Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Alex789 skrev:Danskere er generelt bange for folk der formår at opnå noget over normalen. Derfor må de ty til undskyldninger for at sætte personen lavere end sig selv.

Carsten2002 skrev:Alex789 skrev:Danskere er generelt bange for folk der formår at opnå noget over normalen. Derfor må de ty til undskyldninger for at sætte personen lavere end sig selv.
Hvad er din nationalitet?

Skjold skrev:Carsten2002 skrev:Alex789 skrev:Danskere er generelt bange for folk der formår at opnå noget over normalen. Derfor må de ty til undskyldninger for at sætte personen lavere end sig selv.
Uanset nationalitet har han en pointe.

Carsten2002 skrev:Skjold skrev:Carsten2002 skrev:Alex789 skrev:Danskere er generelt bange for folk der formår at opnå noget over normalen. Derfor må de ty til undskyldninger for at sætte personen lavere end sig selv.
Det bare sjovt at se danskere sige noget generaliserende om andre danskere.

Skjold skrev:Carsten2002 skrev:Skjold skrev:Carsten2002 skrev:Alex789 skrev:Danskere er generelt bange for folk der formår at opnå noget over normalen. Derfor må de ty til undskyldninger for at sætte personen lavere end sig selv.
Selvkritik er ikke det værste i verden. Hvis du så har boet nogle år i udlandet vil du opdage,
at vi generelt har det dårligt med andre folks succes, sammenlignet med andre lande, hvor det
er en inspiration.

Alex789 skrev:Skjold skrev:Carsten2002 skrev:Skjold skrev:Carsten2002 skrev:Alex789 skrev:Danskere er generelt bange for folk der formår at opnå noget over normalen. Derfor må de ty til undskyldninger for at sætte personen lavere end sig selv.
Selvkritik er ikke det værste i verden. Hvis du så har boet nogle år i udlandet vil du opdage,
at vi generelt har det dårligt med andre folks succes, sammenlignet med andre lande, hvor det
er en inspiration.
Nok også derfor janteloven stadig har sin plads

er begyndt og sige noget i retning alla det her: "det eneste jeg har taget er; at jeg har taget mig sammen, og fået udrettet noget med min træning, frem for at side og lave undskyldninger for ikke selv at tage sig sammen. Men hvis du ikke tror mig pisser jeg gerne en ren doping test, så fremt du betaler for testen, og gir en middag med alt betalt.. finder de spor af doping/steoider er det selvfølgelig mig der betaler.. og hvis du ikke tager mod dette tilbud gider jeg aldrig mere høre et ord mere fra dig om doping/steoider medmindre det fordi du gerne vil betale mig den middag.....

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Mini-Arnold skrev:Folk har så pisse ondt i røven i det danske jantelovs prægede samfund.
Får tit en bemærkning med på vejen hist og her - selv min egen familie gør det igen og igen, og det er SÅ trættende.
Der er bare intet at gøre ved det. Profferne har jo ødelagt sporten med alt det dope. De indrømmer det jo blankt gang på gang, og det er en accepteret del af eliten inden for Bodybuilding, men desværre afføder det en stereotyp, som man slet ikke kan slippe af med.

Kolond skrev:Jeg tror der er mange som bare er uvidende, og derved helt oprigtigt tror på at man har krudtet den. Det har i det tilfælde ikke noget med at have ondt i røven at gøre, men blot uvidenhed.

BorisG skrev:Alle der har skrevet herinde kunne lige så godt have dopet. Eneste man har for det er folks ord eller hvis man kender miljøet. Fleste der doper tør jo alligevel ikke indrømme det. Der er folk der doper rigelig og kan samtidig lukke alt mulig lort ud om folk der doper for at virke troværdig.
Lad os sige det sådan her: Hvis du er 1.85-190 og går fra 75kg og 10% bf til 100kg og 10% bf på 1-2 år så har du højst sandsynlig dopet. Synes ofte når folk beskylder andre for at dope plejer der at være hold i det specielt hvis der er tale om freak cases

Mini-Arnold skrev:Folk har så pisse ondt i røven i det danske jantelovs prægede samfund.
Får tit en bemærkning med på vejen hist og her - selv min egen familie gør det igen og igen, og det er SÅ trættende.
Der er bare intet at gøre ved det. Profferne har jo ødelagt sporten med alt det dope. De indrømmer det jo blankt gang på gang, og det er en accepteret del af eliten inden for Bodybuilding, men desværre afføder det en stereotyp, som man slet ikke kan slippe af med.
mr. bænk skrev:jeg tror også at folk nu om dage undervurderer hvad man kan opnå clean.

mr. bænk skrev:er begyndt og sige noget i retning alla det her: "det eneste jeg har taget er; at jeg har taget mig sammen, og fået udrettet noget med min træning, frem for at side og lave undskyldninger for ikke selv at tage sig sammen. Men hvis du ikke tror mig pisser jeg gerne en ren doping test, så fremt du betaler for testen, og gir en middag med alt betalt.. finder de spor af doping/steoider er det selvfølgelig mig der betaler.. og hvis du ikke tager mod dette tilbud gider jeg aldrig mere høre et ord mere fra dig om doping/steoider medmindre det fordi du gerne vil betale mig den middag.....
det var da en noget aggressiv tilgang
jeg er selv gået fra 75-100 kg på lidt over 1,5 år, og når jeg en gang imellem bliver spurgt om jeg nogensinde har taget noget, plejer jeg bare at svarer med et simpelt nej, og efter min erfaring virker det fint.

mr. bænk skrev:er begyndt og sige noget i retning alla det her: "det eneste jeg har taget er; at jeg har taget mig sammen, og fået udrettet noget med min træning, frem for at side og lave undskyldninger for ikke selv at tage sig sammen. Men hvis du ikke tror mig pisser jeg gerne en ren doping test, så fremt du betaler for testen, og gir en middag med alt betalt.. finder de spor af doping/steoider er det selvfølgelig mig der betaler.. og hvis du ikke tager mod dette tilbud gider jeg aldrig mere høre et ord mere fra dig om doping/steoider medmindre det fordi du gerne vil betale mig den middag.....
det var da en noget aggressiv tilgang
jeg er selv gået fra 75-100 kg på lidt over 1,5 år, og når jeg en gang imellem bliver spurgt om jeg nogensinde har taget noget, plejer jeg bare at svarer med et simpelt nej, og efter min erfaring virker det fint.

Animal skrev:Efter jeg flyttede hjemmefra eskalerede min vægt fra sølle 52 til 110 kg på toppen, beskyldningerne haglede nedover mig, desværre.

jeg tror også at folk nu om dage undervurderer hvad man kan opnå clean.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster