Og hvor meget er for stort?
Hvad synetes i er sexet ?
Vil nemlig godt være større, men vil heller ikke være for meget, så det ikke er kønt

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Frk.Nordby skrev:Ja for muskuløse

Frk.Nordby skrev:Misterhamper
Nej ved jeg godt, men kan ikke rigtigt finde ud af hvor min grænse er, og jeg vokser EKSTREMT hurtigt..
Så sad som sagt bare og tænkte på det

Jamesgoingstrong skrev:Frk.Nordby skrev:Misterhamper
Nej ved jeg godt, men kan ikke rigtigt finde ud af hvor min grænse er, og jeg vokser EKSTREMT hurtigt..
Du kunne eventuelt poste nogle billeder og få de delte meninger der nu måtte være

Frk.Nordby skrev:Jamesgoingstrong skrev:Frk.Nordby skrev:Misterhamper
Du kunne eventuelt poste nogle billeder og få de delte meninger der nu måtte være
Ja kan jeg godt men det bliver imorgen så

+Faktor skrev:Nu vil jeg lige være sikker på, hvad du rent faktisk spørger om.
Spørger du om:
1) kvinder kan blive for muskuløse?
2) kvinder kan blive for tykke?
Jeg går ud fra, at du mener nummer 1, men man ved jo aldrig

Sad og tænkte på om i synetes kvinder kan blive for store?
Og hvor meget er for stort?
Hvad synetes i er sexet ?
Vil nemlig godt være større, men vil heller ikke være for meget, så det ikke er kønt

A Menace To Chicken skrev:CapzBB skrev:Du er kvinde, no offence men i bliver altså ikke store cleanlad være med at tænke på om du bliver for stor. Veltrænede kvinder, damer, piger, er smukke og det mest fantastiske i verden.
lav dine compound øvelser og bliv glad for den booty squat og dødløft kan give dig![]()
jeg synes personligt det her er enormt sexet
EDIT: Sandyfrink speakzz teh truth, as always
OooOooohh.. worship !!! She be RRREAAAAL PRETTY !!!!!

A Menace To Chicken skrev:A Menace To Chicken skrev:CapzBB skrev:Du er kvinde, no offence men i bliver altså ikke store cleanlad være med at tænke på om du bliver for stor. Veltrænede kvinder, damer, piger, er smukke og det mest fantastiske i verden.
lav dine compound øvelser og bliv glad for den booty squat og dødløft kan give dig![]()
jeg synes personligt det her er enormt sexet
EDIT: Sandyfrink speakzz teh truth, as always
OooOooohh.. worship !!! She be RRREAAAAL PRETTY !!!!!

champensøgaard skrev:Allison Stokke vil jeg sige er et godt bud, på en veltrænet kvinde, uden det går hen og bliver for meget.![]()

Equus skrev:champensøgaard skrev:Allison Stokke vil jeg sige er et godt bud, på en veltrænet kvinde, uden det går hen og bliver for meget.![]()
veltrænet?? hvor?

Martin88 skrev:Equus skrev:champensøgaard skrev:Allison Stokke vil jeg sige er et godt bud, på en veltrænet kvinde, uden det går hen og bliver for meget.![]()
veltrænet?? hvor?
Jeg er nu enig med ham, hun er veltrænet. Hun har antydning af muskler, hvilket er rigeligt til mig, når vi taler kvinder.. synes de fleste bodyfitness tøser opnår flotte kroppe, enkelte går for langt og bliver for muskuløseDet er min holdning til emnet

Equus skrev:Det er minimalt hvad der er af muskelmasse på pigebarnet, antydningen af muskel er så forsvindende lille at det er fjollet, at have hende som eksempel når der bliver talt om veltrænede kvinder

Equus skrev:Martin88 skrev:Equus skrev:champensøgaard skrev:Allison Stokke vil jeg sige er et godt bud, på en veltrænet kvinde, uden det går hen og bliver for meget.![]()
veltrænet?? hvor?
Jeg er nu enig med ham, hun er veltrænet. Hun har antydning af muskler, hvilket er rigeligt til mig, når vi taler kvinder.. synes de fleste bodyfitness tøser opnår flotte kroppe, enkelte går for langt og bliver for muskuløseDet er min holdning til emnet
Det er minimalt hvad der er af muskelmasse på pigebarnet, antydningen af muskel er så forsvindende lille at det er fjollet, at have hende som eksempel når der bliver talt om veltrænede kvinder

essensen skrev:Equus skrev:Martin88 skrev:Equus skrev:champensøgaard skrev:Allison Stokke vil jeg sige er et godt bud, på en veltrænet kvinde, uden det går hen og bliver for meget.![]()
veltrænet?? hvor?
Det er minimalt hvad der er af muskelmasse på pigebarnet, antydningen af muskel er så forsvindende lille at det er fjollet, at have hende som eksempel når der bliver talt om veltrænede kvinder
Arh, Equsse, nu har du vist BB-brillerne på. Hun kan fint gå som en veltrænet kvinde - hun er tydeligvis tight, ingen overflødige fedtdepoter og markeret skuldre, nakke, calves - velformede glutes. Hun er ikke buff eller veltrænet i BB-øjemed, men generelt set går hun fint under kategorien 'veltrænet'.
Hun er da i øvrigt helt absurd lækker.

essensen skrev:Arh, Equsse, nu har du vist BB-brillerne på.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster