Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

.jpg)

HFK skrev:Vil gerne lige være med her.. Lyder til at der er nogle af jer, der har godt styr på det. Jeg leder selv efter ear plugins, men synes det er svært at finde noget der er god kvalitet. Har I eventuelt et par forslag?
Undskyld jeg lige stjæler dit indlæg TS, men håber du også kan bruge det i sidste ende

Anker skrev:HFK skrev:Vil gerne lige være med her.. Lyder til at der er nogle af jer, der har godt styr på det. Jeg leder selv efter ear plugins, men synes det er svært at finde noget der er god kvalitet. Har I eventuelt et par forslag?
Undskyld jeg lige stjæler dit indlæg TS, men håber du også kan bruge det i sidste ende
Jeg har haft dem her i lang tid efterhånden. Det er et par Denon AH-C360 til 399 hos Hi-fi Klubben. Lyden er rigtigt god, og de har lidt ekstra bass i forhold til mange andre. Jeg har lidt købt et par nye fordi de gamle gik i stykker, men det er også efter 3 års intensivt brug hvor jeg ikke har behandlet dem pænt (bare ned i tasken så de stødte op mod skolebøger osv.).

ck92 skrev:http://www.jays.se/products/earphones/a-jays-four.html
Jeg har aldrig haft bedre in-ear høretelefoner før. Virkelig alle pengene værd.

RippedInFourWeeks skrev:Jeg står og mangler et par gode høretelefoner, som jeg kan chille musik på, mens jeg sidder her på computeren, som jeg gør ret meget. Prisen må gerne være høj, så længe høretelefonerne er dope. Har selv tænkt på beats by dre, men har i nogle bedre ideér?

Laaarrrsss skrev:Hvis du skal investere i et par gode hovedtelefoner. Skal dine ØRER "fortælle" dig, hvilke du skal vælgeDet er ikke nok bare, at handle over nettet..
Har selv et par B&W P5. Det tog mig lang tid at finde frem til, at det skulle være dem

Blunt skrev:Laaarrrsss skrev:Hvis du skal investere i et par gode hovedtelefoner. Skal dine ØRER "fortælle" dig, hvilke du skal vælgeDet er ikke nok bare, at handle over nettet..
Har selv et par B&W P5. Det tog mig lang tid at finde frem til, at det skulle være dem
desværre syntes jeg tit at man kan opleve at et par høretelefoner lyder super crisp de første 500 timer eller noget hvorefter. De falder i kvalitet.
nogen der har erfaring med at anskaffe sig et par høreapparater som hovedtelefoner ? de kan jo både trådløs og direkte indgang og har jo en decideret bedre forstærker indbygget i sig ?

Laaarrrsss skrev:De falder ikke i kvalitet. Et par gode højtalere/hovedtelefoner skal "spilles til, de bliver bedre, jo oftere de bliver brugt. Puderne ved ørerne bliver blødere og lyden bliver mere blød og dynamisk, hvis vi skal vende tilbage til hovedtelefoner..

Blunt skrev:Laaarrrsss skrev:De falder ikke i kvalitet. Et par gode højtalere/hovedtelefoner skal "spilles til, de bliver bedre, jo oftere de bliver brugt. Puderne ved ørerne bliver blødere og lyden bliver mere blød og dynamisk, hvis vi skal vende tilbage til hovedtelefoner..
Her kan jeg ikke være enig .. kan være mine skullcandy full metal jacket, sennheisser cx x00 ikke har været særligt gode så.. men med alle dem har jeg oplevet et dyk i bass kvalitet efter 1-1½ år. der har i hvert fald ikke været forbedringer.
Full metal jacket holdte bedst syntes jeg men tror jeg var uheldig med modellen for de begyndte at give mig stød og så jeg droppede dem..

Blunt skrev:Laaarrrsss skrev:De falder ikke i kvalitet. Et par gode højtalere/hovedtelefoner skal "spilles til, de bliver bedre, jo oftere de bliver brugt. Puderne ved ørerne bliver blødere og lyden bliver mere blød og dynamisk, hvis vi skal vende tilbage til hovedtelefoner..
Her kan jeg ikke være enig .. kan være mine skullcandy full metal jacket, sennheisser cx x00 ikke har været særligt gode så.. men med alle dem har jeg oplevet et dyk i bass kvalitet efter 1-1½ år. der har i hvert fald ikke været forbedringer.
Full metal jacket holdte bedst syntes jeg men tror jeg var uheldig med modellen for de begyndte at give mig stød og så jeg droppede dem..

ThueK skrev:Nu er Skull Candy heller ikke lavet for at spille godt, men for at være seje at glo på for små drengehjerter. Consumer goods som ikke er lavet til at holde i mange år.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster