Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Illisher skrev:fordi du løfter alt for let de 2 første uger. og volumen er alt for lav de sidste 2 uger. de 2 i midten er nogenlunde.
dvs 2/3 af programmet stinker. hvilket er mere end grund nok til ikke at køre det.

SørenDP skrev:Illisher skrev:fordi du løfter alt for let de 2 første uger. og volumen er alt for lav de sidste 2 uger. de 2 i midten er nogenlunde.
dvs 2/3 af programmet stinker. hvilket er mere end grund nok til ikke at køre det.
Uge 3 kan også hurtigt gå hen og blive for let for mange, hvis de slavisk følger 15/10/5 reps-modellen. Så skal vi ikke sige 5/6 af ugerne er noget bras. Og hvis vi så ser på det med øvelserne, som jeg beskrev oppe over, bliver det faktisk til 6/6 uger der stinker

Vupti skrev:Men har folk ikke fået gode resultater?

Niels1 skrev:HST er efter min egen erfaring super godt til nybegyndere

Niels1 skrev:HST er efter min egen erfaring super godt til nybegyndere

A.L.P.H.A skrev:Arh gode pointer, men det var da rigtig populært på et tidspunkt, var det bare hyped?

A.L.P.H.A skrev:Hvordan planlægger i så jeres progression? hvis 75% er for lidt?

A.L.P.H.A skrev:Hvordan planlægger i så jeres progression? hvis 75% er for lidt?

BiggunzZ666 skrev:Jeg ved schulz har kørt programmet rigtig meget da han startede, i kan jo gå ind og se hvordan han klare sig... Lol ^^ Det var meget populært en årgang.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster