Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

.

JB skrev:Det har været oppe før.
Hvis det kan pisse dig af, så har du en kedelig tilværelse.

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

Bræmer skrev:lyder for mærkeligt.. et girls only område?? hende centerleden er da fordels feminist![]()

Garik skrev:Det er vel blot virksomhedens forretningsbetingelser. Er man ikke enig, kan man vel kun annullere sit abonnement?

Garik skrev:Det er vel blot virksomhedens forretningsbetingelser. Er man ikke enig, kan man vel kun annullere sit abonnement?

Stk. 2. Der foreligger direkte forskelsbehandling, når en person på grund af køn behandles ringere, end en anden bliver, er blevet eller ville blive behandlet i en tilsvarende situation.

ChristianR skrev:Garik skrev:Det er vel blot virksomhedens forretningsbetingelser. Er man ikke enig, kan man vel kun annullere sit abonnement?
At man som i resten af livets omstændigheder har en mulighed for at skifte udbyder, betyder vel ikke, at man per definition skal være tilfreds med eller ikke må stille spørgsmålstegn ved forholdene? Det var da en mærkværdig pointe. Selvfølgelig er den rigtig, men jeg ser ikke, hvorfor den er relevant i forhold til en disukssion om, hvorvidt betingelserne kan opfattes som værende i orden.
Hertil kommer jo også spørgsmålet, om det overhovedet er lovligt.
Ligestillingslovens §2:Stk. 2. Der foreligger direkte forskelsbehandling, når en person på grund af køn behandles ringere, end en anden bliver, er blevet eller ville blive behandlet i en tilsvarende situation.

Garik skrev:Whoa - slå bak (både du og Bloodjunkie).
Har da aldrig sagt jeg var enig, blot at det vel var eneste udvej? Jeg er ligeglad, da det ikke påvirker mig, thi jeg har valgt at træne andetsteds.

tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Whoa - slå bak (både du og Bloodjunkie).

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

ChristianR skrev:Det lokale Fitness World har netop oprettet et 'Girls only område', der er et frivægtsområde af centret, hvor kun kvinder må træne. Dette er et tiltag af den nyligt tiltrådte kvindelige centerleder. Jeg kan til nøds forstå ideen, der selvfølgelig går ud på at få kvinderne ud af busken og i gang med de frie vægte. Undersøgelser har tilsyneladende vist, ar kvinderne ikke er komfortable med at træne med frivægtene, når mændende også træner der.
....
Ja, man burde skifte center. Men det er ikke et oplæg til debat om, hvorfor jeg er dum nok til at træne i Fitness World.

JB skrev:Garik skrev:Det er vel blot virksomhedens forretningsbetingelser. Er man ikke enig, kan man vel kun annullere sit abonnement?
Nej, man kan også prøve at klage på bb.dk

Jmt skrev:Jeg synes hele konceptet er patetisk og dumt...
Der er vel primært 2 årsager til, at nogle (mange?) kvinder ikke foretrækker at træne i blandt fyrene:
1. De er bange for de STORE, UHYGGELIGE MUSKELMONSTRE
Respons: Bitch please, der er ikke engang specielt mange kæmpe, pumpede fyre i de kommercielle centre, og selv hvis der var, kan det være ligemeget. Det intimiderer også mænd, der ikke er særlig trænede. All in all: Få noget selvtillid og vær ligeglad - det er pumperne også.
'
2. De føler sig krænket og overbegloet når de laver en øvelse
Respons: Af en eller anden grund er mange kvinder overbevist om, at trods deres på ingen måde imponerende fysik, bliver de anset for værende sexsymboler, så snart de træder ind i et fitnesscenter. En ting er, at så interessante er de heller ikke at kigge på, en anden ting er, at de selv gør det samme når VI træner.
Men well, så længe der er penge i det...

Garik skrev:Jmt skrev:Jeg synes hele konceptet er patetisk og dumt...
Der er vel primært 2 årsager til, at nogle (mange?) kvinder ikke foretrækker at træne i blandt fyrene:
Respons: Bitch please, der er ikke engang specielt mange kæmpe, pumpede fyre i de kommercielle centre, og selv hvis der var, kan det være ligemeget. Det intimiderer også mænd, der ikke er særlig trænede. All in all: Få noget selvtillid og vær ligeglad - det er pumperne også.
'
Respons: Af en eller anden grund er mange kvinder overbevist om, at trods deres på ingen måde imponerende fysik, bliver de anset for værende sexsymboler, så snart de træder ind i et fitnesscenter. En ting er, at så interessante er de heller ikke at kigge på, en anden ting er, at de selv gør det samme når VI træner.
Hvis en kvinde føler sig utilpas blandt mænd i centret, skal de altså bare tage sig sammen? Juice skrev tidligere en fornuftig post omkring mænds fysiske overlegenhed, hvilken kunne gøre kvinder utrygge - det er instinkter og ikke bare noget man kan "man the fuck up" for at undgå.

JJohansen skrev:Garik skrev:Jmt skrev:Jeg synes hele konceptet er patetisk og dumt...
'
Hvis en kvinde føler sig utilpas blandt mænd i centret, skal de altså bare tage sig sammen? Juice skrev tidligere en fornuftig post omkring mænds fysiske overlegenhed, hvilken kunne gøre kvinder utrygge - det er instinkter og ikke bare noget man kan "man the fuck up" for at undgå.
Det ændrer ikke på det faktum at deres tiltag er i strid med gældende lovgivning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster