Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

marsven123 skrev:Fik a vide igår at det er forkert at køre bryst/triceps sammen og ryg/biceps sammen??

marsven123 skrev:Fik a vide igår at det er forkert at køre bryst/triceps sammen og ryg/biceps sammen??

Moqensen skrev:Gør mig en tjeneste aldrig nogensinde at lytte til den person der har fortalt dig det.

Dæncker skrev:marsven123 skrev:Fik a vide igår at det er forkert at køre bryst/triceps sammen og ryg/biceps sammen??
Og hvad er hans argument for det?

qzpR skrev:Hvad gør dem, som træner fullbody så oO
nu må man ikke generalisere, men hold kæft der var nogle underlige i mit gamle center oO

Xiva skrev:qzpR skrev:Hvad gør dem, som træner fullbody så oO
nu må man ikke generalisere, men hold kæft der var nogle underlige i mit gamle center oO
Dem der træner fullbody træner selvfølgelig det hele..
Problemet ved at træne Bryst, biceps og Ryg, triceps er at det nok ville se sådan her ud
Dag 1: Bryst, biceps
Dag 2: Ryg, Triceps
- Ved at du træner bryst (som aktivere triceps) og biceps på dag 1, ville de være "trætte" og "ødelagt" på dag 2, så når du skal ned og træne ryg, vil du ikke kunne få en ordentlig omgang ryg ud af det, fordi du er træt i biceps. Og når du træner triceps vil du træne en muskel som ikke er restitueret ordentligt..

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Dingo skrev:Der er jo ikke noget forkert i at gøre det i en periode hvis der er en idé i det. Direkte at afvise det er da dumt.
HST benytter jo også udelukkende excentrisk træning i den sidste blok, men hvis folk ikke kendte HST ville de nok også flyve op af stolen hvis de hørte en sige "jeg træner hvor jeg kun sænker vægten".. uden egentlig at vide tankerne bag

Så det kan vel godt fungerer
Xiva skrev:qzpR skrev:Hvad gør dem, som træner fullbody så oO
Dem der træner fullbody træner selvfølgelig det hele..
Problemet ved at træne Bryst, biceps og Ryg, triceps er at det nok ville se sådan her ud
Dag 1: Bryst, biceps
Dag 2: Ryg, Triceps
- Ved at du træner bryst (som aktivere triceps) og biceps på dag 1, ville de være "trætte" og "ødelagt" på dag 2, så når du skal ned og træne ryg, vil du ikke kunne få en ordentlig omgang ryg ud af det, fordi du er træt i biceps. Og når du træner triceps vil du træne en muskel som ikke er restitueret ordentligt..

kwarzon skrev:Har trænet sådan her i PERIODER.
1. Bryst/bicep
2. Ben
3. Ryg, Tricep
OFF

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster