Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lyngbeck skrev:Snakked med en i mit center idag, der sagde at dødløft ikk rigtig var en nødvendighed medmindre man ville noget stærkmands halløj.. var ihvertfald det jeg fik ud af det.
Hva er jeres mening.
Ps. Personligt træner jeg for størrelse.. og derfor synes jeg han har ret.

Lyngbeck skrev:Snakked med en i mit center idag, der sagde at dødløft ikk rigtig var en nødvendighed medmindre man ville noget stærkmands halløj.. var ihvertfald det jeg fik ud af det.
Hva er jeres mening.

StefanM skrev:Lyngbeck skrev:Snakked med en i mit center idag, der sagde at dødløft ikk rigtig var en nødvendighed medmindre man ville noget stærkmands halløj.. var ihvertfald det jeg fik ud af det.
Hva er jeres mening.
For en bodybuilder eller hobbyløfter, motionist, osv er der INTET der er nødvendigt. Det ændrer dog ikke på at det ER en super øvelse, der træner rigtigt mange muskler, og derfor burde rigtigt mange have den med i programmet. Men nødvendigt? Nej.

poul hansen skrev:Dødløft træner også lats ganske fremragende.

Ungen skrev:poul hansen skrev:Dødløft træner også lats ganske fremragende.
Gør andre dødløft varianter også det?

Lyngbeck skrev:Ungen skrev:poul hansen skrev:Dødløft træner også lats ganske fremragende.
Gør andre dødløft varianter også det?
Den vil jo altid lave et træk i dine skuldre medmindre du løfter den ved tankens kraft

Lyngbeck skrev:
Har den samme effekt som Squat, det med store muskler og større test produktion som så smitter af på fx. Biceps?

Bone-14 skrev:Ja det gør den vel når den rammer en så stor muskelgruppe som ryggen bliver der udskilt testetoron, endda mere end ved squat kunne jeg forstille mig.

hot_fifty skrev:Bone-14 skrev:Ja det gør den vel når den rammer en så stor muskelgruppe som ryggen bliver der udskilt testetoron, endda mere end ved squat kunne jeg forstille mig.
Næppe. Det i benene man har de største muskler. Men klart dødløft skal med. Hvor vidt den træner lats vil jeg ik udtale mig om, men den er en god basis øvelse, som bør være med

StefanM skrev:hot_fifty skrev:Bone-14 skrev:Ja det gør den vel når den rammer en så stor muskelgruppe som ryggen bliver der udskilt testetoron, endda mere end ved squat kunne jeg forstille mig.
Næppe. Det i benene man har de største muskler. Men klart dødløft skal med. Hvor vidt den træner lats vil jeg ik udtale mig om, men den er en god basis øvelse, som bør være med
Synes du ikke at man bruge benene riiiiiimeligt meget i dødløft?

StefanM skrev:hot_fifty skrev:Bone-14 skrev:Ja det gør den vel når den rammer en så stor muskelgruppe som ryggen bliver der udskilt testetoron, endda mere end ved squat kunne jeg forstille mig.
Synes du ikke at man bruge benene riiiiiimeligt meget i dødløft?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster