Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Det har absolut intet at sige.

Stifstof skrev:Hej BB'ere.
Jeg har nu trænet i 12 mdr. I de første måneder blev jeg øm efter hver træning, men siden er det aftaget. I de sidste 3-4 har jeg ikke oplevet at være øm efter en træning.
Mit spørgsmål er: Gør jeg noget forkert?

Mini-Arnold skrev:Muskelømheden afhænger af hvor meget du anstrenger dig. Mange mennesker har en tendens til slet ikke at træne hårdt nok. Prøv at træne alle sæt til failure på nær opvarmning i en hel uge, så burde du være godt øm.

Mini-Arnold skrev:Muskelømheden afhænger af hvor meget du anstrenger dig. Mange mennesker har en tendens til slet ikke at træne hårdt nok. Prøv at træne alle sæt til failure på nær opvarmning i en hel uge, så burde du være godt øm.

Stifstof skrev:Tak skal i have.
Jeg vil prøve med 2-3 set mere af hver øvelse og sætte intensiteten op

Enzo skrev:Nu er jeg ret øm i kroppe i dag efter en at træne i går.
Er det overhoved sundt/vigtigt at være øm i kroppen efter træning som nybegynder?
Og gør det noget hvis jeg går op og træner igen i dag?
Undskyld til trådejer. Jeg følte bare at jeg kunne spørge ind her, istedet for at lave en ny tråd ;)

MadzP92 skrev:Enzo skrev:Nu er jeg ret øm i kroppe i dag efter en at træne i går.
Er det overhoved sundt/vigtigt at være øm i kroppen efter træning som nybegynder?
Og gør det noget hvis jeg går op og træner igen i dag?
Undskyld til trådejer. Jeg følte bare at jeg kunne spørge ind her, istedet for at lave en ny tråd ;)
alle bliver ømme i starten. og ja du må gerne gå op og træne igen.. bare helst ikke den samme muskelgruppe som du trænede i går også.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster