Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Masterofmind skrev:Det er ganske enkelt også bare federe, godt være det lyder arrogant, men når man skal sætte skiver på stangen. Jeg synes, det er mega fedt, jeg ved ikke hvorfor, men det synes jeg bare. Ydermere er det også federe at være god i basisøvelserne, som ikke findes i maskiner.
Men de frie store øvelser er bare de mest nice 

Lean2000 skrev:Masterofmind skrev:Hvad der er bedst er vel relativt og op til en selv.![]()
Moby Dick skrev:Der er også et aspekt, som ofte overses: Det er så meget sjovere at træne med frie vægte.

Moby Dick skrev:Lean2000 skrev:Masterofmind skrev:Hvad der er bedst er vel relativt og op til en selv.![]()
Hvorfor i alverden skulle det være tilfældet?

slotti skrev:Moby Dick skrev:Der er også et aspekt, som ofte overses: Det er så meget sjovere at træne med frie vægte.
I din verden men måske ikke i min....
Moby Dick skrev:Sikke dog en omgang subjektivistisk sludder. Den menneskelige krop har meget få variable fra person til person. Der findes selvfølgelig en række træningsmetoder, der er optimale, og en række træningsmetoder, der er elendige. Rendyrket maskinetræning falder i sidstnævnte kategori, uagtet hvad man som person "synes" eller "mener" - det er et objektivt faktum.
Det er mig en gåde at folk kan være så uoplyste.

Moby Dick skrev:slotti skrev:Moby Dick skrev:Der er også et aspekt, som ofte overses: Det er så meget sjovere at træne med frie vægte.
I din verden men måske ikke i min....
Så er det ærgerligt, at vi desværre er henvist til samme verden. Og at jeg har ret.

Carsten2002 skrev:Er vi ude i at du gerne vil bekræftes i at det er okay at dalre rundt og lave 3 x 10 i alle maskinerne, så du stadig kan poste på facebook når du er nede og "træne", og stadig kan komme hjem med "god samvittighed", for maskintræning er jo "lige så godt"?

Flot Moby Dick dit navn siger en del.... hvor har du det fra ( Kilde )
Hvis man tager et sæt tvillinger og giver dem samme forudsætninger, lader dem træne 5 år. Henholdsvis i maskine eller fri vægt hvor stor vil forskellen så være?? Ikke så stor hvis du spørger mig, men det gør Moby Dick ikke...

slotti skrev:Carsten2002 skrev:Er vi ude i at du gerne vil bekræftes i at det er okay at dalre rundt og lave 3 x 10 i alle maskinerne, så du stadig kan poste på facebook når du er nede og "træne", og stadig kan komme hjem med "god samvittighed", for maskintræning er jo "lige så godt"?
Sikke da noget vrøvl....jeg træner nok cirka halv af hver og sikkert en del hårdere end dig men jeg er på ingen måde "maskinforskrækket" ER du???

slotti skrev:Men jeg kan godt høre i er meget unge og derfor sikkert meget autoritetstro, så det forklar en del.....jeg bærer derfor over med jeg, så kan vi tale sammen om 10 år når i ikke ryster så meget ved at se en politiuniform....![]()

Moby Dick skrev:slotti skrev:Men jeg kan godt høre i er meget unge og derfor sikkert meget autoritetstro, så det forklar en del.....jeg bærer derfor over med jeg, så kan vi tale sammen om 10 år når i ikke ryster så meget ved at se en politiuniform....![]()
Dér fik du mig. Din overbærenhed betyder meget for mig.

The Juice skrev:Den her tråd er meget underlig.

A Menace To Chicken skrev:

hr_bjoern skrev:Redigerede du lige din kommentar? For mig virkede det som om, at det forrige billede du postede gav mig lyst til at stikke en loddekoble i øjnene på mig selv...

toto_G4M3R skrev:Er der egentlig ingen der har lavet videnskablige undersøgelser angående frie vægte vs maskiner?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster