Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1160
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1158

Følg bodybuilding.dk på

drop tunge håndvægte så forsvinder dopingmisbrugerne?

Udskriv emne

Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping

MotionsForum Horsens har som de fortalte i nyhederne her til aften valgt at droppe håndvægte fra 26kg og op, af den ene grund at forhindrer dopede at træne der, som de i øvrigt mener er sket. Desuden hæmmer det jo også betydeligt de som ikke bruger dit og dat, da 26kg jo ikke er alverden i mange øvelser. Er det for lavt at gå i kg ? Hvorfor ikke 20kg så ?

Jeg tænker bare: "Så tag dog en barbell og smæk kg'ene på der istedet, hvad er problemet?"

Hvad synes I? er det løsningen?
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Reputation point: 0

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

S.K skrev:MotionsForum Horsens har som de fortalte i nyhederne her til aften valgt at droppe håndvægte fra 26kg og op af den ene grund at forhindre dopede at træne der. Desuden hæmmer det jo også betydeligt de som ikke bruger dit og dat, da 26kg jo ikke er alverden i mange øvelser. Er det for lavt at gå i kg ? Hvorfor ikke 20kg så ?

Jeg tænker bare: "Så tag dog en barbell og smæk kg'ene på der istedet, hvad er problemet?"

De tvinger bare de seriøse clean atleter ud i "krudt" centrene, totalt tåbeligt i mine øjne..
Brugeravatar

Reputation point: 80

Geografisk sted: Kaas City

S.K skrev:MotionsForum Horsens har som de fortalte i nyhederne her til aften valgt at droppe håndvægte fra 26kg og op, af den ene grund at forhindrer dopede at træne der, som de i øvrigt mener er sket. Desuden hæmmer det jo også betydeligt de som ikke bruger dit og dat, da 26kg jo ikke er alverden i mange øvelser. Er det for lavt at gå i kg ? Hvorfor ikke 20kg så ?

Jeg synes bare at skod-centre med den holdning burde lukke helt i stedet. Så kommer man da ikke 'til' at melde sig ind sådanne steder..

(og nej, jeg siger ikke de er skod centre fordi de ikke tillader doping, bare for lige at få den lagt fast)
Sidst rettet af Andersbr 10. okt 2008, 20:27, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg syntes det er en rigtig dårlig løsning!! Da man på den baggrund dømmer folk, der kan bruge plus 26 kg DB i deres træning som dopingsmisbrugere...

Flere penge til dopingtest syntes jeg derimod er vejen frem.
Sport is about expressing your true self and realizing your own unique potential - Say no 2 doping

Geografisk sted: Viborg

Træner her: DIT Studie

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00

Kan godt se idéen i det, men det går jo i sidste ende ud over de folk der træner clean. Dem der krudter den finder bare et andet center hvor de kan træne "i fred". Så i sidste ende tror jeg ikke det vil komme nogle parter til gode, da de sikkert også mister mange clean medlemmer på længere sigt.
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

MC skrev:Kan godt se idéen i det, men det går jo i sidste ende ud over de folk der træner clean. Dem der krudter den finder bare et andet center hvor de kan træne "i fred". Så i sidste ende tror jeg ikke det vil komme nogle parter til gode, da de sikkert også mister mange clean medlemmer på længere sigt.

Kan du forklare mig idéen i det MC? Fordi jeg kan på INGEN måde se noget formål i det :)
Brugeravatar
EliteTeam

hvem kan IKKE bruge 26 kg håndvægte? I bænkpres eller rows fx
De kommer da til at miste en del brugere
Nubretpumper
Brugeravatar

Hej Søren.

Et superaktuelt emne at bringe på banen.

Jeg må indrømme at jeg bliver temmelig sur over disse disponeringer . . . men ikke på centret - eller centrene.
Det er nu i dit eksempel her med MotionsForum Horsen deres eneste sanktionsmulighed over for dopingmisbrugere. Præcis som jeg ser udviklingen i andre centre.

Jeg bliver satme vred på AS-brugerne! :evil: :evil: :evil:
Det er dem der ødelægger det for os andre som fremstår målbevidste med vores træning og sagtens har tålmodigheden til at nå gode resultater ad den langsomme men rigtige vej.

De smadrer med deres kyniske facon grundlaget for os andre der er stærke nok til at tumle rundt med 40-50-60 kg. håndvægte.

En mand som mig der har rygproblemer kan ikke altid stå med en vægtstang og jeg må altså af og til træne siddende med håndvægte, så den løsning du skitserer holder desværre ikke for alle . . . men selv jeg bliver straffet og betaler fuld kontingent i et center hvor man kæmper for at holde "de omvandrende uintelligente kemifabrikker" fra døren - og bevarer et klientel der stiller høje krav til sig selv, men også tilhører den faste og stabile kundekreds.

Jeg er 100% respektløs over for dopingmisbrugerne . . . de udviser foragt for deres egen fysik - og over for omgivelserne for egen kortsigtede gevinst.

"Kortsigtede løsninger giver langsigtede problemer".
Håber dermed at AAS brugerne bliver ramt hårdt! :twisted:

Et lille opkast fra en sur BB'er!
"Ydmyghed består ikke i at fornægte sig selv, men i at vedkende sig sin handling "
Antoine de Saint-Exupéry
Brugeravatar

Geografisk sted: Sorø

Andersbr skrev:Jeg synes bare at skod-centre med den holdning burde lukke helt i stedet. Så kommer man da ikke 'til' at melde sig ind sådanne steder..

(og nej, jeg siger ikke de er skod centre fordi de ikke tillader doping, bare for lige at få den lagt fast)
Man skal se lidt længere og tænke på hvad der er den dybereliggende årsag til den disponering. :wink:
En sådan beslutning er tvungen.
"Ydmyghed består ikke i at fornægte sig selv, men i at vedkende sig sin handling "
Antoine de Saint-Exupéry
Brugeravatar

Jeg hørte det flere gange i morges i radioens nyhedsudsendelse.
De sagde at de ville smide de tunge vægte ud,
men de sagde ikke noget om det var håndvægte eller vægtskiver :)
Heller ikke noget om, hvor langt de ville gå ned i vægt.
Jeg tænkte på at det vil være godt at gå på rov i den affaldscontainer,
de smider dem ud i. :) :)

Hende, de interviewede, sagde at de nok også ville gå ud over nogle af de stærkeste, der er clean,
men at der nok vil komme endnu flere nye ind i centeret.

For nogle år siden gjorde de det samme af samme grund i fængslernes motionscentre.

Det ville ikke gå ud over mig, hvis jeg trænede i sådan et center,
men principielt er det en udelukkelse af eliten, eller endnu værre, dem der er på vej.

Tænk, hvis den holdning ville brede sig til andre sportsgrene,
så dem, der løber hurtigst eller cykler hurtigst ikke er velkommen.
Det bliver nogle klubber kun for motionister (eller måske pensionister) :o :o
http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyheder/Horsens/2008/10/10/10083615.htm?rss=true®ional
Henning
Det bedste jeg oplever, er når folk har succes.
...så jeg deltager selv med glæde i den oplevelse :)
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Ugelbølle

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 65.00
- Dødløft: 85.00

Galleri: Vis galleri (25)

Jeg tror ikke kun grunden til at centre har latterligt lave vægtgrænser er for at forhindre krudtmisbrugere (og her taler jeg generelt, kender ikke til det enkelte center i horsens):

Mange af de steder har et klientel af fritidsmotionister, der bare ikke bryder sig om at se store(for alle store trænende opfattes jo som dopede, af en stor del af de folk der ikke har den store indsigt i træning), svedende atleter, der laver lyd når de squatter. Derfor er det nærliggende for centrene at fjerne de tunge håndvægte, så deres målgruppe ikke "forulempes" af tilstedeværelsen af folk, der rent faktisk er seriøse med deres træning. Dette kan fint lade sig gøre under påskud af at forhindre krudtere adgang (så foregiver man også at gøre noget ved det problem #-o )

Jeg er klar over at det er ret sort på hvidt, ikke desto mindre er jeg af den opfattelse at dette er ligeså meget det, der ligger til grund for de lave vægte i størstedelen af de "folkelige/mainstream" centre, som motivet for at undgå dem der tager AAS.

Jeg synes det er et dybt latterligt tiltag, og en meget forkert måde at gribe problemet an på. Jeg er imod AS, men ligeså meget imod at skære alle over en kam, for at ens betalende klientel er fri for at se på seriøse (og clean) bb'ere og sl'ere
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator

Reputation point: 675

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00

Taurus skrev:
Andersbr skrev:Jeg synes bare at skod-centre med den holdning burde lukke helt i stedet. Så kommer man da ikke 'til' at melde sig ind sådanne steder..

Man skal se lidt længere og tænke på hvad der er den dybereliggende årsag til den disponering. :wink:

Tvungen af hvem?
Brugeravatar
EliteTeam

Jeg synes man skulle teste de personer som man mistænker i sit center, og så give dem en hård karantæne, mere end blot et års forbud, og måske en stor bøde. Efter at det center jeg træner i er blevet en del af ADD, så kommer flere af dem man mistænker og spørger hvornår ADD kommer. Er sgu lidt sjovt at se at de er lige ved at pisse i bukserne af skræk :lol:
Ved godt at det svinger fra center til center med hvor mange "mistænkte" der træner, så skal der bare gøres et eller andet for at komme dopingmisbrugere til livs.
Brugeravatar

Træner her: SportsClub Viborg
DIT Studie

Styrkeliste
- Squat: 150.00

Galleri: Vis galleri (19)

Det var da den mest tåbeligt ide at droppe vægtene fra 26 kg og op. Tror det er en eller anden kagearm der har taget den beslutning. I mit center, som nu er mit gammle center, grundet chikane (det er lige meget) er der oz en der brokker sig over at tage kg af hele tiden, så han til sidst kun har stangen =D> det er den slags der laver så et LORTE center.
Nu kender jeg ikke centret. Men der var et center jeg ville prøve, kom og fik at vide de kun havde håndvægte op til 12 kg. Det var mest ældre og kvinder der brugte det. Jeg blev så henvist til et andet center. Jeg kunne forestille mig det er så et center for kvidner, aerobic og ældre. Som nyhederne puster op til det helt vilde.

Logbog: Ingen logbog

Taurus skrev:

Gad vide om den dybere årsag så kun er at man ikke vil have krudtede folk til at træne i sit center. Jeg tror der ligger mere til grund :wink:

Og selv hvis doping var den eneste grund, synes jeg stadig det er en ustyrligt vag måde at håndtere problemet på
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk

Bodyman Bodylab

Brugeravatar
Administrator

Styrkeliste

kr athletic skrev:Jeg synes man skulle teste de personer som man mistænker i sit center, og så give dem en hård karantæne, mere end blot et års forbud, og måske en stor bøde. Efter at det center jeg træner i er blevet en del af ADD, så kommer flere af dem man mistænker og spørger hvornår ADD kommer. Er sgu lidt sjovt at se at de er lige ved at pisse i bukserne af skræk :lol:
Ved godt at det svinger fra center til center med hvor mange "mistænkte" der træner, så skal der bare gøres et eller andet for at komme dopingmisbrugere til livs.

De skulle da bare ha livstids karantæne, efter min mening er det sådan det skal håndteres.
Jesper Linde
Brugeravatar

Geografisk sted: Skanderborg.

jesperlinde skrev:
kr athletic skrev:Jeg synes man skulle teste de personer som man mistænker i sit center, og så give dem en hård karantæne, mere end blot et års forbud, og måske en stor bøde. Efter at det center jeg træner i er blevet en del af ADD, så kommer flere af dem man mistænker og spørger hvornår ADD kommer. Er sgu lidt sjovt at se at de er lige ved at pisse i bukserne af skræk :lol:

De skulle da bare ha livstids karantæne, efter min mening er det sådan det skal håndteres.

Ja, noget i den stil :8
Brugeravatar

Træner her: SportsClub Viborg
DIT Studie

Styrkeliste
- Squat: 150.00

Galleri: Vis galleri (19)

kr athletic skrev:
jesperlinde skrev:

Ja, noget i den stil :8

:goodpost:
Jesper Linde
Brugeravatar

Geografisk sted: Skanderborg.

Nick187 skrev:Jeg tror ikke kun grunden til at centre har latterligt lave vægtgrænser er for at forhindre krudtmisbrugere (og her taler jeg generelt, kender ikke til det enkelte center i horsens):

Mange af de steder har et klientel af fritidsmotionister, der bare ikke bryder sig om at se store(for alle store trænende opfattes jo som dopede, af en stor del af de folk der ikke har den store indsigt i træning), svedende atleter, der laver lyd når de squatter. Derfor er det nærliggende for centrene at fjerne de tunge håndvægte, så deres målgruppe ikke "forulempes" af tilstedeværelsen af folk, der rent faktisk er seriøse med deres træning. Dette kan fint lade sig gøre under påskud af at forhindre krudtere adgang (så foregiver man også at gøre noget ved det problem #-o )

Jeg er klar over at det er ret sort på hvidt, ikke desto mindre er jeg af den opfattelse at dette er ligeså meget det, der ligger til grund for de lave vægte i størstedelen af de "folkelige/mainstream" centre, som motivet for at undgå dem der tager AAS.

Jeg synes det er et dybt latterligt tiltag, og en meget forkert måde at gribe problemet an på. Jeg er imod AS, men ligeså meget imod at skære alle over en kam, for at ens betalende klientel er fri for at se på seriøse (og clean) bb'ere og sl'ere

Jeg er bange for at du har fuldstændig ret! Det er et skridt i den helt forkerte retning hvis de forsøger at nedprioritere frivægtsmulighederne i centrene for at Familien Danmark kan lulle sig selv i søvn i yderlårsmaskinen uden at skulle behøve at kigge og høre på folk der træner squat med lidt kilo på nakken. Meget ærgeligt udvikling hvis flere centrer hopper med på den vogn :|
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator

Reputation point: 257

Styrkeliste
- Bænkpres: 302.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 250.00

Galleri: Vis galleri (3)

Friche skrev:
Nick187 skrev:Jeg tror ikke kun grunden til at centre har latterligt lave vægtgrænser er for at forhindre krudtmisbrugere (og her taler jeg generelt, kender ikke til det enkelte center i horsens):

Jeg er bange for at du har fuldstændig ret! Det er et skridt i den helt forkerte retning hvis de forsøger at nedprioritere frivægtsmulighederne i centrene for at Familien Danmark kan lulle sig selv i søvn i yderlårsmaskinen uden at skulle behøve at kigge og høre på folk der træner squat med lidt kilo på nakken. Meget ærgeligt udvikling hvis flere centrer hopper med på den vogn :|

Nemlig! Og problemet er at der for mig at se lige præcis er mange centre der har den indstilling. Fx går dumbells i fitness world ikke højere end 36

Det er en skam at seriøst trænende isoleres på den måde
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk

Bodyman Bodylab

Brugeravatar
Administrator

Styrkeliste

Nick187 skrev:Nemlig! Og problemet er at der for mig at se lige præcis er mange centre der har den indstilling. Fx går dumbells i fitness world ikke højere end 36

Og hvis det sker så vil mange blive tvunget ud i de ADD-fri centre og blive endnu mere mistænkt for at krudte den. Og måske vil flere folk endda begynde at tro på at man ikke kan løfte 40 kilo på nogen som helst tænkelig måde uden at have en kanyle i måsen.

Til gengæld har jeg en kollega der var et halvt år i australien som kunne berette om at squat, og frivægte generelt, var en fast bestanddel af træningsprogrammerne til alle målgrupperne i centrene. Så lad os håbe at det kan gå den vej istedet :)
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator

Reputation point: 257

Styrkeliste
- Bænkpres: 302.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 250.00

Galleri: Vis galleri (3)

Nick187 skrev:
Taurus skrev:

Gad vide om den dybere årsag så kun er at man ikke vil have krudtede folk til at træne i sit center. Jeg tror der ligger mere til grund :wink:

Og selv hvis doping var den eneste grund, synes jeg stadig det er en ustyrligt vag måde at håndtere problemet på

Svært at sige om alle centre der tager disse skridt til at udfase de tunge vægte, gør det af denne årsag, men ikke desto mindre har det været argumentet i de centre jeg har forespurgt.
- så kan jeg ikke lade være at vende min vrede mod et bestemt klientel, da jeg således også bliver straffet i denne beslutningstagen.
Antoine de Saint-Exupéry
Brugeravatar

Friche skrev:
Nick187 skrev:Nemlig! Og problemet er at der for mig at se lige præcis er mange centre der har den indstilling. Fx går dumbells i fitness world ikke højere end 36

Og hvis det sker så vil mange blive tvunget ud i de ADD-fri centre og blive endnu mere mistænkt for at krudte den. Og måske vil flere folk endda begynde at tro på at man ikke kan løfte 40 kilo på nogen som helst tænkelig måde uden at have en kanyle i måsen.

Til gengæld har jeg en kollega der var et halvt år i australien som kunne berette om at squat, og frivægte generelt, var en fast bestanddel af træningsprogrammerne til alle målgrupperne i centrene. Så lad os håbe at det kan gå den vej istedet :)

Lige præcis, det er en dårlig udvikling der(værst tænkeligt) ender i at alle der løfter "tungt" isoleres fra de almindelige centre

Lyder vildt med forholdene i australien, når man tænker på hvor langt de danske centre er fra den slags vejledning - det er jo nærmest udelukkende maskin-træning der anbefales. I sidste ende er det jo et spørgsmål om hvad målgruppen vil - Så må man bare håbe folk er villige til at finde ud af hvad der er optimalt for dem, så skal centrene nok følge efterspørgslen
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk

Bodyman Bodylab

Brugeravatar
Administrator

Styrkeliste

Hvordan finder man egenligt dem som er dopede ??

det er jo på ingen måde altid de stærkeste!

Jeg har læst i en bog om emnet at det tit er disco pumperen! Forstået på den måde at det er ham som ikke har sat sig ordenlig ind i træningen, men gerne vil være stor. Han kører en masse bænk og biceps og så kører han krudt.

Bliver han stor ?
ikke nødvendigvis, det kan være at han har fået en skod kur fordi han ikke har forstand på det. osv osv. Så folk behøver da bestemt ikke være store for at dope sig.

til gengæld er det ret relevant at finde nogle kriteriet som man kan bruge til at udvælge folk til doping kontrol.

Samtidig skal der tages flere stikprøver. Således at folk der tager doping ikke føler sig sikre.

Man kunne måske forstille sig at anti doping danmark prøvede at finde folk der dopede sig ved at have agenter ??
det ville da være über slesk :mrgreen:
Brugeravatar

Geografisk sted: KSK ( Københavns Styrkeløft Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 140.00

TBD skrev:Hvordan finder man egenligt dem som er dopede ??

det er jo på ingen måde altid de stærkeste!

Jeg har læst i en bog om emnet at det tit er disco pumperen! Forstået på den måde at det er ham som ikke har sat sig ordenlig ind i træningen, men gerne vil være stor. Han kører en masse bænk og biceps og så kører han krudt.

Bliver han stor ?
ikke nødvendigvis, det kan være at han har fået en skod kur fordi han ikke har forstand på det. osv osv. Så folk behøver da bestemt ikke være store for at dope sig.

til gengæld er det ret relevant at finde nogle kriteriet som man kan bruge til at udvælge folk til doping kontrol.

Samtidig skal der tages flere stikprøver. Således at folk der tager doping ikke føler sig sikre.

Man kunne måske forstille sig at anti doping danmark prøvede at finde folk der dopede sig ved at have agenter ??
det ville da være über slesk :mrgreen:

Lige netop sådan en type du beskriver ,er lige smidt ud af vores center .. eller.. ADD kom og udtog ham og han nægtede. Direkte indbegrebet af diskopumper.. og ikke særlig stor eller noget på nogen måde.

Men jeg synes det er verdens mest skod ide, det er det tyndeste argument.. Få nogle flere random tests ind og gør det den vej, og straf de virkelige syndere istedet for alle os andre!
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Doping er trist :evil:

Kæmpe håndvægte er for nice :mrgreen:

Så hvis vi kan få skilt de to ting ad er jeg glad :) jeg vil gerne have 60 kg håndvægte i alle centre. også selvom jeg ikke engang kan løfte dem.....endnu :twisted:
Brugeravatar

Geografisk sted: KSK ( Københavns Styrkeløft Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 140.00

DET ER SÅ FUCKING LAME!

Det irriterer mig grænseløst at de virkelig bilder sig selv ind at det er måden at holde folk fra at krudte!

Man kan snart ik komme hen i et almindeligt center uden der MAX er 30kg håndvægte. Jeg ved simpelthen ik hvad de fejler. Næsten alle unge (som det jo mest er i et træningscenter) kan da bruge mere end 30kg til en eller anden øvelse. Og os der har trænet flere år har sku nok gavn af +30kg håndvægte uden at vi krudter. Kan ik klare det lort..

Rockstar skrev:DET ER SÅ FUCKING LAME!

Det irriterer mig grænseløst at de virkelig bilder sig selv ind at det er måden at holde folk fra at krudte!

Man kan snart ik komme hen i et almindeligt center uden der MAX er 30kg håndvægte. Jeg ved simpelthen ik hvad de fejler. Næsten alle unge (som det jo mest er i et træningscenter) kan da bruge mere end 30kg til en eller anden øvelse. Og os der har trænet flere år har sku nok gavn af +30kg håndvægte uden at vi krudter. Kan ik klare det lort..

Fuldstændig enig...det er pisse irriterende, det er en hån mod os, der træner seroøst og clean! :evil:
‎"When you feel weak, you feel like you wanna just give up.
But you gotta search within you, you gotta find that inner strength
and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
and not be a quitter" - Eminem
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Dødløft: 160.00

Det er så irriterende. Alle der har trænet i bare lidt tid kan tage mere i rows, skulderpres og shrugs med håndvægte. Deres plan skal nok virke, men de skræmmer også alle andre væk.

Træner her: Klub Herkules Nordborg

Næste

Tilbage til Doping

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster