Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mark_Andersen_92 skrev:Det er vel nok en af de til dato dummeste opslag inde på BB.dk Hvad i alverden er betydningen med dette, og du har vel ikke nogen forhåbninger om at nogen kommer med et "rigtigt" svar på det eller linker en formel op til dig så du kan få svar på spørgsmålet.
Træning er ingen raketvidenskab og den dag du har en god grundlæggende basisviden inden for både træning, kost og kan tage brug i din daglige træning og derigennem skabe dig nogle resultater kan du jo så småt selv begynde og definere om du vil mene du er nybegynder..
![]()
![]()

Chri06 skrev:(Max squat + Max bænk) / kropsvægt / (100-fedtprocent)² x antal gram proteinpulver man får pr dag x antal år man har trænet / 10
>50: Nybegynder
50-75: Begynder
76-100: Erfaren
<100: Meget erfaren

ThomasNielsen skrev:Man er vel kun nybegynder så længe man er ny i faget. Det er selvfølgelig igen en vag subjektiv formulering. Personligt vil jeg mene at man efter et års tid nok er ude ovre nybegynder stadiet. Man er stadigvæk ny i gamet men ikke helt grøn bag ørene. Vedr. Det med styrken, så findes der på bl.a. Exrx.net nogen styrkestandarder som angiver hvad man bør løfte alt efter hvor lang tid man har trænet. Så kan man selv se hvilken kategori man nogenlunde hører til.

BB4Life1984 skrev:http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html

SKY skrev:BB4Life1984 skrev:http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html
Tak!
Jeg synes dog ikke, den er helt præcis.
Eks:
Jeg vejer 65kg og bænker 100kg med knap 1 års erfaring, og den klassificerer mig som 'Advanced', hvilket vil sige flere års træningserfaring.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster