Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Men jo, jeg kan godt se den hvide streg.

Taurus skrev:Der er så en historie om brugen af gennemsigtige droner fra anden intelligens fra min tid i SUFOI som al efterforskning peger på bliver brugt i rekognoscering af vor planet. Det vil jeg dog gemme i den forbindelse, men tanken falder mig for brystet . . .

: vores sol er en ud af flere hundrede milliarder stjerner, og det er kun vores i vores galaxe, og der findes over 130 milliader galaxer som hver har flere hundrede milliarder stjerner

Smeden skrev:(opløftende at se andet end anklager om homoseksualitet i kommentarene for en gangs skyld)
True!

fl0dhest skrev:lidt til skeptikerne: vores sol er en ud af flere hundrede milliarder stjerner, og det er kun vores i vores galaxe, og der findes over 130 milliader galaxer som hver har flere hundrede milliarder stjerner
Det er tal som man jo slet ikke kan fatte, så jeg vil vove at påstå at man skal være lidt naiv hvis man ikke tror der findes noget derude et sted..

Niklas! skrev:fl0dhest skrev:lidt til skeptikerne: vores sol er en ud af flere hundrede milliarder stjerner, og det er kun vores i vores galaxe, og der findes over 130 milliader galaxer som hver har flere hundrede milliarder stjerner
Det er tal som man jo slet ikke kan fatte, så jeg vil vove at påstå at man skal være lidt naiv hvis man ikke tror der findes noget derude et sted..
'nuff said...

Kan vi ikke lige få slået fast at liv andre steder i universet ikke er det samme som usynlige droner som overvåger os?
Nu i selv siger det... Vi kan undersøge planeter gennem telskoper o.lign. i en stor radius og vi har kunne én planet med ligheder med vores, og der er sikkert mange flere.
Men denne planet ligger 25.000 Lysår herfra.
Hvis denne rejse skal gennenmføres skal rumvæsenernes rumskibe enten være undervejs i over 50.000 år ellers skal de rejse med en hastighed op i mod, eller større end lysets hast, hvilken vil være en modstrid med Einsteins relativitetsteori.
"nuff said..."

fl0dhest skrev:Kan vi ikke lige få slået fast at liv andre steder i universet ikke er det samme som usynlige droner som overvåger os?
Nu i selv siger det... Vi kan undersøge planeter gennem telskoper o.lign. i en stor radius og vi har kunne én planet med ligheder med vores, og der er sikkert mange flere.
Hvis denne rejse skal gennenmføres skal rumvæsenernes rumskibe enten være undervejs i over 50.000 år ellers skal de rejse med en hastighed op i mod, eller større end lysets hast, hvilken vil være en modstrid med Einsteins relativitetsteori.
"nuff said..."
Einstein sagde også i 1935 at man man kan bøje rummet og rejse igennem et "orme hul" så istedet for at skulle rejse 25.000 lysår så skal man måske kun nogle kilometer.
dette er kun en af teorierne på hvordan man kunne gøre.
De folk der ikke tror at man kan rejse så langt er folk der ikke har sat sig nok ind i det, imo.
[/url]

Messiah skrev:Niklas! skrev:fl0dhest skrev:lidt til skeptikerne: vores sol er en ud af flere hundrede milliarder stjerner, og det er kun vores i vores galaxe, og der findes over 130 milliader galaxer som hver har flere hundrede milliarder stjerner
'nuff said...
Kan vi ikke lige få slået fast at liv andre steder i universet ikke er det samme som usynlige droner som overvåger os?
"nuff said..."

PeterHejleJensen skrev:I min verden kan det meget nemt stilles op: Overtroiske mennesker=Idioter

Moqensen skrev:PeterHejleJensen skrev:I min verden kan det meget nemt stilles op: Overtroiske mennesker=Idioter
I min verden kan det meget nemt stilles op: Ulogiske mennesker=idioter (dig)

Friche skrev:PeterHejleJensen og Mogensen:
Hæv lige argumentationsniveauet lidt! For mange er det en interessant tråd og diskussion, så lad nu vær med at ødelægge den. Tak

madein89 skrev:fl0dhest skrev:Kan vi ikke lige få slået fast at liv andre steder i universet ikke er det samme som usynlige droner som overvåger os?
"nuff said..."
Einstein sagde også i 1935 at man man kan bøje rummet og rejse igennem et "orme hul" så istedet for at skulle rejse 25.000 lysår så skal man måske kun nogle kilometer.
dette er kun en af teorierne på hvordan man kunne gøre.
De folk der ikke tror at man kan rejse så langt er folk der ikke har sat sig nok ind i det, imo.
[/url]
Hmm lyder spændende Hr. flodhest. Kan du anbefale noget at læse, hvis man gerne vil have teorien uddybet?

Taurus skrev:Til PeterhejleJensen:
Enkel er loven om antipati - det man ikke forstår, vil man ikke ku' li'

konvictt skrev:lur lige denne video og kom med jers menning om det er fake, fik squ lidt nøjern på der jeg først så den.
og folk der tror på ghosts lad heller være med at se den
http://www.youtube.com/watch?v=EzZI16Z13dw

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster