Jeg træner lige nu i Fresh Fitness på Grønlands torv, men der ikke andet problemer dernede. Folk bruger stedet til at sælge narko, kommer væltende for at smadre det hele, og generelt er det efterhånden bare et ret utrygt sted at være. Ved godt mange nu vil foreslå SPH Gym, og det er da også et fint sted, men der er simpelthen for proppet dernede, til at jeg kan få trænet, uden at blive stresset. Jeg er ikke god til at træne med så mange mennesker omkring mig, og det er lidt af en opgave at regne ud, hvornår det er til at komme til dernede. Så den er lidt udelukket. Og nu hvor jeg skal skifte center, vil jeg gerne prøve noget andet end Fresh, FitnessDk osv.
Jeg bor ret tæt på Motionskælderen, så det kunne være en god mulighed, selvom jeg har hørt ret blandende ting om stedet.
Powergym?
AK Jyden besøgte jeg igår, og det var sgu meget hyggeligt, synes bare det er lidt langt at tage hver dag, hvis der er andre gode muligheder.
Vil i dele jeres erfaringer med de steder, om det er til at komme til, udstyret osv. Evt andre steder