Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 693
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 690

Følg bodybuilding.dk på

Fake

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

hey jeg er selv ny i bodybuilding verden!

Jeg har selv nogen Drømme og Mål sådan som jeg godt kunne tænke mig at komme til at se ud :)

nå jeg ser PÅ nogen af de Gutter der Træner i mit center eller her På hjemmesiden!

Tænker jeg hold da kæft det ser sgu godt ud :)

men Pluselig høre man mere Om personen!

Nu snakker jeg om de Gutter som er i Mit trænings center!

At de har taget steroider!

er alle bare på steroider?

man mister bare mere og mere Håb, nå man selv har en drøm om Hvordan man vil se ud :)

så tænkte om nogen Kunne smide Nogen Links fra denne side måske, med Nogen gutter som ikke har taget steroider eller noget :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Er langt fra ekspert på området, men nej overhovedet ikke alle der er på steroider. Efter hvad jeg har oplevet herinde er de fleste MEGET imod steroider.
jeg mener selv du sagtens kan opnå hvilke som helst mål du har, gennem rigtig træning og en god kost.

Kost og kontrolleret træning er som sagt nøglen til at få opfyldt de mål du nu har.. Men prøv at hør hva de andre nu vil svare, og hold dig fra steroider :)
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Der er ingen herinde der har taget krudt (Eller det er der nok) Men det er ikke kotumen herinde og slet ikke snakke om steo. Man snakker om krudt/steo inde på bodyhouse.eu.

At folk vælger at krudte sig frem til sin drøm er jo bare håbløst i min verden. De når det sikkert på en hurtigere måde og des lige, men jeg kan virkelig ikke se pointen i det.

Træn stille og roligt, hav noget tålmodighed, spis fornuftigt og sæt dig ind i tingene og dediker dig til dit mål. så skal du nok nå det uden steobasser.
Hvis phillimus var en mus, ville jeg forgifte ham med rottegift.

Geografisk sted: århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Damn.. har li besøgt Bodyhouse.nu ... de må være bindegale.. der er intet træning i det de laver... Det ren kemisk insprøjtning.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00

Du må også være lidt kildekritisk!
Bare fordi en af dine venner siger en af de store brød er på krudt, betyder det ikke nødvendigvis han er - det kan lige så godt være nogle rygter nogen har startet pga. jalousi.
- Vil du virkelig vide det må du jo spørge de personer det handler om..

og omkring kendte BB'ere som ikke krudter? - jeg kan nævne eksempler på nogen som siger de ikke gør, men konkret er der jo ingen som ved det udover den nærmeste omgangskreds..

Reputation point: 15

ckp2906 skrev:Damn.. har li besøgt Bodyhouse.nu ... de må være bindegale.. der er intet træning i det de laver... Det ren kemisk insprøjtning.

Jeg vil så lige informere dig om, at hvis man tager steroider så bliver du altså nød til at gå virkelig meget op i din kost og træning, for at få mest ud af det. Det kommer ikke af sig selv, når man krudter den. Og nej, man er ikke bindegal fordi man tager steroider.
"You never have to wait for a squat rack on Christmas morning"
- Ben "Pak Man" Pakulski

"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general."
- Mark Rippetoe
Brugeravatar

Træner her: Hjørring Styrkesport

Nicobruun skrev:
ckp2906 skrev:Damn.. har li besøgt Bodyhouse.nu ... de må være bindegale.. der er intet træning i det de laver... Det ren kemisk insprøjtning.

Og nej, man er ikke bindegal fordi man tager steroider.

Næææ, man er bare mindre klog (i forhold til sit eget helbred) end dem, der lader være!

Og naturligvis er det ikke alle, der tager steroider. Men det er stadig for mange.

Nicobruun skrev:

Jeg vil så lige informere dig om, at hvis man tager steroider så bliver du altså nød til at gå virkelig meget op i din kost og træning, for at få mest ud af det. Det kommer ikke af sig selv, når man krudter den. Og nej, man er ikke bindegal fordi man tager steroider.

Taler du af erfaring?
Kan du gætte hvem jeg er? Jeg er ALUN! Den mægtigste og viseste troldmand i norden muhaha.

Geografisk sted: østerbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 130.00

Olai skrev:
Nicobruun skrev:

Taler du af erfaring?

Læs lige lidt videre; For at få mest ud af det. Det er vel en selvfølge, det kommer jo ikke at sig selv?
- Ben "Pak Man" Pakulski

"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general."
- Mark Rippetoe
Brugeravatar

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvad for et center du går i, men generelt har mange folk en tendens til at udpege alle mulige, der er større end dem selv som steroidebrugere. Det er jeg sikker på, der er masser af folk her på boardet, der kan genkende.

Man kan sagtens opbygge en rigtigt rigtigt flot form clean, men man skal være klar over, at det er en proces der kræver mange års hårdt arbejde og dedikation. Hvad lige præcis du kan opnå clean, er der ikke nogen af os, der kan svare dig på.

Hvis du søger billeder af formodede clean bodybuildere, kan jeg prøve at samle lidt sammen, når jeg har været oppe og træne. Simplyshredded havde tidligere et bud, men den er desværre taget ned nu.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Min erfaring fra folk jeg kender og ved der tager krudt, er at de netop IKKE går ret meget op i kost og korrekt træning. Selvf. med undtagelser af nogle.
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

Nders skrev:Min erfaring fra folk jeg kender og ved der tager krudt, er at de netop IKKE går ret meget op i kost og korrekt træning. Selvf. med undtagelser af nogle.

Jeg mente også kun at for at få mest ud af det, kræver det at du går meget op i de ting.
- Ben "Pak Man" Pakulski

- Mark Rippetoe
Brugeravatar

Nders skrev:Min erfaring fra folk jeg kender og ved der tager krudt, er at de netop IKKE går ret meget op i kost og korrekt træning. Selvf. med undtagelser af nogle.

Jeg mente også kun at for at få mest ud af det, kræver det at du går meget op i de ting.
- Ben "Pak Man" Pakulski

- Mark Rippetoe
Brugeravatar

Nicobruun skrev:

Har jeg skrevet andet?
Brugeravatar

Moderator

Selvfølgelig er der nogle enkelte som krudter den uden at vide noget som helst om kost og træning. Men din "erfaring" passer desværre ikke. Tager du krudt uden at vide noget om kost og træning, ryger alle de kilo du har taget på under kuren af igen.
Du blir jo ikk stor af krudt. Du blir stor af god kost og god træning! Der findes ingen genveje..
Brugeravatar

Styrkeliste
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

TS du skal ikke opgive dine mål og drømme på baggrund af hvad andre siger og gør, du kommer aldrig til at vinde tour de France uden doping, men du kan stadig blive en forbistret god cykelrytter, du kommer heller aldrig til at vinde Arnold Classic eller MR. O clean, men derfor kan du stadig gøre en masse for at blive den bedste bodybuilder du kan uden brug af AAS
Brugeravatar

Geografisk sted: 2500

raunen skrev:

Selvfølgelig er der nogle enkelte som krudter den uden at vide noget som helst om kost og træning. Men din "erfaring" passer desværre ikke. Tager du krudt uden at vide noget om kost og træning, ryger alle de kilo du har taget på under kuren af igen.
Du blir jo ikk stor af krudt. Du blir stor af god kost og god træning! Der findes ingen genveje..

+1!

Hvis du ikke kan vokse uden krudt, så er det nok fordi at du gør noget forkert mht din kost/træning (og så vil du alligevel ikke udnytte potentialet af evt. roids) - eller bare er usandsynlig utålmodig!

Som tidligere nævnt kræver det mange års dedikation. Mange af de 'big guys' hvor jeg træner har +15 års trænignserfaring - så det at blive stor er klart en langsigtet projekt. Om du ønsker at blive større hurtigere eller end hvad du genetisk kan opnå, så er det nok ikke her du skal søge til råds :hihi:
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH SV

raunen skrev:Selvfølgelig er der nogle enkelte som krudter den uden at vide noget som helst om kost og træning. Men din "erfaring" passer desværre ikke. Tager du krudt uden at vide noget om kost og træning, ryger alle de kilo du har taget på under kuren af igen.

Okay, du kender simpelthen til mine oplevelser, hvorved jeg har jeg fået mine erfaringer? Kan du selv se at det lyder lidt dumt? - Og jeg har intet skrevet omkring bibeholdelse af gains osv.

Dem JEG har oplevet, har intet kendt til korrekt kost og træning.
Sidst rettet af Grumpy 10. nov 2010, 13:12, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Moderator

De har nok heller ik fået en skid ud af det skal du se :wink:
Numero uno!

Geografisk sted: 6520 Toftlund

Erik-s skrev:De har nok heller ik fået en skid ud af det skal du se :wink:

Flere af dem har stadig fået nogle gode gains som de har beholdt en god del af.
Mange undersøgelser peger jo også i retning af at de fordele man får ved steroidebrug, beholder man resten af livet.
Brugeravatar

Moderator

Nders skrev:

Mange undersøgelser peger jo også i retning af at de fordele man får ved steroidebrug, beholder man resten af livet.

+1. I hvert fald hvis man vedligeholder sin muskelmasse på samme vis som alle andre der træner (dvs ikke holder en pause på et par år, så kan der godt være tale om at man mister noget..)
Brugeravatar

Reputation point: 145

Nders skrev:

Ja vi kender da alle sådan nogle.
En lille historie som jeg kender:
En knægt, 18 år har aldrig trænet begyndte på dianabol i store doser, da han mente det var dem der gav ham massen. Han trænede da, men ikke voldsomt. Og han er leptosom af kropsbygning, så han spiste heller ikke nok. (Kun ifølge hamselv selvfølgelig:) )
Han stoppede så med kuren efter 4,5 uge, da hans temperament var for voldsomt så det gik ud over hans kæreste og familien. Han gainede dybt seriøst 1,1 kg. på den kur, og smed 2 kg. lynhurtigt da han pissede alt væsken ud, som tilsyneladende var det eneste han fik ud af det. Plus han stadig idag ca. 1 år efter kurens slutning, stadig har problemer med rejsning.

OG? Hvad kan vi bruge disse skrækhistorier til? Ikk en skid og heller ikk de gode historier. Skal man krudte den skal man vide hvad man laver og man skal passe sin kost og træning ellers er det lige fedt ....
Brugeravatar

Styrkeliste
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Nders skrev:
Nicobruun skrev:

Har jeg skrevet andet?

Nej, my bad. Læste det alt for hurtigt.
- Ben "Pak Man" Pakulski

- Mark Rippetoe
Brugeravatar

raunen skrev:
Nders skrev:

Ja vi kender da alle sådan nogle.
En lille historie som jeg kender:
En knægt, 18 år har aldrig trænet begyndte på dianabol i store doser, da han mente det var dem der gav ham massen. Han trænede da, men ikke voldsomt. Og han er leptosom af kropsbygning, så han spiste heller ikke nok. (Kun ifølge hamselv selvfølgelig:) )
Han stoppede så med kuren efter 4,5 uge, da hans temperament var for voldsomt så det gik ud over hans kæreste og familien. Han gainede dybt seriøst 1,1 kg. på den kur, og smed 2 kg. lynhurtigt da han pissede alt væsken ud, som tilsyneladende var det eneste han fik ud af det. Plus han stadig idag ca. 1 år efter kurens slutning, stadig har problemer med rejsning.

OG? Hvad kan vi bruge disse skrækhistorier til? Ikk en skid og heller ikk de gode historier. Skal man krudte den skal man vide hvad man laver og man skal passe sin kost og træning ellers er det lige fedt ....

Mand kan mene meget om hvores ven sydney lee men styr på træning og kost har han ikke og det til tros har han opnået en ok form i forhold til hvad mand vil kunne forvente med hans indsats.Kan ikke forstå at mand får det til at lyde som om at det kun er de folk der har helt styr på kost og træning der får noget ud af det for er ikke rigtig og vil altid være en fordel selv for folk hvor det hele ikke spiller 100%.

Bare træn, spis og sov ordenlig. Og lad være med at tage steroider. Så kommer det stille af sig selv :)

Igen grund til denne diskosion vi har gang i nu [-(
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do

Man kan opnå meget clean, ingen tvivl om det. Men kroppen har også en grænse.
Der er flere på boardet som krudter den, det er jeg sikker på. Men det er også en lille del. Man skal ikke altid tro på hvad folk siger, hvis jeg var på noget ville jeg heller ikke indrømme det.
Jeg har skrevet min personlige holdning flere gange og nu gør jeg det igen. Jeg har ikke noget imod at profferne krudter den. Men når Brian krudter den for at være Roskildes badass, så er det tilgrin.
For at svare på dit spørgsmål, der er flere på boardet som har en vild form, som er opnået clean. Hvis du vil se billeder, så kan du se Mussetrussen. Han har en vild form og han er clean.
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde

raunen skrev:

lol @ dit og nicobruuns indlæg.
Det er efterhånden blevet bevist talrige gange her på siden, at man netop vokser af ikke at lave en skid så længe man krudter den. Half-ass træning og lorte kost + krudt sparker røv.

Og til TS:
Nu kan opnå meget mere end du aner clean. Jeg havde vundet Mr. O for lang tid siden hvis jeg ikke konstant var skadet.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

raunen skrev:Du blir jo ikk stor af krudt. Du blir stor af god kost og god træning! Der findes ingen genveje..

Man bliver ikke kæmpestor nej, men selv uden træning vil krudt øge muskelmassen, det er der lavet flere studier på som har været postet herinde nogle gange med tiden
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

alwin skrev:Man kan opnå meget clean, ingen tvivl om det. Men kroppen har også en grænse.
Der er flere på boardet som krudter den, det er jeg sikker på. Men det er også en lille del. Man skal ikke altid tro på hvad folk siger, hvis jeg var på noget ville jeg heller ikke indrømme det.
Jeg har skrevet min personlige holdning flere gange og nu gør jeg det igen. Jeg har ikke noget imod at profferne krudter den. Men når Brian krudter den for at være Roskildes badass, så er det tilgrin.
For at svare på dit spørgsmål, der er flere på boardet som har en vild form, som er opnået clean. Hvis du vil se billeder, så kan du se Mussetrussen. Han har en vild form og han er clean.

Jeg har nu svært ved at forstå, hvordan du kan have sådan et pointsystem inde i hovedet, der definerer hvem der er cool nok, når de krudter den og hvem, der er til grin.

Hvad er kritteriet for at man er cool nok? Skal man tjene penge på det? Stille op til konkurrencer?

Reputation point: 5

Dingo skrev:
raunen skrev:Du blir jo ikk stor af krudt. Du blir stor af god kost og god træning! Der findes ingen genveje..

Man bliver ikke kæmpestor nej, men selv uden træning vil krudt øge muskelmassen, det er der lavet flere studier på som har været postet herinde nogle gange med tiden

Jep, men erfaringen for de fleste krudtbrugere viser, at så snart en vis mængde muskelmasse er opnået, så skal der arbejde til. Studiet er ikke lavet på meget trænede individer, så at tro, at man kan blive Mr. O af at sidde i sofaen er b...s... :) tilmed bliver det reele muskelgain betydeligt større i det studie du henviser til, hvis man træner oveni. Det vil kræve et længere studie af steroidetilførsel til ikke trænenede mennesker for at afgøre hvor langt udviklingen forsætter. Det der sker i studiet kan være en engangsforestilling, og hvis man "kun" gainer 4-5kg muskel og så der ikke sker mere, så er det ikke nogen, for mig, betydelig effekt og værd at bruge som argument for noget som helst. Så selvom studiet er der, er det ikke evidens for ret meget andet end at steroider virker :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 145

Næste

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster