Vil i kigge min kostplan igennem og sige hvad i synes - mangler jeg noget, forkerte madkilder?
Alder: 22 år
Højde: 187 cm
Vægt: 84,5 kg.
Ligevægtsindtag: 3114 kcal (træning 3-5 gange om ugen)
Status: lean bulker

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:Dine fedtkilder er ikke specielt gode - der ville jeg nok sætte ind, hvis det var mig.

Chelsea2013 skrev:Garik skrev:Dine fedtkilder er ikke specielt gode - der ville jeg nok sætte ind, hvis det var mig.
Hvorfor går du så meget op i sundt fedt og maksimalt fedtindtag Garik?

, men så længe du spiser med en stor overvægt af sunde madvarer (som du jo gør), så gør det ikke det store at der lige ryger 100g pølleret ned 

Barbellz skrev:Chelsea2013 skrev:Garik skrev:Dine fedtkilder er ikke specielt gode - der ville jeg nok sætte ind, hvis det var mig.
Er det her seriøst? Du er vel klar over, at der er forskel på fedt, ikke sandt?
Til TS: Din frokost virker ikke særlig optimal med frikadeller, saltkød, svensk pølseret og rullepølse - Det ville jeg i hvert fald ændre.
For mig har det ikke gjort nogen forskel om mit fedt er kommet fra mandler, fisk, rapsolie eller om det er kommet fra pølser, bacon, frikadeller m.m.

Chelsea2013 skrev:Garik skrev:Dine fedtkilder er ikke specielt gode - der ville jeg nok sætte ind, hvis det var mig.

Stener skrev:vil gerne have flere kalorier ind - hvor kan jeg tilføje, synes i?

fedania skrev:Stener skrev:vil gerne have flere kalorier ind - hvor kan jeg tilføje, synes i?
Okay, her falder jeg nok lidt af. Du har problemer med at få nok kalorier, og alligevel vælger du fedtfattige mælkeprodukter i din kost (her tænker jeg på 10% mozzarella og 0,5% kvark)? Vælg nogle fuldfede varianter i stedet! Det behøver ikke være svært

Stener skrev:fedania skrev:Stener skrev:vil gerne have flere kalorier ind - hvor kan jeg tilføje, synes i?
Okay, her falder jeg nok lidt af. Du har problemer med at få nok kalorier, og alligevel vælger du fedtfattige mælkeprodukter i din kost (her tænker jeg på 10% mozzarella og 0,5% kvark)? Vælg nogle fuldfede varianter i stedet! Det behøver ikke være svært
mozzarellaen skyldes at jeg blot spiser hvad der er i kantinen.
Kvarken er fordi det er det de har i kvickly

Stener skrev:Kulhydraterne i A38 er stortset kun sukker - så det vil jeg helst ikke skrue op for.

fedania skrev:Stener skrev:Kulhydraterne i A38 er stortset kun sukker - så det vil jeg helst ikke skrue op for.
Tænk engang, hvis dit svar her havde fortsat med en indikation af, at du rent faktisk havde tænkt over det der blev skrevet. Fx med ordene "men jeg kunne måske tilføje [indsæt selv andet mælkeprodukt som du synes passer til det måltid] istedet - det vil give mig flere kalorier" eller "jeg kunne måske erstatte hele måltidet med noget andet, omelet med kødfyld eller lignede, for at få flere kalorier" eller "jeg tror jeg smider en håndfuld nødder i min a38 for at få flere kalorier og noget sundt fedt".
Men ak nej, det er selvfølgelig lettere udelukkende at sable andres forslag ned, end selv at tænke tanken "hvad nu hvis..." og tage aktiv del i planlægningen af ens kost.
Få så nej-hatten af, og kom i det kreative hjørne

El Patron skrev:Sjovt som folk de flueknepper fedt når resten af kostplanen består af langt værre fødevarer. Hvorfor æder du bodylab carbs, Rugbrød, Cheasy yoghurt, hamburgerryg fra den grønne slagter, sikkert fyldt med mærkelige ting. Hvad er der i kyllinge fileten fra Defco,

Garik skrev:El Patron skrev:Sjovt som folk de flueknepper fedt når resten af kostplanen består af langt værre fødevarer. Hvorfor æder du bodylab carbs, Rugbrød, Cheasy yoghurt, hamburgerryg fra den grønne slagter, sikkert fyldt med mærkelige ting. Hvad er der i kyllinge fileten fra Defco,
Sjovt at du flueknepper rugbrød, hamburgerryg og kylling - får du alle disse varer hjemmelavede eller økologiske?

El Patron skrev:de andre fødevarer som kan være problematiske.

El Patron skrev:Det jeg vil frem til er at lige så snart at folk nævner fedt herinde så kommer der alle mulige råd om hvad der er sundt og hvorfor der ikke må spises det ene og det andet. Men der bliver ikke kommenteret på en kostplan hvor der indgår mange andre fødevarer som mange herinde ved også kan være problematiske.
Hvad er rugbrød, du kan få mange varianter men de fleste er hvedemel med lidt fuldkorn og noget farve så det ligner the real thing. Så er de ikke sundt. Desuden er gluten et problem for mange mennesker også selvom de ikke har cøliaki. Rugbrød indeholder også akrylamid, heller ikke videre sundt.
Pålæg er også meget forskelligt og der er selvfølgelig noget som fint kan spises, men i meget af det er der tilsat forskellige aromastoffer og andet kemi, som ikke er specielt sundt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster