes på, er gennem indsamling i løbet af ugen. I den forgangne uge har vi været, lad os bare være diplomatiske og sige, mindre gode til dette, hvorfor ovenstående er gået os forbi. Dog er fælles-tråden for billeder ikke en, vi støvsuger, men vi ser derimod på logs.
Jeg beklager selvfølgelig, vi ikke har været bedre til det i løbet af sidste uge, men vi forsøger bestemt ikke at frasortere hverken eliten eller de mere "almindelige" brugere
tobias76 skrev:Skal jeg stave det for dig?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster