SandyFrink skrev:Alex91 skrev:ThePhoenix skrev:Alex91 skrev:Men det er vel bare generelt bodybuilding.dk. Folk føler sig sgu så høje i hatten.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Hvis du prøver systematisk at gå igennem begynderforummet og fitness & bodybuilding forummet, tror jeg ellers du vil opdage at den generelle tendens herinde er at størstedelen af brugerne er meget tålmodige, hjælpsomme og imødekommende

Tjahh. Nogle er, men det er for mig at se et fåtal. Mener bare, at hvis folk ikke har noget konstruktivt at sige, så skal man ikke sige noget. Finder tit ret nedladende indlæg herinde, og tror mange gange at folk glemmer lidt, at det er andre mennesker de sidder og skriver til.

Der findes ikke dumme spørgsmål, men kun dumme svar. Er det ikke noget med dét? ;-)
Trådstarter gøres opmærksom på at der ikke er nogen intelligent grund til at undersøge hvordan og hvorfor Greg Plitt træner, da man kan træne væsentligt mere intelligent. Ved du hvad ordet konstruktivt betyder? Det er nærmest objektivt konstruktivt. Redegør for hvorfor du ikke mener det er konstruktivt.
Jeg er udemærket godt klar over, hvad ordet 'konstruktivt' betyder. Men her har vi et glimrende eksempel igen, på bodybuilding.dk's dejlige tone. Mmm..
Du svarer ham ikke på hans spørgsmål, men lukker jo bare noget ud, som du føler lyder smart.

At DU mener, der er andre måder at træne på, som er bedre, er vel subjektivt? Men fred være med det, hvis du føler at du fremstår klog af det, så værsgo'.