Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Alex789 skrev:Første fejl må da være at du stopper ved toppen . Hele løftet går ud på at prøve at hive sig op fra gulvet og kæmpe alt hvad man kan og bare give slip på vejen ned. Desuden skal baren helst ligge på jorden mens hver rep.
Ellers er formen rigtig god

Dikal skrev:Hvor mange kg er der på i filmen?

Doubleyou skrev:Alex789 skrev:Første fejl må da være at du stopper ved toppen . Hele løftet går ud på at prøve at hive sig op fra gulvet og kæmpe alt hvad man kan og bare give slip på vejen ned. Desuden skal baren helst ligge på jorden mens hver rep.
Du mener at jeg lige står et sekunds tid oprejst, inden jeg sænker stangen? Tror det skyldes at, hvis jeg føler jeg har mistet pusten, lige skal spænde op igen, inden jeg sænker den.
Jeg sænker baren i gulvet ved hver rep, så forstår ikke det sidste du skriver

mrjz95 skrev:Doubleyou skrev:Alex789 skrev:Første fejl må da være at du stopper ved toppen . Hele løftet går ud på at prøve at hive sig op fra gulvet og kæmpe alt hvad man kan og bare give slip på vejen ned. Desuden skal baren helst ligge på jorden mens hver rep.
Du mener at jeg lige står et sekunds tid oprejst, inden jeg sænker stangen? Tror det skyldes at, hvis jeg føler jeg har mistet pusten, lige skal spænde op igen, inden jeg sænker den.
tro nok han mener noget ala http://www.youtube.com/watch?v=st8FEFHl ... re=related

Dikal skrev:Hvor mange kg er der på i filmen?

Alex789 skrev:Dikal skrev:Hvor mange kg er der på i filmen?
Mener at du bare burde gå ned igen og få pusten når baren ligger stile på jorden

Doubleyou skrev:mrjz95 skrev:Doubleyou skrev:Alex789 skrev:Første fejl må da være at du stopper ved toppen . Hele løftet går ud på at prøve at hive sig op fra gulvet og kæmpe alt hvad man kan og bare give slip på vejen ned. Desuden skal baren helst ligge på jorden mens hver rep.
tro nok han mener noget ala http://www.youtube.com/watch?v=st8FEFHl ... re=related
Hehe, well, den får jeg aldrig lov at lave i Fitness World ;) . Jeg HAR tjekket hvilke centre der ligger i nærheden, og desværre er der kun "kommercielle" centre..

SandyFrink skrev:Doubleyou skrev:mrjz95 skrev:Doubleyou skrev:Alex789 skrev:Første fejl må da være at du stopper ved toppen . Hele løftet går ud på at prøve at hive sig op fra gulvet og kæmpe alt hvad man kan og bare give slip på vejen ned. Desuden skal baren helst ligge på jorden mens hver rep.
Hehe, well, den får jeg aldrig lov at lave i Fitness World ;) . Jeg HAR tjekket hvilke centre der ligger i nærheden, og desværre er der kun "kommercielle" centre..
Så køb en eleiko stang og nogle skiver og træn dødløft derhjemme, din have, eller din garage. Eller ude på fortovet.

Doubleyou skrev:SandyFrink skrev:Doubleyou skrev:mrjz95 skrev:Doubleyou skrev:Alex789 skrev:Første fejl må da være at du stopper ved toppen . Hele løftet går ud på at prøve at hive sig op fra gulvet og kæmpe alt hvad man kan og bare give slip på vejen ned. Desuden skal baren helst ligge på jorden mens hver rep.
Så køb en eleiko stang og nogle skiver og træn dødløft derhjemme, din have, eller din garage. Eller ude på fortovet.
Det er ikke lige en mulighed jeg har

SandyFrink skrev:Doubleyou skrev:SandyFrink skrev:Doubleyou skrev:mrjz95 skrev:Doubleyou skrev:Alex789 skrev:Første fejl må da være at du stopper ved toppen . Hele løftet går ud på at prøve at hive sig op fra gulvet og kæmpe alt hvad man kan og bare give slip på vejen ned. Desuden skal baren helst ligge på jorden mens hver rep.
Det er ikke lige en mulighed jeg har
Så må du jo hygge dig i FiiitnessWåårld.

Crip'O skrev:Du glemmer at trække ryggen tilbage og skyde brystet frem når du når på toppen af dit dødløft![]()
men ellers mega nice form!

Doubleyou skrev:Crip'O skrev:Du glemmer at trække ryggen tilbage og skyde brystet frem når du når på toppen af dit dødløft![]()
Yep, lagde også selv mærke til at jeg ikke lige får spændt nok i balderne til allersidst. Det må jeg lige huske.
Jeg så et par douchebags i centeret i dag, som vist havde brug for lidt mere end bare finpudsning. De stod begge to med den krummeste ryg jeg til tider har set, og lavede dødløft med 100 kg - og de mente selv de var åh så seje og havde helt tjek på alting, og stod og fortalte hinanden hvor vild swaaaaag de havde - så jeg gad sgu ikke engang sige noget til dem - plejer jeg ellers at gøre hvis folk har en fin attitude og "blot" er lidt uopmærksomme på teknikken.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Doubleyou skrev:mrjz95 skrev:Doubleyou skrev:Alex789 skrev:Første fejl må da være at du stopper ved toppen . Hele løftet går ud på at prøve at hive sig op fra gulvet og kæmpe alt hvad man kan og bare give slip på vejen ned. Desuden skal baren helst ligge på jorden mens hver rep.

ThueK skrev:Doubleyou skrev:mrjz95 skrev:Doubleyou skrev:Alex789 skrev:Første fejl må da være at du stopper ved toppen . Hele løftet går ud på at prøve at hive sig op fra gulvet og kæmpe alt hvad man kan og bare give slip på vejen ned. Desuden skal baren helst ligge på jorden mens hver rep.
Har de ikke måtter nogle stede i dit FW? Derudover er de vægtskiver jo gummibelagt, så det sker der intet ved.

Doubleyou skrev:ThueK skrev:Doubleyou skrev:mrjz95 skrev:Doubleyou skrev:Alex789 skrev:Første fejl må da være at du stopper ved toppen . Hele løftet går ud på at prøve at hive sig op fra gulvet og kæmpe alt hvad man kan og bare give slip på vejen ned. Desuden skal baren helst ligge på jorden mens hver rep.
Har de ikke måtter nogle stede i dit FW? Derudover er de vægtskiver jo gummibelagt, så det sker der intet ved.
Jo, der er gummimåtter overalt i frivægtsområdet - men jeg har bare hørt at personalet er meget lidt glad for folk der smider med vægtene. Samtidig er jeg ikke typen der uden kvaler gør opmærksom på mig selv i det offentlige rum - herunder at kaste rundt med vægte i et træningscenter.

Vesterling skrev:Elsker den hate der er på FitnessWorld..
I Fitness World, Ølby, må du råbe, droppe stangen og bruge magnesium, eller rettere, de har det stående i spande rundt omkring i frivægtsområdet. Ydermere er langt størstedelen af stængerne eleiko. Det samme gælder vægtskiver.. Well well, lad os alle følge en sterotype der siger at Fitness World er lort!

Elsker den hate der er på FitnessWorld..
I Fitness World, Ølby, må du råbe, droppe stangen og bruge magnesium, eller rettere, de har det stående i spande rundt omkring i frivægtsområdet. Ydermere er langt størstedelen af stængerne eleiko. Det samme gælder vægtskiver.. Well well, lad os alle følge en sterotype der siger at Fitness World er lort!

MBang skrev:Min mening er at du starter for lavt med røven.
du er ikke hård nok i kroppen, og slet ikke på løftet med "bælte".

Doubleyou skrev:Crip'O skrev:Du glemmer at trække ryggen tilbage og skyde brystet frem når du når på toppen af dit dødløft![]()
Yep, lagde også selv mærke til at jeg ikke lige får spændt nok i balderne til allersidst. Det må jeg lige huske.
Jeg så et par douchebags i centeret i dag, som vist havde brug for lidt mere end bare finpudsning. De stod begge to med den krummeste ryg jeg til tider har set, og lavede dødløft med 100 kg - og de mente selv de var åh så seje og havde helt tjek på alting, og stod og fortalte hinanden hvor vild swaaaaag de havde - så jeg gad sgu ikke engang sige noget til dem - plejer jeg ellers at gøre hvis folk har en fin attitude og "blot" er lidt uopmærksomme på teknikken.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster