Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kasperroed skrev:Glem alt om det der!! spis noget mere!! Det er det eneste du skal tænke på: SPIS OG TRÆN!
Det du har hørt om er sikkert en form for steroider. Det skal du IKKE tage! ;-)

MartinHansen skrev:Hvor gammel er du? Syntes det har en stor betydning - hvis du er under 18 kan du spise utroligt meget før du tager på.
Ellers, spis et tung fed måltid før du går i seng. Evt nogle hurtigtoptagede fedtstoffer som digestive kiks og mælk.

Stello skrev:Er i nogenlunde samme situation som dig...
Er 171 cm og vejer 56 kg...
Har et utroligt hurtigt stofskifte og har også svært ved at tage på...
Kan sagtens se at mine muskler vokser og at kroppen forbedres, men vægten stiger ganske langsomt..
Det eneste der hjælper er at spise mere, og det er jeg begyndt med..
Spis endnu mere og brug evt noget weight gainer eller mass gainer..
Husk det ikke skal erstatte din kost, men tilføje endnu flere kalorier... Har selv lige bestilt noget mass gainer og håber på at opnå en vægtøgning.

Stello skrev:har anbefalet ham at bruge wg/mass gainer til at få ekstra kalorier med...
Proteinpulver vil jeg selv gå over til når jeg har taget 5-7 kilo på og min fedtprocent ikke længere er 6,5.
jeg kunne forestille mig at hans fedtprocent ligger på nogenlunde det samme som min, og derfor vil det ikke gøre noget hvis den steg en lille smule..

RippedInFourWeeks skrev:Stello skrev:har anbefalet ham at bruge wg/mass gainer til at få ekstra kalorier med...
Proteinpulver vil jeg selv gå over til når jeg har taget 5-7 kilo på og min fedtprocent ikke længere er 6,5.
jeg kunne forestille mig at hans fedtprocent ligger på nogenlunde det samme som min, og derfor vil det ikke gøre noget hvis den steg en lille smule..
Hvorfor weight gainer? Hvorfor ikke protein pulver? Ved du hvad weight gainer bruges til?

Liverpool skrev:RippedInFourWeeks skrev:Stello skrev:har anbefalet ham at bruge wg/mass gainer til at få ekstra kalorier med...
Hvorfor weight gainer? Hvorfor ikke protein pulver? Ved du hvad weight gainer bruges til?
Hvad er det så? Og hvorfor er det en dårlig ide?

Stello skrev:Nu er det ikke mig der har oprettet tråden...
Jeg har lige fortalt dig at jeg selv har bestilt mass gainer der har et større kalorieindhold...
Jeg anbefalede ham der havde oprettet tråden at købe enten weight gainer eller mass gainer, men skrevet også at mass gainer vil være det jeg foretrak mest

MartinHansen skrev:Evt nogle hurtigtoptagede fedtstoffer som digestive kiks og mælk.

Stello skrev:Det har du ret i...
jeg har selv investeret i denne
http://www.gym nordic.com/dk/kosttilskud/weightgainere/mutant-mass.html
Det er anbefalet at tage 260 gram dagligt dvs at man får over 1000 kalorier...

Stello skrev:Jeg har lige fortalt dig at jeg selv har bestilt mass gainer der har et større kalorieindhold...
Stello skrev:Det er anbefalet at tage 260 gram dagligt dvs at man får over 1000 kalorier...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster